חיפוש

מה ההבדל בין קרם סי בי די לשמן סי בי די?

אנחנו חיים בתקופה בה מוצרי הקנאביס פורצים באופן שמעולם לא נראה לפני כן. מוצרי עישון, שמנים, מאכלים, בגדים, בדים וגם מוצרי טיפוח כמו קרמים ושמנים ייעודיים לעור האדם. בלא מעט מקרים, אנשים נוטים להתבלבל בין השימושים של קרם סי בי די ובין שמן סי בי די. אותו מרכיב, אך ייעוד השימוש שלו שונה לגמרי. מבולבלים? בואו נדבר אחרי הכתבה. 

 

מה זה שמן סי בי די

כדי להבין מהי תכליתו של קרם סיבידי, קל יותר מלהתחיל בהבנת ייעודו של שמן סיבידי. אם אתם לא יודעים, סיבידי הוא הרכיב הלא פכיסו – אקטיבי שמרכיב את צמח הקנאביס; משמע, הוא לא ממסטל. כיום משתמשים בשמן סיבידי במינונים ותרכובות שונות כמשכך כאבים, שככל שתסמיני המחלה ותופעות הלוואי שלה חמורות יותר, כך השמן יהיה בריכוז גבוה יותר ועם השפעה מהירה יותר.

שמן סיבידי פועל על המערכת האנדו קנבינואידית של הגוף ותאים של הסיביי מתקשרים עם קולטנים שיש לנו במוח לחומר המדובר.

שמן

מתי לוקחים שמן סיבידי

שמן סיבידי לוקחים כשמתמודדים עם כאבי מפרקים ושרירים, חוסר תיאבון, מחלות במערכת העיכול והמערכת החיסונית, מקרים שונים של גידולי סרטן, הפרעות חרדה ולחץ וגם בעיות התנהגותיות. גם לחיות המחמד שלנו אפשר לתת שמן סיבידי, בהתאם לנסיבות הנ"ל כמובן.

 

מה זה קרם סיבידי

בדיוק כמו שמן, קרם סיבידי מכיל בתוכו את החומר המשכך והלא ממסטל. בתוך משחות שונות, שמן סיבידי עוזר לאזן את המערכת החיסונית של האזור בעור עליו אתם מורחים את המשחה. הוא מסייע בהרגעת העור, ייצוב המערכת החיסונית, הרגעת כאבים ותחושות גירוד ומסייע בהחלמת העור.

גם קרם סיבידי מגיע בתרכובות ומינונים שונים. ככל שיהיו בו יותר מולקולות שונות של סיבידי שנגזרות מזני קנאביס שונים, כך הוא מותאם לטפל במצב חמור יותר על העור שלכם.

 

ההבדל המהותי

קרם סיבידי ושמן סיבידי פועלים באותו עיקרון. ההבדל בין הצריכה החיצונית ולצריכה הפנימית היא שמכריעה את הכף במידת ההשפעה.  צריכה חיצונית על העור תוביל להשפעות מאוד ממוקדות וייעודיות בהתאם למצב העור. צריכה פנימית תגרום לתאי הסיבידי לתקשר באופן מהיר יותר עם קולטני 1CB ו – 2CB שנמצאים במוח האנושים ולכן ישפיע באופן פנימי וממוקד יותר על הגוף שלנו.

 

סיכום קצר

אמנם הרכיבים זהים בתכליתם, אך הם שונים באופן השימוש ומיקוד ההשפעה שלהם. שימו לב שאז לנהוג בהשפעת שמן סיבידי וצריך שיעברו לפחות 6 שעות, ועליכם להיות בעלי רישיון לקנאביס רפואי לפחות חצי שנה. על קרמים אין הגבלה ואין השפעה על התפקוד, חוץ מהקלה על מצב העור.  קרם סיבידי יכול לעזור לאנשים שסובלים מפסוריאזיס, גירויים, פריחות ומצבי עור שונים. שימו לב שאתם עוקבים אחרי הוראות הצריכה!

קרם

באותו נושא
קנאביס רפואי חוקי
קנאביס רפואי חוקי?

קנאביס הוא צמח רב-תכליתי ששימש למטרות רפואיות במשך מאות שנים. הוא מכיל מרכיבים פעילים רבים, כולל THC וCBD – שיכולים להשפיע על הגוף בדרכים שונות.

קרא עוד »