חיפוש

התנסות מינית ראשונה של זוגות נשואים טריים

מין ומיניות הם לא תמיד דברים שברומו של עולם במהלך שנות ההתבגרות של צעירים רבים בישראל. זה פשוט לא משהו שמדברים עליו והוא כמו פיל בחדר, שמתגלה כבעיה אמיתית בחודשים שלקראת יום החתונה. אם אין לכם מספיק ניסיון, הפעם הראשונה שבה תקיימו יחסי מין, יכולה להיות אירוע לא פשוט ואפילו מצלק ולא נעים. אבל, זה היא ממש לא גזירה משמיים ויש לכם מה לעשות על מנת למנוע מצב כזה. בין שאתם שומרי נגיעה ובין שאתם זוג וותיק, בפעם הראשונה שבה אתם מקיימים יחסי מין לאחר החופה היא אירוע מרגש ומיוחד במינו שאתם רוצים להציב בו גבולות ברורים.

 

הפעם הראשונה – היא הפעם הכי מורכבת שיש

בשביל להנות עד כמה שאפשר מהפעם הראשונה לאחר החתונה אתם רוצים לדאוג ל:

  1. אווירה – בין שמדובר על סוויטה במלון ובין שמדובר על בית המגורים אותו אתם מכירים כל כך טוב, נסו לגוון את האווירה עם קצת מוזיקה טובה ומרגיעה ולאפשר לעצמכם לשחרר את כל המתח שנצבר לאחר החתונה.
  2. משחק מקדים – אל תפחדו ממשחק מקדים. זו היא לא מילה גסה, אלא סדרת פעולות עם השפעה על הגוף שלכם שיכולה להפוך את יחי המין עצמם לחוויה מועצמת ומעצימה בכל צורה שהיא. 
  3. מגע – אם אף פעם לא נגעתם אחד בשני, קחו את הזמן לגעת ולהכיר זו את זה בצורה אינטימית. יש לכם עוד המון שנים של חוויות מיניות וזה בסדר גמור לקחת את הזמן בהתחלה.
  4. תיאום ציפיות – כשמשהו לא נעים או לא נוח, כל החוויה של יחסי מין הופכת ללא נעימה. ולכן, השקיעו זמן ביצירת ערוץ תקשורת פתוח ומפרגן, ותעלו כל תחושה לא נעימה לשיח אל מול בן או בת הזוג שלכם.

 

לפרטים נוספים אפשר לפנות לבלוג שלנו בכתובת https://saveadate.co.il שם תוכלו ללמוד עוד על מין ומניות לאחר החתונה.

 

אם לא – אז לא וזה בסדר גמור

גם אם נכנסתם לחדר בכל הכוונה לקיים יחסי מין בפעם הראשונה אחרי החתונה, יכול מאוד להיות שהלחץ יכריע אתכם וזו לא תהיה ההזדמנות הכי טובה שיש. וזה לגמרי לגיטימי לאור העובדה שאתם רק מתחילים לבנות את האמון. אל תפחדו לומר לא, ולעצור, עם הדברים לא מתקדמים בצורה שנוחה לכם.

אווירה מוזיקה, נרות, שוקולדים וקצת יין, שיהפכו את החדר לרומנטי ונעים הרבה יותר.
משחק מקדים לחמם את הגוף ולהרגיש קרובים הרבה יותר זה לזו.
מגע קחו את הזמן להכיר אחד את השניה, במיוחד אם אתם שומרי נגיעה שזוכים להכיר את המגע מאפס בפעם הראשונה.
תיאום ציפיות מין הוא עניין של תקשורת פתוחה, ואתם צריכים לעבוד כדי לגרום לזה לקרות.

 

גבר ואישה בקיום יחסים

באותו נושא
קנאביס רפואי חוקי
קנאביס רפואי חוקי?

קנאביס הוא צמח רב-תכליתי ששימש למטרות רפואיות במשך מאות שנים. הוא מכיל מרכיבים פעילים רבים, כולל THC וCBD – שיכולים להשפיע על הגוף בדרכים שונות.

קרא עוד »