חיפוש

אילו תוספי תזונה מומלץ לקחת באופן קבוע

כנראה לא פעם ראיתם ברשת ובטלוויזיה פרסומים שונים על תוספי תזונה ובטח לא הבנתם למה אתם בכלל צריכים אותם. לכן, חשוב ללמוד שלא סתם מדובר בטרנד מאד דומיננטי כעת בעולם הבריאות, אלא זה אכן דבר הכרחי עבור כל אחד, בהתאם לחולשות המסוימות שגופנו חש ביחס לתנאים חיצוניים.

תוספי תזונה באים לרוב בצורת קפסולות לנטילה אוראלית וכל אחד מהם מכיל תמצית כלשהי, שהיא לרוב טבעית ונטולה מן הצומח והחי. משמע, אנחנו לוקחים אלמנטיים טבעיים וסגולות שונות, של צמחים למשל, והופכים אותם לטיפול טבעי ומונע לבעיות שונות כמו למשל כולסטרול גבוה. חשוב לציין שכל תוסף תזונה אושר ככזה לאחר מחקר ובדיקה מעמיקים ויש ליטול בהתאם להנחיית רופא.

 

ליקוריץ

תוסף תזונה נפוץ ביותר בזמן האחרון הוא ליקוריץ טבעי. מדובר בתוסף שיש לקחת במינון מדויק ביותר, היות ומינון יתר של תוספי תזונה המכילים ליקוריץ עלול להוביל לבעיות חדשות ובלתי רצויות. תוסף זה הוא טבעי והוכח בתור מסייע למיגור דלקות, זיהומים, כאבי מחזור ותופעות של גיל המעבר. בנוסף לכך, היתרון המהותי של התוסף טמון בכך שהוא נמצא כמדכא תאים סרטניים.

 

מורינגה

צמח המורינגה הוא צמח בעל עלים החובים בתוכם יתרונות בריאותיים רבים ולכן הסבת העלים הללו לתסוף תזונה מסייעת במגוון רחב של תסמינים. ניתן ליטול את התוסף על מנת להפחית בלחץ דם, לשם הקלה על כאבים שונים במפרקים ועל מנת להוריד בכמות השומנים שיש בדם. כמו כן, העלים הללו מכילים ויטמנים רבים ולכן הם מסייעים גם בתור תוסף חשוב של ויטמינים לגוף, כמו ויטמין C.

 

שום שחור

גם השום השחור, שאכן קרוי כך עקב צבעו, הוא שום די נפוץ שבא אלינו מן המזרח. צריכה שלו גם בתור תוסף וגם באופן קולינרי רגיל נמצאה כמסייעת לתפקוד אנטי דלקתי ובקטראילי, לצד העובדה שגם פה אנחנו מקבלים בוסט מאד נצרך של ויטמנים שונים. לבסוף, הוא נמצא מאד יעיל עבור אנשים הנוטים להיות בעודף משקל ועם כולסטרול גבוה.

 

זעפרן

את הצמח הזה כולנו מכירים בעיקר בתור תבלין ריחני מאד נעים, בעיקר לבישול. לעומת התוספים הקודמים, נראה שזעפרן מסייע לנו גם בבעיות ותסמינים נפשיים יותר, לצד מתן ויטמנים כמו ויטמין B. הזעפרן נמצא כמפחית דכאונות, נדודי שינה, עצבים, חרדות ובעיות אחרות במצב רוח לא מאוזן. היות והוא טבעי הוא מסייע בבעיות אלו גם לבני נוער באופן בטוח, ללא סכנת התמכרות.

 

השורה התחתונה

תוספי תזונה הם מוצר חובה עבור צעירים ומבוגרים כאחד. התוספים הללו הם טבעיים ומסייעים לנו בחיזוק הגוף והמערכת החיסונית בעזרת יתרונות של צמחים טבעיים שונים. נוכל לצרוך תוספים של זעפרן, ליקוריץ, שום שחור ומורינגה, ואפילו נוכל לצרוך אותם בתור מולטי ויטמינים.

תוספים תזונתיים

באותו נושא