חיפוש

מי צריך בייבי נסט ודרכים מומלצות לשימוש

כל אישה בהיריון (וזה לא משנה אם מדובר בהיריון ראשון, שני או שלישי) מוצאת את עצמה לא פעם, עומדת אל מול רשימת קניות שכוללת מוצרים שונים לבייבי שלה. בשנים האחרונות, התווספו לרשימה זו לא מעט מוצרים חדשים שמטרתם לשפר את איכות חייהם של האם והתינוק הרך. אחד מהמוצרים הללו הוא הבייבי נסט. במדריך הנוכחי בחרנו להתמקד במוצר זה ולהסביר מי צריכה אותו ואיך צריך להשתמש בו.

 

למה בחרנו לכתוב דווקא על בייבי נסט?

בחרנו לכתוב דווקא על בייבי נסט מכיוון שלעיתים, יש נשים שלא מודעות לקיומו של הפריט החשוב הזה והן פשוט מוצאות את עצמן אובדות עצות בחודשים הראשונים של גידול התינוק או התינוקת. בייבי נסט, כידוע, נחשב לאחד המוצרים החשובים ביותר שצריכים להיכלל ברשימת קניות לקראת הלידה מכיוון כולל לא מעט יתרונות שיצוינו בפניכן בהמשך.

 

מי צריכה בייבי נסט?

בעיקרון, כל אימא לתינוק קטן צריכה שיהיה לה בייבי נסט בבית. במידה ואינך יודעת מה זה בייבי נסט, מדובר בקן לתינוק (סוג של כרית) שעשוי מבד רך ונעים. התינוק יכול לשכב על הקן בזמן שהוא מוגן ובטוח. המוצר מגיע במרבית המקרים בגודל זהה, רק ההדפסים שמופיעים עליו משתנים מאחד לשני. כך שאת יכולה לבחור את הבייבי נסט המעוצב שמתאים לך ביותר מבין האפשרויות הבאות:

  • בייבי נסט כוכבים
  • בייבי נסט במבי
  • בייבי נסט כלי תחבורה
  • בייבי נסט לבבות ועוד

ראוי לציין שהבייבי נסט מורכב מסוג של מגן שמקיף את האזור שבו התינוק שוכב ובחלק העליון שלו יש גם כרית קטנה שמאפשרת לראשו הקטן של התינוק להישען ברכות ובנינוחות.

 

למה צריך בייבי נסט?

מומלץ לעשות שימוש בביבי נסט כדי להקל על התינוק ועל האם. שכן, בימים ובחודשים הראשונים שבהם התינוק נמצא מחוץ לרחם, הוא זקוק למגע חם וחיבוק. כידוע, האם לעיתים צריכה זמן מה לעצמה, כדי להכין בקבוק לתינוק, לשבת לרגע על כוס קפה או לפתוח את הדלת לשליח. כדי שכל אם תוכל לבצע את הפעולות הללו, היא צריכה שיהיה לה בייבי נסט שיאפשר לתינוק שלה לשכב בו ולקבל את תחושת החמימות והחיבוק שהוא זקוק לה.

 

דרכים מומלצות לשימוש בבייבי נסט

חשוב מאוד לשים לב שהשימוש בבייבי נסט צריך להיעשות באופן בטוח. כך שבעצם, יש להניח את המוצר על הרצפה או בתוך מיטת תינוק כדי שתוכלי להיות בטוחה שהתינוק מוגן. גם במצבים שבהם מדובר בתינוק קטן שעדיין לא מתהפך או זז, יש לפעול לפי הנחיות אלו, כדי להימנע מנפילות.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שחשוב שתדעי על בייבי נסט והדרכים המומלצות לשימוש בו. כעת, כשידועים לך כל הפרטים, את יכולה להזמין את המוצר וליהנות מכמה לגימות קפה בזמן שהבייבי ינוח בקן.

נסט

באותו נושא
היריון ראשית
איך לישון עם כרית היריון

נשים רבות חוות קשיים בשינה במהלך תקופת ההיריון, שנגרמים מתחושה כללית של אי נוחות וכאבים במקומות שונים בגוף. כרית היריון יכולה להקל על הקשיים הללו

קרא עוד »