חיפוש

6 דברים שישתפרו אם תלכו לדיאטנית באופן קבוע

 אנשים הפונים לדיאטנית עושים זאת על מנת לשפר את אורח החיים שלהם והבריאות.

קבלו 6 דברים שתוכלו לשפר בביקור קבוע אצל הדיאטנית.

 

1 – שיפור תזונתי

בין אם אתם פוקדים דיאטנית בראשון לציון ובין אם דיאטנית בנתניה הביקור הקבוע יקנה לכם הרגלי תזונה באמצעות דיאטה מותאמת אישית. חשוב להגיע לדיאטנית עם בדיקות דם ולהבין על אילו מזונות יש לשים דגש, אלו מזונות לצמצם וכיצד לאכול בריא ולרדת במשקל. ישנם אנשים שכל החיים מנסים דיאטות שונות שמסייעות להם לרדת במשקל במהירות, אך גם לעלות בחזרה את המשקל במהירות. הליווי המקצועי של הדיאטנית מציע תזונה שמסייעת להפחית משקל בקצב מתון וללמוד כיצד לשמור עליו. גם אם המוטיבציה יורדת, הדיאטנית תעודד אתכם ותשנה את התפריט בהתאם כדי שלא תתייאשו. בנוסף, אנשים הנוהגים לאכול ולנשנש סוכרים מסיבות רגשיות יוכלו להסתייע בדיאטנית המתמחה בטיפול התנהגותי ורגשי כדי להפחית ממשקלם ולהפסיק את האכילה הרגשית.

 

2 – התמודדות עם שלשול או עצירות

אנשים רבים מסיבות שונות מתמודדים עם עצירויות או שלשולים הפוגעים באורח החיים שלהם ומפריעים להם להוריד במשקל. השינוי התזונתי מסייע לשפר ולהתגבר על בעיות במערכת העיכול במיוחד כשהוא מלווה באופן מקצועי. למשל, אנשים בעלי מעי רגיז או חולי קרוהן יצטרכו שינוי תזונתי יעיל שישפר את איכות החיים שלהם. גם אנשים הסובלים מצרבות יוכלו לשפר את המצב בסיוע של דיאטנית.

 

3 – תזונה נבונה בעקבות מחלות

אנשים סוכרתיים, בעלי כולסטרול גבוה, שומנים בדם או חוסר בוויטמינם ומינרלים יוכלו לאזן את מצבם באמצעות שינוי תזונתי. הדיאטנית גם תבנה להם תכנית פעילות גופנית שתסייע להם להימנע מטיפול תרופתי ולאזן את מצבם. לעיתים צריך לקבל עידוד מאדם מקצועי כדי לעשות ספורט שישפיע על ירידה במשקל וכאן הדיאטנית נכנסת לתמונה. ככל שהספורט יהפוך להרגל בדיוק כמו התזונה, כך תוכלו לשפר את בדיקות הדם שלכם ולהיות בריאים יותר.

 

4 – סיוע לנשים בהיריון

נשים רבות בהיריון פוקדות את הדיאטנית באופן קבוע על מנת לא להעלות במשקל בתקופת ההיריון וההנקה, לקבל את תוספי התזונה הדרושים, לקבל הנחיות על הפעילות הגופנית הרצויה להן ולהעניק לעובר שלהן את התזונה האידיאלית.

 

5 – מפסיקים לעשן? כדאי שתלכו בקביעות לדיאטנית

הפסקת עישון יכולה להוביל לעלייה חדה במשקל כי ההתעסקות בעישון עוברת להתעסקות בנשנוש מיותר. הדיאטנית יכולה להביא אתכם לתוצאות טובות ולהציע תחליפים שיסייעו לכם לא לחזור לעשן ולאכול בריא בזמנים של משבר.

 

6 – פתרון אידאלי לאלרגיות

אנשים הסובלים מאלרגיות שונות כמו רגישות לגלוטן, אלרגיה למוצרי חלב, ביצים, אגוזים, סויה, פירות, ירקות ועוד יאובחנו על ידי הדיאטנית ויקבלו דיאטה המתאימה לאלרגיה ממנה הם סובלים. ישנם תחליפים רבים שניתן לאכול או כתוספי מזון כאשר מגלים רגישות למזונות מסוימים.

 

בטן שטוחה

באותו נושא