חיפוש

המדריך השלם להלבנת שיניים וכיצד תוכל להיפטר מהשיניים הצהובות שלך לנצח

בתקופה האחרונה, הלבנת השיניים נהייתה טיפול פופולרי ובסיסי.

לא מעט אנשים בוחרים לבצע הלבנה כדי להתחדש בחיוך לבן ונוצץ.

ישנם לא מעט יתרונות לטיפול זה. מדובר בין היתר, בטיפול שגורם למראה אסתטי ומאפשר לחזק את תחושת הביטחון העצמית וכל זאת במחיר אטרקטיבי שמתאים לכל כיס.

אתם מתעניינים בהלבנת שיניים ואתם לא יודעים איך להתחיל בהליך? אם אתם מהנהנים מול המסך, תדעו שבשורות הבאות תקבלו את המדריך השלם להלבנת שיניים שיגרום לכם לדעת הכול על ההליך.

 

הדרכים המוכרות להלבנת שיניים

  1. סד הלבנה

זהו טיפול ביתי עצמאי שבו אתם נדרשים להתמיד כדי שתוכלו לראות את התוצאות ולהיפטר מהשיניים הצהובות שלכם לנצח. אם תבחרו בדרך זו, הרופא יכין עבורכם סד שמתאים למבנה השיניים שלכם. על הסד אתם תצטרכו להניח את חומר ההלבנה הייעודי (שיסופק לכם על ידי הרופא). אתם תתבקשו להניח את הסד על השיניים בכל יום, בשעות הלילה למשך כמה שעות. חשוב לפעול בהתאם להנחיות של הרופא, כדי שהחומר הפעיל יהיה במגע הדוק לשיניים שלכם ותוכלו לקבל את התוצאה הטובה ביותר.
ראוי לציין כי ניתן לבצע את ההליך הזה גם באופן עצמאי ללא רופא. עבור מי מכם שמתעניינים, חשוב שתדעו שניתן להשיג ערכות ביתיות להלבנת שיניים ולבצע את ההליך בהתאם להנחיות שעל הקופסא.

 

פנייה אל מרפאת השיניים שבה אתם מטופלים

יש לכם רופא שיניים שאתם מטופלים אצלו במשך כמה שנים? אתם יכולים לפנות אליו והוא יבצע עבורכם הלבנת שיניים. הרופא ימרח על השיניים שלכם חומר מלבין מרוכז והוא יישאר על השיניים שלכם במשך לפחות כשעה. לאחר מכן, הרופא יחמם את האזור שבו היה מגע עם החומר באמצעות מנורת לד מיוחדת שמאיצה את הליך ההלבנה.

 

טיפול בלייזר

יש מי שאומרים שזו שיטת הטיפול החזקה ביותר. מדובר בטיפול שניתן לבצע במסגרת מרפאת השיניים או במקומות אחרים. במסגרת טיפול זה, ימרחו על השיניים שלכם חומר מלבין ולאחר מכן, נעשה טיפול בקרני לייזר שמחממות את השיניים. שיטה זו יעילה במצבים שבהם יש שינוי של גוון הצבע שעשוי להתרחש בשכבות הפנימיות של השיניים.

 

למה אנשים מרגישים צורך לבצע הליך של הלבנת שיניים?

לא מעט אנשים בוחרים שלא לבדוק בכלל פרטים אודות הלבנת שיניים בגלל שיש להליך הזה שם של יוקרה. אבל האמת היא שבשנים האחרונות, הלבנת שיניים נהייתה הליך שמתאים לכל כיס.
אנו מודים כי אין באפשרותנו להציג בפניכם מחיר מסוים מכיוון שטווח המחירים של טיפולי הלבנת שיניים אינו אחיד. כל טיפול נקבע בהתאם לכמות של חומרי ההבהרה ולמצב השיניים, כך שכל מטופל מקבל את המחיר המותאם עבורו.

אלו היו כל הפרטים שחשוב שתדעו אודות הליך הלבנת השיניים.
אנו מאחלים לכם טיפול מהיר ויעיל.

 

לפני ואחרי

באותו נושא
רפואת שיניים, טיפולים.
3 טיפולי שיניים שלא הכרתם

טיפולי שיניים המוכרים לנו הם הטיפולים הרגילים הקונבנציונליים בהם מוכרים לנו חלק מהטיפולים. כאן בכתבה נסביר את מה שחשוב לדעת לפני בחירת טיפולי שיניים וניתן

קרא עוד »
שן מתפוררת
3 טיפולי שיניים שלא הכרתם

טיפולי שיניים המוכרים לנו הם הטיפולים הרגילים הקונבנציונליים בהם מוכרים לנו חלק מהטיפולים. כאן בכתבה נסביר את מה שחשוב לדעת לפני בחירת טיפולי שיניים וניתן

קרא עוד »
שתלים
מה חדש בתחום השתלות השיניים?

למרות השיפורים המשמעותיים בעולם רפואת השיניים, עדיין ישנם מי שסובלים מאובדן שיניים – בעיקר עקב עששת, מחלות חניכיים או פציעות. במשך שנים אפשרויות הטיפול היחידות

קרא עוד »