חיפוש

10 יתרונות בריאותיים לאביזרי מין

כשזה מגיע לסקס, יש אינספור דרכים לתבל דברים – מתפקידים חדשים למיקומים שונים, יש הרבה אפשרויות לשמור על דברים מפולפלים. אבל מה אם אתם רוצים לקחת דברים לשלב הבא? זה המקום שבו אביזרי מין נכנסים לתמונה. אביזרי מין יכולים להוסיף הרבה כיף וריגוש לחיי המין שלכם. הם יכולים גם לספק כמה יתרונות בריאותיים. להלן 10 יתרונות בריאותיים של שימוש באביזרי מין:

 

שיפור התפקוד המיני

אם יש לכם בעיות בתפקוד המיני, כגון הפרעות זיקפה או שפיכה מוקדמת, שימוש באביזרי מין יכול לעזור. לדוגמה, טבעות לחיזוק הפין יכולות לסייע בהפרעות זיקפה על ידי שמירה על זרימת הדם אל איבר המין.

 

הגברת ההנאה המינית

שימוש באביזרי מין יכול להגביר את ההנאה המינית שלכם. הסיבה לכך היא שהם יכולים לספק תחושות חדשות ושונות. לדוגמה, שימוש בוויברטור יכול לספק תחושות חדשות ואינטנסיביות שאולי לא תוכלו לחוות במהלך סקס ״מסורתי״.

 

ריגושים

אם חיי המין שלכם הפכו למשעממים או שגרתיים, אביזרי מין יכולים לעזור להוסיף קצת ריגוש לתוכם. ניסיון של דברים חדשים ביחד יכול לעזור לשניכם להרגיש יותר נרגשים לגבי סקס ולהפוך אותו למהנה יותר.

 

מסייעים בהארכת האקט

אם יש לכם בעיות עם שפיכה מוקדמת, שימוש באביזרי מין יכול לעזור לכם להחזיק מעמד זמן רב יותר במיטה. כאמור, טבעות לחיזוק הפין יכולות לעזור על ידי דחיית שפיכה.

 

אורגזמות חזקות יותר

אם אתם רוצים לחוות אורגזמות חזקות יותר, שימוש באביזרי מין יכול לסייע. לדוגמה, שימוש בוויברטור יכול לעזור לעורר את נקודת ה-G במקצבים שונים, מה שיוביל לאורגזמות חזקות יותר.

 

הפחתת מתח

קיום יחסי מין יכול לעזור להפחית מתח, הסיבה לכך היא שסקס משחרר אנדורפינים, שהם הורמונים בעלי השפעה משפרת את מצב הרוח. כאשר מוסיפים אביזרי מין מעוררים סף ריגוש חדש מה שידרבן את גופכם לשחרר מספר רב יותר של אנדרופינים.

 

ביטחון עצמי

אם אתם מרגישים חסרי ביטחון לגבי הגוף שלכם או היכולות המיניות שלכם, אביזרי מין יכולים לעזור להגביר את הביטחון. לבישת משהו סקסי או שימוש בצעצוע מין יכולים לגרום לכם להרגיש בטוחים יותר בעצמכם וסקסיים, מה שיכול ללא ספק לשפר את הביצועים המיניים שלכם.

 

שיפור השינה

קיום יחסי מין יכול לעזור לשפר את השינה שלך. הסיבה לכך היא שסקס משחרר אוקסיטוצין, שהוא הורמון המעודד רגיעה. קיום יחסי מין תוך שימוש באביזרי מין ללא ספק ידחוף אתכם לסף אורגזמות חזק ועוצמתי מתמיד מה שמבטיח שתשנו כמו תינוקות לאחר מכן.

 

שיפור מערכת היחסים שלכם

אביזרי מין יכולים להיות גם דרך מצוינת לשפר את מערכת היחסים שלכם. לנסות דברים חדשים ביחד יכול לעזור לשניכם להרגיש מחוברים יותר ולהגביר את האינטימיות במערכת היחסים שלכם. ומה יותר טוב לבריאות הגוף והנפש ממערכת יחסים בריאה ושלווה עם סקס איכותי?

 

שריפת קלוריות

קיום יחסי מין יכול תוך שימוש באביזרים לעזור לך לשרוף קלוריות. הסיבה לכך היא שסקס הוא סוג של פעילות גופנית ושימוש בצעצועים משאיר אותנו פעילים מתמיד.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אביזרי מין יכולים לנוע מפריטים פשוטים כמו כיסויי עיניים ואזיקים ועד למוצרים משוכללים יותר כמו נדנדות מין ורהיטים. ולמרות שהם עשויים להיראות כאילו הם מיועדים רק לאנשים שהם קינקיים או מוחצנים, האמת היא שכל אחד יכול ליהנות מהשימוש בהם ואפילו לשפר את בריאותו בעזרתם. אז קפצו לאמור שופ, חנות סקס ברמה הגבוהה ביותר והתחילו לחגוג את עצמכם!

צעצוע גירוי

 

באותו נושא
קנאביס רפואי חוקי
קנאביס רפואי חוקי?

קנאביס הוא צמח רב-תכליתי ששימש למטרות רפואיות במשך מאות שנים. הוא מכיל מרכיבים פעילים רבים, כולל THC וCBD – שיכולים להשפיע על הגוף בדרכים שונות.

קרא עוד »