חיפוש

הורה מלווה? כל המידע לטיול בטוח עם הילד

ביצענו את המהלך הזה שהילד שלנו כלכך לא רצה שנעשה והחלטנו להצטרף לטיול בתור הורים מלווים.

להורים מלווים חשיבות רבה לטיולים של הילדים והם נמצאים שם לא רק בכדי לגרום לילד שלהם קצת "פדיחות" אלה בעיקר בכדי לשמור על הבטיחות של כלל הילדים.

אז אם החלטתם לצאת לטיול של ילדיכם בתור הורים מלווים, בואו נבצע סקירה קצרה על כל המידע לטיול בטוח עם הילד.

 

למה חשוב שיהיה הורה מלווה בכלל?

להורה המלווה יש חשיבות מאוד רבה מבחינה בטיחותית ולכך קיימות מספר סיבות.

הסיבה הראשונה והחשובה ביותר, למורים אין באמת עיניים בגב. המורה עם כל הכבוד ליכולתו לשלוט בכיתה של 30 תלמידים יהיה לו מאוד קשה לבצע את אותה השתלטות על הכיתה בזמן הטיול, ילד אחד רץ ימינה ואחד שמאלה והוא לא יכול לתפוס את כולם ולכן ישנה חשיבות להורה המלווה, בכדי לשמור על הבטיחות של הילדים בכל רגע נתון.

 

כיצד נצא לטיול בטוח אבל?

בכדי לצאת לטיול בטוח ישנם מספר כללים שיש לחדד, דבר ראשון אין דבר יותר טוב מאשר תדריך בטיחות לפני העליה לאוטובוס, עם הילדים.

נכון מדובר בדבר משעמם מאוד שהילדים לא אוהבים, אבל כל דבר אפשר להנגיש לילדים.

בתדריך תדגישו בפני הילדים מה אתם מצפים מהם, שהם ילדים בוגרים והם צריכים לשמור על עצמם והכי חשוב שההורה המלווה הוא בדיוק כמו המורה, יש להקשיב לו ולהוראות הבטיחות כי יש להם אנשים שמחכים להם בבית לראותם בריאים ושלמים.

הכירו טוב מאוד את השטח שאליו יצאתם לטיול. עליהם לבצע תכנון בקפידה של הטיול ולבחור במסלולים שמתאימים לאותם הילדים הן מבחינת קושי והן מבחינת האופי של הילדים.

אם מדובר בילדים בכיתה א' אנחנו יודעים שיש יותר חשש שיתחילו לרוץ לכל מקום ולהרים דברים מהרצפה ולכן נבחר אזורים שיש בהם פחות עכבישים, נחשים ועקרבים שעלולים לפגוע באותם הילדים.

בכל מקרה חשיבות רבה יש בנוסף למה עושים במקרה חירום.

במקרי חירום פונים למרכז לרפואת חירום וחשוב שיהיה בכל טיול וטיול חובש מסודר שידע לצע את מתן העזרה הראשונה בהקדם.

חשוב לתת לו את הגב ואת כל הדברים ואסור בשום פנים ואופן לצאת לטיול עם מספר ילדים ללא ערכת עזרה ראשונה ואדם המוסמך ויודע איך להשתמש בה.

 

לסיכום

זה נשמע מאוד קשה מצד אחד כל ההוראות הללו בכל מה שקשור לטיול בטוח עם הילד אבל זה באמת לא כלכך מסובך.

חשוב לדעת לתת את המידע הזה גם לילד מכיוון שאנחנו לא יכולים לשמור עליו בכל רגע נתון, ובכדי להנות עלינו לשמור על הבטיחות האחד של השני.

 

זוג הורים מלווים את ילדיהם - תמונה לדוגמה

באותו נושא
סאונה אחרי אימון
סאונה אחרי אימון

יתכן שראיתם או שמעתם על מועדוני בריאות או מכוני כושר המאפשרים ללקוחותיהם שירותי סאונות רטובות או יבשות בחדרי ההלבשה להרגעה לאחר סשן של עבודה מאומצת

קרא עוד »