חיפוש

מהם היתרונות של קנאביס רפואי

בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית במודעות בכל הנוגע לקנאביס הרפואי. הדבר הוביל לעלייה במספר המשתמשים בקנאביס מסוג זה. עבור מי מכם שרק שמעו על הקנאביס המדובר באופן כללי, הגיע הזמן שתעמיקו בנושא ותגלו מהם היתרונות שלו. יצאנו לפגוש אנשים שהוגדרו כפוסט טראומתיים שצורכים את הקנאביס באופן יום יומי כדי לשמוע מהם היתרונות שאנחנו חייבים לדעת על הקנאביס.

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

האנשים שעומדים מאחורי המדריך הנוכחי ביקשו שלא להיחשף. לדבריהם, כולם יודעים שהם צורכים את הקנאביס הרפואי לאחר שעברו טראומה קשה, אך החשיפה ברשת היא יותר מידי עבורם. אנחנו כן יכולים לומר לכם שמדובר באנשים שעונים על הקריטריונים הבאים:

  • אנשים בגילאים שונים. הצעיר ביותר הוא בן 24 והמבוגר ביותר בן 67
  • אנשים שעוסקים בתחומים שונים. אחד עובד בהייטק, אחר מאבטח ועוד
  • אנשים שצורכים קנאביס רפואי מסוגים שונים

רגע לפני שנתחיל בפירוט שנמסר לנו מהם, אנו רוצים להודות להם על הזמן שהקדישו לנו. בזכותם, המדריך הנוכחי רואה אור.

 

יתרון מספר 1 של קנאביס רפואי – מפחית כאב

היתרון המשמעותי ביותר שאי אפשר שלא להתייחס אליו כשמדברים על קנאביס רפואי זו העבודה שהוא משכך כאבים חזקים מאוד. זו הסיבה שרבים בוחרים להשתמש בו לאחר ניתוחים או בעת טיפולים כימותרפיים. אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו שהם "סוחבים" כאבים כבר שנים רבות והקנאביס הוא היחידי שמאפשר להם להפחית את הכאב בעצמה גבוהה. אם אתם סובלים גם כן מכאבים כאלו, כדאי שתגלשו אל האתר פנאקסיה ותראו אם יש שם פתרון הולם עבורכם.

 

יתרון מספר 2 של קנאביס רפואי – מאפשר להתנהל כרגיל

לא פעם אנחנו שומעים על אנשים שחווים לא רק  כאב, אלא קושי בתזוזה בגוף מסיבה כלשהי. הקנאביס הרפואי נחשב לא פעם כדבר שמשמן את הגוף. כמו שאיש הפח ב"ארץ עוץ" היה צריך שמן כדי להזיז את חלקי גופו, כך יש אנשים שזקוקים לקנאביס הרפואי כדי לנוע במרחב בקלות.

 

יתרון מספר 3 של קנאביס רפואי – מרגיע

אחד הדברים הבולטים שמאפיינים לא פעם אנשים שחוו טראומה זה כעס ועצבים. הדבר יכול להוביל לא פעם להתקפי זעם חריפים ולאלימות מצדם. השימוש בקנאביס הרפואי מקל על התסמינים הללו ומביא לרוגע מידי. ראוי לציין כי ניתן לצרוך את הקנאביס הרפואי בדרכים שונות וההשפעה של הרוגע היא זהה לכולן. הנה כמה דרכים מוכרות יותר ופחות:

  • באמצעות עישון
  • באמצעות שמן
  • באמצעות בליעה

 

כמה מילים לסיום

המדריך הנוכחי תכף מסתיים ואנו רוצים לציין בפניכם שאלו היו רק חלק מהיתרונות הרבים שבאים לידי ביטוי בקנאביס. קיבלנו רשימה שכוללת לפחות 30 יתרונות אך לא יכולנו להכניס את כולם. כך שחשוב שתדעו שיש עוד מגוון של יתרונות שלא צוינו במדריך זה מפאת חוסר מקום.

שמן רפואי

 

באותו נושא
קנאביס רפואי חוקי
קנאביס רפואי חוקי?

קנאביס הוא צמח רב-תכליתי ששימש למטרות רפואיות במשך מאות שנים. הוא מכיל מרכיבים פעילים רבים, כולל THC וCBD – שיכולים להשפיע על הגוף בדרכים שונות.

קרא עוד »