חיפוש

ארבע יתרונות בטיפול בחמצן

טיפול בחמצן על ידי תא לחץ, המכונה גם טיפול בחמצן היפרברי (HBOT), הוא טיפול רפואי הכולל חשיפה של הגוף לרמות גבוהות של חמצן בתא בלחץ. הטיפול, הוכח כיעיל בטיפול במגוון מצבים רפואיים, כולל מחלת דקומפרסיה, הרעלת פחמן חד חמצני ופצעים מסוימים. להלן ארבעה יתרונות של טיפול בחמצן על ידי תא לחץ.

 

ריפוי פצעים משופר

HBOT, הוא טיפול יעיל לפצעים כרוניים, כולל אלו הנגרמים על ידי סוכרת, טיפול בקרינה ומצבים רפואיים אחרים. הטיפול מקדם צמיחה של כלי דם חדשים וממריץ את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף, מה שמוביל להחלמה מהירה יותר.

טיפול בחמצן

חמצון משופר

על ידי הגדלת כמות החמצן בגוף, טיפול בחמצן יכול לשפר את החמצון של הרקמות והאיברים. דבר שיכול להיות מועיל במיוחד עבור אנשים עם מצבים הגורמים להיפוקסיה, או רמות חמצן נמוכות בגוף. HBOT, יכול גם להפחית דלקת ונפיחות, מה שיכול לשפר עוד יותר את אספקת החמצן לרקמות.

 

סיכון מופחת לזיהום

HBOT, יכול לעזור למנוע זיהומים על ידי גירוי המערכת החיסונית של הגוף. הטיפול הוכח כיעיל נגד מגוון חיידקים, כולל אלו העמידים לאנטיביוטיקה. בנוסף, HBOT יכול לשפר את היעילות של אנטיביוטיקה מסוימת, מה שהופך את הטיפולים לחזקים מאוד גם נגד חיידקים.

 

יתרונות נוירולוגיים

HBOT הוכח כבעל השפעות נוירו-פרוטקטיביות, שיכולות להיות מועילות במיוחד עבור אנשים עם מצבים נוירולוגיים כגון שבץ מוחי, פגיעה מוחית טראומטית ושיתוק מוחין. הטיפול יכול לקדם את הצמיחה של נוירונים וכלי דם חדשים במוח, מה שמוביל לשיפור התפקוד הקוגניטיבי ומיומנויות מוטוריות.

טיפול בחמצן

חברת אוקסימד

אוקסימד היא חברה המפעילה טיפולים בתאי לחץ, ומציעה למטופלים גישה ל-HBOT לטיפול במגוון מצבים רפואיים. לחברה, צוות של אנשי מקצוע רפואיים מנוסים המתמחים ב-HBOT ויכולים לספק תוכניות טיפול מותאמות אישית לכל מטופל. אוקסימד מפעילה מתקנים חדישים עם תאי לחץ איכותיים המיועדים לספק טיפולים בטוחים ויעילים.

אחד היתרונות של אוקסימד, הוא המחויבות שלה לבטיחות המטופל. החברה מקפידה על פרוטוקולים קפדניים על מנת להבטיח שכל מטופל יקבל את רמת הטיפול המתאימה במהלך הטיפול. הצוות באוקסימד מאומן לנטר את המטופלים מקרוב ולבצע התאמות בתוכניות הטיפול לפי הצורך כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר האפשריות. לתיאום פגישת ייעוץ עם חברת אוקסימד לחצו כאן

יתרון נוסף של Oximed הוא ההתמקדות בנוחות המטופל. תאי הלחץ של החברה מרווחים ומצוידים במתקנים כגון טלוויזיות ונגני מוזיקה כדי לעזור למטופלים להירגע במהלך הטיפול.

 

לסיכום

טיפול בחמצן על ידי תא לחץ מציע מגוון יתרונות לאנשים עם מצבים רפואיים שונים. בין אם אתם מחלימים מפציעה, נלחמים בזיהום או מתמודדים עם מצב כרוני, HBOT יכול לעזור לשפר את הבריאות והרווחה שלכם. לכן, אתם באמת צריכים לעבור את הטיפול הנ"ל, צרו קשר עם אוקסימד.

טיפול בחמצן

באותו נושא
סאונה אחרי אימון
סאונה אחרי אימון

יתכן שראיתם או שמעתם על מועדוני בריאות או מכוני כושר המאפשרים ללקוחותיהם שירותי סאונות רטובות או יבשות בחדרי ההלבשה להרגעה לאחר סשן של עבודה מאומצת

קרא עוד »