חיפוש

איך לישון עם כרית היריון

נשים רבות חוות קשיים בשינה במהלך תקופת ההיריון, שנגרמים מתחושה כללית של אי נוחות וכאבים במקומות שונים בגוף. כרית היריון יכולה להקל על הקשיים הללו ולהפוך את חווית השינה לנעימה ופשוטה יותר.

 

אליה וקוץ בה

בזמן שהיריון הוא לא פחות מפלא, הוא גם יכול להיות תהליך לא פשוט בכלל, ומאתגר מהרבה בחינות. הגוף עובר שינויים נרחבים ומתאים את עצמו לעובר המתפתח, וזה יכול לגרום לכאבי גב, כאבי שרירים ועצמות, אי נוחות כללית ועוד ועוד. כל אלה הופכים לעיתים שינה עמוקה, נינוחה וטובה לחוויה כמעט בלתי מושגת. למרבה ההקלה, קיים בשוק פתרון גאוני שעוזר בעניין הזה, ומסייע בעוד מגוון מצבים שקשורים להיריון ולהורות – כרית היריון.

 

כריות היריון

כריות היריון קיימות במגוון של צורות וגדלים. הסוגים השונים של כריות ההיריון מיוצרים כך שיוכלו לספק תמיכה מיטבית במקומות בגוף שזקוקים לתמיכה אורתופדית בגלל המשקל הרב שמונח עליהם. ישנן כריות קטנות יותר שמותאמות לתמיכה נקודתית יחסית במקומות מסוימים, ויש כריות גדולות וארוכות שמסוגלות לספק תמיכה לאורך כל הגוף. בנוסף, רוב הכריות גמישות מספיק בשביל שאפשר יהיה לשנות את צורתן ולהתאים את השימוש בהן להעדפה אישית וכאבים אינדיבידואלים.

 

אופן השימוש

בסופו של דבר כל אחת יכולה לבחור את הכרית שיכולה לסייע לה בדיוק בקשיים איתם היא מתמודדת ולהשתמש בה איך שהיא מרגישה לנכון. עדיין, לא מזיק לקבל השראה ועצה מאנשי המקצוע שפיתחו את הכרית. היצרנים הם בדרך כלל בעלי ידע מחקרי על הדרכים הטובות ביותר להשתמש בכריות כדי להתמודד עם הקשיים השונים, והשקיעו מחשבה רבה בעיצוב של הכרית כך שהשימוש בה יהיה הכי נעים ומקל.

 

בשינה

למשל עבור קשיי שינה מומלץ הסוג השני, הגדול יותר, מפני שהוא הטוב ביותר בתמיכה לאורך כל הגוף במצב שכיבה. קיימת אצל הריונית כרית היריון שבנויה בצורה של ח' ארוכה ומלווה את הגוף לכל אורכו. הכרית מספקת לגוף תמיכה וייצוב בתנוחות השונות של השינה, ובעיקר בנויה לתמיכה בשינה על הצד, תוך חביקה של הכרית. הכריות יכולה במיוחד לעזור להריוניות שלא היו רגילות לישון על הצד עד כה וצריכות להתרגל לתנוחה החדשה.

 

לא רק שינה

היופי בכריות ההיריון הוא שהן יכולות להתאים למגוון רחב של שימושים בזמן ההיריון, ואפילו יכולות להתאים לשימושים שלאחר ההיריון – למשל, בזמן ההנקה או הישיבה המשותפת עם התינוק הרך, בתקופת ההחלמה, ובאופן כללי יכולה להיות נוחה ומפנקת גם במצבים שאינם קשורים להיריון או לידה – לצורך קריאה בשכיבה על הבטן, בישיבה כנגד קיר או משענת, וכיו"ב.

 

לסיכום

אם את בהיריון ומתמודדת עם כאבים וקשיי שינה, כדאי לך מאוד להשתמש בכרית היריון איכותית ולקבל תמיכה במקומות בגוף שבהם לא נוח או כואב. המצבים שבה הכרית יכולה לעזור הם כאמור מגוונים – החל משינה, וכלה בהנקה.

היריון

באותו נושא