חיפוש

2 טיפולי שיניים מורכבים והסיבה ללכת בשבילם לטורקיה

עד לפני כמה שנים, לא חשבנו בכלל לצאת מהארץ בשביל לבצע טיפולי שיניים מורכבים.

זה היה ברור לכל אחד ואחת שטיפולי שיניים מבצעים אך ורק אצל רופא שיניים קבוע.

אבל בשנים האחרונות, התפתחה מגמה חדשה, כזו שגורמת לישראלים רבים לקנות כרטיס טיסה לטורקיה ולא בשביל לנפוש, אלא בשביל לעבור טיפולי שיניים מורכבים.

תוהים למה אנשים עושים זאת? ריכזנו עבורכם 2 טיפולי שיניים מורכבים שאנשים טסים בשבילם לטורקיה.

אם לא די בכך, נספר לכם גם מה הסיבות שבעקבותיהן אתם צריכים לטוס בהקדם לשם ולסדר את השיניים שלכם:

 

  1. טיפול שורש

טיפול שורש נחשב לטיפול מורכב, זה ידוע. מטופל שמגיע למצב של טיפול שורש, יודע שהוא צריך לטפל בשן בהקדם, כדי לא לאבד אותה. טיפול שורש נחשב לטיפול מורכב. במקרים שאינם מורכבים במיוחד, מתפתחת עששת חמורה, כזו שחודרת עמוק אל תוך מוך השן וגורמת לכאבים עזים. טיפול שורש יכול להיחשב כמורכב מאוד במצבים הבאים:

  • כאשר השן זקוקה לטיפול שורש לזמן ממושך והמטופל אינו מגיע לטיפול אצל רופא מומחה
  • כאשר השן הגיעה למצב קטטוני יש לעקור אותה

במקרים אלו, הטיפול נחשב למורכב וגם המחיר שלו נחשב לכזה. זה ידוע הרי שטיפול שורש זה הליך יקר, אבל טיפול שורש שכולל עקירה של שן במצב קטטוני נחשב ליקר הרבה יותר.

 

  1. השתלת שיניים

לא מעט אנשים מוצאים את עצמם זקוקים להשתלת שיניים. יש מי שזקוקים להשתלה של שן אחת בלבד, בזמן שיש מי שזקוקים לכמה השתלות בו זמנית. כידוע, ניתן לבצע טיפולי שיניים בטורקיה והשתלת שיניים נחשבת לאחד הטיפולים הנפוצים ביותר. אם אתם צריכים לעבור השתלת שיניים בעקבות אחד או יותר מהמצבים הבאים, כדאי שתבררו פרטים על מרפאת שיניים מוסמכת בטורקיה:

  • השתלת שיניים לאחר עקירה בעקבות ריקבון של שן
  • השתלת שיניים לאחר הזדקנות של חלל הפה
  • השתלת שיניים לאחר מחלת חניכיים קשה

גם כאן, אנחנו ממליצים להגיע עד לטורקיה בשביל לבצע הליך שכזה, בגלל העלות. טיפולי השתלות שיניים נחשבים ליקרים מאוד בארץ. זו הסיבה, שמטופלים רבים, שאינם מודעים לאפשרות ההשתלה בטורקיה, בוחרים להישאר בארץ וללא שיניים.

 

למה כדאי לבצע את טיפולי שיניים מורכבים בטורקיה?

אין על כך וויכוח, כדאי לבצע טיפולי שיניים מורכבים בטורקיה בגלל המחיר. אבל לא רק. בטורקיה יש מומחים בתחום רפואת השיניים. מדובר ברופאים שעובדים בתחום כבר שנים רבות ויש להם ידע מקצועי נרחב (בדומה לרופאים שיש בארץ). אז תחשבו על זה רגע. מציעים לכם שירות באותה רמה, במקום אחד (בארץ) המחיר גבוה מאוד, בזמן שבמקום אחר (בטורקיה) המחירים נמוכים בהרבה. אז מה תבחרו? כנראה שתבחרו במחיר הטוב יותר, שמספק לכם את אותה תוצאה מבלי שיהיה לכם חור בארנק.

 

שן בינה

באותו נושא
רפואת שיניים, טיפולים.
3 טיפולי שיניים שלא הכרתם

טיפולי שיניים המוכרים לנו הם הטיפולים הרגילים הקונבנציונליים בהם מוכרים לנו חלק מהטיפולים. כאן בכתבה נסביר את מה שחשוב לדעת לפני בחירת טיפולי שיניים וניתן

קרא עוד »
שן מתפוררת
3 טיפולי שיניים שלא הכרתם

טיפולי שיניים המוכרים לנו הם הטיפולים הרגילים הקונבנציונליים בהם מוכרים לנו חלק מהטיפולים. כאן בכתבה נסביר את מה שחשוב לדעת לפני בחירת טיפולי שיניים וניתן

קרא עוד »
שתלים
מה חדש בתחום השתלות השיניים?

למרות השיפורים המשמעותיים בעולם רפואת השיניים, עדיין ישנם מי שסובלים מאובדן שיניים – בעיקר עקב עששת, מחלות חניכיים או פציעות. במשך שנים אפשרויות הטיפול היחידות

קרא עוד »