חיפוש

תחושת חרדה בהריון – למה זה קורה?

אין עוד דבר מרגש בחיי כמו לדעת שאנחנו יוצרים חיים וזו מנת חלקן של נשים בלבד. עם זאת, תקופת ההיריון עלולה להיות מלווה גם בלא מעט חרדות ולכן נשאלת השאלה למה זה קורה ובעיקר, מה עושים עם זאת? מרגישה שגם את מתחילה להיות בחרדה? מתלבטת? אם כך, כדאי שתדעי שאת לא לבד.

מהם הגורמים העיקריים לחרדה בהריון?

האמת היא שזה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לנו, שכן היריון זה אומנם מצב מאוד טבעי שקיים אצל נשים כבר משחר ההיסטוריה, אך זה מצב גם שביר מאוד. ראשית, כפי שכולנו יודעים, לצערנו הרב לא כל היריון מסתיים בילד ושנית, לא כל אישה צולחת אותו בחיים. בנוסף, לא כל אישה מרגישה טוב במהלך חודשי ההיריון הארוכים, ואם כל זה לא מספיק, הרי שבסוף מצפה לנו גם הלידה שעלולה להיות קשה. אסור לשכוח שגם הילד עצמו כנראה ישנה את חיינו לעד ולכן ברור מדוע לא מעט נשים נכנסות להיסטריה, לחרדה ולדאגה נוראית. כדאי שתדעי, אם גם את מרגישה כך, שאופציה כמו דיאטה לנשים בהריון בחרדה בהחלט יכולה לעשות לך רק טוב, שכן פעמים רבות יש קשר ישיר בין התזונה ובין ההרגשה הנפשית שלנו.

אולטרסאונד

כיצד תבני את תפריט הדיאטה שלך בהריון?

כמובן שבעידן המודרני שלנו כל אישה יכולה להיכנס לאינטרנט ולקרוא אינספור מאמרים בנושא ההיריון והדיאטה המומלצת לה, אך בסופו של דבר זה לא כמו לפנות לאשת מקצוע. לכן, אם את יכולה לפנות לאשת מקצוע מומחית שתעזור לך, למה שלא תעשי זאת? דיאטנית מקצועית שיש לה התמחות בתחום של נשים בהיריון תדע לשאול אותך את השאלות הנכונות ולבנות לך תפריט שיוכל להתאים לך. התפריט יסייע לך גם אל מול החרדה שאולי ממנה את סובלת וגם אל מול השאיפה של כל הנשים: לא לעלות יותר מידי במשקל בתקופת ההיריון.

כך תבחרי את הדיאטנית הטובה ביותר

רוצה לפנות אל דיאטנית מקצועית ולהבטיח שתצאי מרוצה? לא מוכנה לקחת סיכונים? רוצה שהחרדה תיעלם כמה שיותר מהר? אם כך, בהחלט כדאי שתבדקי באיזו דיאטנית את בוחרת. למרות שיש הרבה נשות מקצוע שעובדות בתחום הזה, לא כולן יכולות להתאים לך ולכן חשוב שתבדקי במי בדיוק את בוחרת. אם היית רוצה להזמין מומחה שיבצע בביתך תיקון ניאגרות סמויות היית בוחרת בכל איש מקצוע? כמובן שלא! לכן, אם יש לך אפשרות לעשות מספר בירורים ולראות שאת בוחרת בדיאטנית באמת טובה, זה עדיף. חשוב לברר מה הניסיון של הדיאטנית, האם היא מקצועית? והאם יש לה מומחיות בדיוק בתחום שבו את זקוקה לעזרה? אם תוכלי לקרוא אודותיה גם מספר חוות דעת אונליין זה כמובן כדאי, אז למה שלא תעשי זאת כבר ברגעים אלו ממש?

לפרטים נוספים היכנסו: https://thebluerooster.co.il.

באותו נושא
היריון ראשית
איך לישון עם כרית היריון

נשים רבות חוות קשיים בשינה במהלך תקופת ההיריון, שנגרמים מתחושה כללית של אי נוחות וכאבים במקומות שונים בגוף. כרית היריון יכולה להקל על הקשיים הללו

קרא עוד »