חיפוש

מה חשוב לזכור לפני מילוי שפתיים

בתקופה האחרונה שמענו לא מעט מקרים מצערים על נשים שביצעו הליך של מילוי שפתיים מבלי שהן בכלל ידעו מה צפוי להן. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לצאת ולבחון את הנושא באופן מעמיק. כל זאת, כדי שנוכל לחזור הנה, עם מדריך מקיף שיציג בפני כל מתעניינת (ומתעניין) את המידע החיוני שחשוב לזכור רגע לפני שמתחילים בהליך של מילוי שפתיים. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שיש לכם את כל הפרטים הדרושים לשלב זה.

 

הדבר ה – 1 שחשוב לזכור לגבי מילוי שפתיים: הבעיות שההליך צפוי לפתור

חלק מהמקרים שאירעו לאחרונה נבעו מתוך אי ידיעה לגבי התוצאות של הטיפול. יש מי שחשבו שהטיפול מביא לפתרון של בעיות שונות בשפתיים ובסופו של דבר הם גילו כי אין זה נכון. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם כי הליך מסוג זה מציע פתרון זמני לבעיות האלה:

  • שפתיים שהנפח שלהן ירד עם השנים
  • מבנה שפתיים דקות
  • שפתיים שיש בהן סדקים בתדירות גבוהה

אם יש לכם בעיות אחרות בשפתיים, כדאי שתפנו אל המומחים בתחום ותערכו ייעוץ מקדים. שכן, כך תוכלו לדעת אם הליך מילוי השפתיים יביא לפתרון הבעיה או שמא, רק יבליט אותה.

מילוי שפתיים

הדבר ה – 2 שחשוב לזכור לגבי מילוי שפתיים: הטיפול מתאים למי שרוצה שפתיים מלאות

לפעמים אנחנו מדמיינים את התוצאה בראש, אבל כשאנחנו רואים אותה פנים מול פנים, אנו מרגישים שהיא נראית אחרת מהציפייה שלנו. אם אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציות כאלה לא פעם, כדאי שתדעו שהליך של מילוי שפתיים הוא פתרון מעולה עבור מי שרוצה שפתיים מלאות יותר.

אם קשה לכן לדמיין את המראה שלכן עם שפתיים כאלו, אפשר לפנות אל המומחים בתחום ולבקש פעולת הדמיה שתראה איך השפתיים צפויות להיראות לאחר ההליך. הנה כתובת של מומחה שעשוי להציג בפניכם הדמיה במידה ותחליטו שאתם מעוניינים בהליך: https://www.dr-barak.co.il/.

 

הדבר ה – 3  שחשוב לזכור לגבי מילוי שפתיים: ההליך לא כולל הרדמה כללית

אם אתם חוששים מהרדמה כללית או אם יש לכם סיכון לחוות סיבוך כלשהו בעת הרדמה מסוג זה, כדאי שתדעו שהליך של מילוי שפתיים אינו נחשב להליך כירורגי. לכן, הוא גם אינו דורש ביצוע של הרדמה כללית. זו הסיבה שחולי סכרת, מעשנים ומי שחולים במחלות לב ריאה בוחרים לבצע את ההליך הזה על פני אחרים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 הדברים שחשוב לדעת לגבי מילוי שפתיים, רגע לפני שפונים לביצוע ההליך. בשלב זה, יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שאתם יכולים להיות בטוחים כי תוכלו להתחיל בהליך זה. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתבצעו את הליך עיבוי השפתיים אצל מומחים בלבד. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים שהשפתיים שלכם נמצאות בידיים טובות.

מילוי שפתיים

באותו נושא
סאונה אחרי אימון
סאונה אחרי אימון

יתכן שראיתם או שמעתם על מועדוני בריאות או מכוני כושר המאפשרים ללקוחותיהם שירותי סאונות רטובות או יבשות בחדרי ההלבשה להרגעה לאחר סשן של עבודה מאומצת

קרא עוד »