חיפוש

לא רק ספורט: כיצד יורדים במשקל?

המאבק בהשמנת היתר יכול להיות קשה ומתסכל, גם אם הצלחנו להוריד קילו או שניים, בתוך זמן קצר אנחנו מעלים שלושה. הסיכונים הבריאותיים הרבים של השמנת יתר מדאיגים אותנו, אך יוצרים עוד עומס רגשי שמכניס אותנו למעגל קסמים של ירידה ועלייה ללא הרף. הכירו  את סוניה הולצר, דיאטנית קלינית מומלצת שתנהל עבורכם קרב מוחץ בהשמנת היתר עד לניצחון ושמירת התוצאות לאורך שנים ללא דיאטות רצח.

 

סוניה הולצר דיאטנית קלינית

סוניה הולצר הינה דיאטנית מומלצת ובעלת קליניקה בנתניה. כבוגרת האוניברסיטה העברית ומנחת סדנאות לבישול בריא, סוניה הולצר תעזור לכם לבנות תפריט בריא, מאוזן ומזין, עם כל המאכלים האהובים עליכם מבלי להרגיש שאתם בדיאטה נצחית. הירידה במשקל איננה זבנג וגמרנו אלא דרך חיים. שינויי ההרגלים ואימוץ אכילה בריאה תביא סוף סוף לירידה המיוחלת במשקל ולתוצאות שנשמרות לאורך שנים.

 

כיצד יורדים במשקל?

הנוסחה הבלתי מתפשרת לירידה במשקל הינה להוציא יותר קלוריות ממה שמכניסים. הגוף האנושי מתוכנת לנוע במשך היום ולאכול כשהוא רעב, אך אורח החיים המודרני מקשה עלינו לעשות ספורט באופן סדיר וקבוע ומנגד מציע לנו שפע של פיתויים שאנחנו אוכלים מתוך שיעמום, מתח ולחץ, עצב או שמחה או כדי לשמח את אמא. אכילת יתר והמנעות מפעילות גופנית מביאה להשמנת יתר, ועל מנת למנוע את הדפוס הזה, יש צורך בשינוי מהותי בהרגלי האכילה והתנועה היומיומיים.

 

איך עושים את זה?

מאחר שרובנו מתמודדים גם עם אתגרי החיים בנוסף לאתגר המשקל, דיאטנית קלינית תומכת ומלווה תדע כיצד לבנות עבורנו תפריט טעים עם מאכלים שאנחנו אוהבים כדי שלא נרגיש שאנחנו ב'עונש' או 'בדיאטת רצח' ותעניק לנו ליווי צמוד והדוק להתמודדות עם כל קושי וכל אתגר שהחיים מזמנים לנו כמו אירועים משפחתיים, ארוחות חג, פיתויים מתוקים והרגלי אכילה רעים.

 

למי זה מתאים?

ליווי של דיאטנית קלינית מתאים לכל גבר או אישה, אמהות לאחר לידה וספורטאים להגיע למשקל גוף רצוי וליהנות מתזונה בריאה יותר ומאוזנת יותר. גם הסובלים מאלרגיות שונות למזון יכולים למצוא חלופות ורעיונות לגיוון התפריט. בקליניקה תוכלו לקבל כלים לבישול בריא יותר ואורח חיים מאוזן יותר, מעקב משקל, וליווי ותמיכה ברגישות והתחשבות.

ירקות קצוצים

מיהי דיאטנית קלינית?

דיאטנית קלינית הינה אשת מקצוע אשר רכשה השכלה בתחום במוסד חינוכי מוסמך ועברה סטאז' במחלקות בתי החולים או מוסדות רפואיים שונים. דיאטנית קלינית יכולה להדריך את הציבור הרחב לתזונה נכונה, להעביר סדנאות ולחנך לאורח חיים בריא. ישנם דיאטנים קליניים המתמחים בתזונת ספורט באופן פרטני.

 

לסיכום

לתוצאות אמיתיות ומשקל תקין שנשאר לאורך שנים פנו לדיאטנית קלינית. סוניה הולצר הינה דיאטנית קלינית מוסמכת ומנהלת קליניקה בנתניה ובעלת רזומה עשיר בעזרה לגברים ונשים לרדת במשקל וללמוד כיצד לאכול בריא.

משקל

באותו נושא