חיפוש

מה זה ציפוי חרסינה לשיניים? ואילו שיטות יש

במידה ואתם נוטים להסתיר במודע את השיניים שלכם שאתם מחייכים, כאשר אתם מצטלמים, או יוצאים לפגישה רומנטית ראשונה, כי אז רפואת שיניים קוסמטית תוכננה בדיוק בשביל

לסייע לבני אדם שכמותכם, על מנת שתרגישו יותר בנוח באמצעות הסתרת הבעיה בשיניים שלכם.

באם אתם מזדהים עם התיאורים שהצגנו לעיל, מומלץ שתשקלו ברצינות לעבור טיפול של ציפוי חרסינה לשיניים.

אף אחד שיסתכל עליכם לעולם לא ינחש שעברתם את טיפול השיניים הזה, אלא אם כן תספרו לו מראש.

את ציפויי החרסינה לשיניים מייצרים באופן מותאם אישית, על מנת שתרגישו ותיראו עם פה לגמרי טבעי.

טיפול שיניים זה יסייע לכם לחזק את הביטחון העצמי שלכם, ולפתוח פה לרווחה עם חיוך ענק.

השקט הנפשי שנובע מחוסר דאגה שהבריות בוהות בשיניים שלכם הוא לא יסולא מפז.

 

מה זה ציפוי חרסינה לשיניים?

את ציפוי חרסינה לשיניים מייצרים על בסיס הרשמים שרופא השיניים מביא בחשבון בלקיחתם מהשיניים שלכם. משמעות הדברים, שהנכם עשויים לצפות כי הצבע וקו המתאר של מעטפת החרסינה בעצם מחקים את אמייל השיניים הטבעי שלכם. קודם כל, ציפוי החרסינה לשיניים ייראה טבעי לחלוטין. שנית כל, ציפוי החרסינה לשיניים ירגיש לכם לגמרי טבעי. ציפוי שיניים זה מצליח להסתיר שיניים סדוקות, או לחלופין כתמים על גבי השיניים, בדיוק כמו מעטפת מגן, באופן הזה שיהיה באפשרותכם לדבר ולאכול כרגיל.

 

איזה שיטות לציפוי חרסינה לשיניים יש כיום?

קיימות כל מיני שיטות לציפוי חרסינה לשיניים, כאשר הבולטות מבניהן הן ציפוי חרסינת זכוכית, ליתיום דיסיליקטט, והן ציפוי מחומר קומפוזיטי, שהינו חומר ננוהיברידי מרוכב, ולהלן נפרט מעט על כל שיטה לציפוי חרסינה לשיניים.

השיטה לציפוי שיניים מחרסינת זכוכית מבוצעת בתוך מעבדה, אומנם תג המחיר שלה גבוה למדי, בפרט בהשוואה לשיטה השניה, ברם ציפוי שיניים זה מחזיק מעמד לטווח הארוך, ומציג אסתטיקה פשוט מצוינת. השיטה לציפוי שיניים קומפוזיטי מבוצעת במרפאת השיניים, תג המחיר שלה מועט באופן יחסי, התוצאות של שיטה זאת נחשבות כמוצלחות, אבל הן אינן נשמרות לטווח הארוך.

 

מה הם טווחי המחירים הממוצעים לציפוי חרסינה לשיניים?

נהוג לתמחר את ציפוי החרסינה לשיניים בהתאם לחומר הציפוי, למקצועיות, לרקורד, להשכלה, למוניטין ולניסיון של רופא השיניים, וכן בהתאם למורכבות של הטיפול. יש להבין, כי יהיו הבדלים במחירים אף בשל מיקום גיאוגרפי, כאשר מרפאת שיניים במרכז הארץ גובה הרבה יותר כסף לעומת מרפאת שיניים בפריפריה. בוודאי כבר הבנתם, לאור מה שהצגנו בפניכם בפסקה הקודמת, כי ציפוי החרסינה לשיניים קריסטל, שנעשה במרפאה, הרבה יותר זול מאשר ציפוי חרסינה לשיניים אשר מבוצע במעבדה.

ולא נמתח אתכם יותר מדי, ונסביר לכם, כי טווח המחירים לציפוי שיניים קריסטל, עבור שן אחת, מתחילים מסביבות אלף ₪, וכלה בסביבות שלושת אלפים ₪. בעוד המחירים לציפוי שיניים מחרסינה, בשביל שן אחת, מתחילים מבערך אלפיים ₪, ומסתיימים בבערך ששת אלפים ₪.

 

במה באה לידי ביטוי המומחיות של ד"ר אבנרי ליאור?

ולא נוכל לסיים את המאמר הזה מבלי להמליץ על רופא שיניים יחיד סגולה, הלא הוא דוקטור ליאור אבנרי. מדובר על רופא מומחה לרפואת שיניים, שאמון על מרפאת שיניים אשר מספקת מנעד נרחב של שירותי שיקום שיניים, אסתטיקה, רפואה דנטלית, וכיוצא בזה. ד"ר ליאור אבנרי מתהדר בניסיון של יותר מעשור. המרפאה של רופא השיניים הפנומנלי מאוד מיוחדת בנוף, שמתהדרת באווירה של ממש בוטיק איכות, תוך כדי הקפדה של נתינת הרגשה של בית למטופלים, ושירות לקוחות שטרם נראה עוד שכמותו.

טיפול רפואי

 

באותו נושא
רפואת שיניים, טיפולים.
3 טיפולי שיניים שלא הכרתם

טיפולי שיניים המוכרים לנו הם הטיפולים הרגילים הקונבנציונליים בהם מוכרים לנו חלק מהטיפולים. כאן בכתבה נסביר את מה שחשוב לדעת לפני בחירת טיפולי שיניים וניתן

קרא עוד »
שן מתפוררת
3 טיפולי שיניים שלא הכרתם

טיפולי שיניים המוכרים לנו הם הטיפולים הרגילים הקונבנציונליים בהם מוכרים לנו חלק מהטיפולים. כאן בכתבה נסביר את מה שחשוב לדעת לפני בחירת טיפולי שיניים וניתן

קרא עוד »
שתלים
מה חדש בתחום השתלות השיניים?

למרות השיפורים המשמעותיים בעולם רפואת השיניים, עדיין ישנם מי שסובלים מאובדן שיניים – בעיקר עקב עששת, מחלות חניכיים או פציעות. במשך שנים אפשרויות הטיפול היחידות

קרא עוד »