חיפוש

קודם כל בריאות הנפש: כך תוכלו להתנסות ולשמור על עצמכם

כיצד אנחנו יכולים גם להגשים פנטזיות מיניות, וגם להצליח לשמור על עצמנו כדי לא להיכנס לסיטואציות לא נעימות? על מנת להצליח גם לממש פנטזיה וגם להצליח להרגיש בנוח, יש כמה דברים שיש לשים לב אליהם, כמו להיות כנים עם עצמנו, להיות בתקשורת ישירה עם הפרטנר, להיכנס לסטייט אוף מיינד מיני וכן הלאה. אספנו עבורכם מספר טיפים שתוכלו להתנסות ולשמור על עצמכם בעזרתם

 

מה היא התנסות מינית?

לכולנו יש פנטזיות מיניות אבל לא כולנו מצליחים להגיע להגשמה של ההתנסויות הללו. הפנטזיה המינית היא ללא ספק חלון לרצונות הסודיים ביותר שלנו. לא תמיד קל לממש את הרצונות הללו ולהצליח להתמודד עם העומק הרגשי והנפשי שלנו. אם אתם מרגישים מוכנים להגשים את הפנטזיה שלכם, אין ספק שצריך לעשות את זה ממקום מכיל ואוהב שיהיה לכם נוח ונעים, בסיטואציה שתעניק לכם את כל הביטחון שאתם צריכים בהתנסות המינית הראשונה בחייכם מסוג זה. כיצד תצליחו ליצור את הסביבה המינית הנכונה עבורכם? אלה הכלים שאתם זקוקים להם.

חוויה מינית

מקדו את הרצונות שלכם

נסו למקד ולענות על השאלה מה הם הרצונות האמיתיים שלכם? קחו זמן לחשוב לעומק על הפנטזיות שלכם, להבין כיצד זה משפיע עליכם ומה מקור הפנטזיה עצמה. נסו לקבל את הפנטזיה שלכם ואל תשפטו את עצמכם. אתם לגמרי נורמליים, לכולנו יש פנטזיות ואין צורך להתבייש בכך. על ידי הסתכלות פנימה, ניתן להבין יותר טוב מה הרצונות שלכם וכיצד הייתם רוצים לתקשר את הרצונות שלכם על מנת להגשים את הפנטזיה. ניתן גם לחפש קוקסינליות להכיר >> באתרים שונים על מנת למקד את עצמכם יותר.

 

תקשורת היא המפתח לכל

תקשורת עם הפרטנר שלכם היא הדבר שיעזור לכם להנות במקסימום מהאינטראקציה המינית ביניכם. המרחב הבטוח שלכם לדון ולשוחח על הפנטזיות המיניות שלכם, הוא זה שגם יעניק את המרחב הבטוח למימוש אותה הפנטזיה. אל תהססו לשתף את הפרטנר שלכם ברצונות ובחלומות שלכם, כי במערכות יחסים לא היינו רוצים להיות במקום שישפטו אותנו. נסו לבדוק מה הגבולות שלהם ולהציב בפניהם גם את הגבולות שלכם. באתר https://www.shovavim.co.il תוכלו למצוא פרטנרים נעימים שיוכלו ליצור איתכם מרחב מיני בטוח.

 

לסיכום

מדוע אנחנו זקוקים למרחב בטוח בעת הגשמה של פנטזיה מינית בעת התנסויות ראשונות? על מנת שלא נחווה חוויה בלתי נעימה שעלולה להשאיר אחר כך טראומות חלילה. יצירת מרחב בטוח תעזור לכם להנות מהאקט וגם ליצור עבורכם זיכרון נחמד ומחמם לב. הבנה עמוקה של הפנטזיות שלכם תעזור לכם לדעת מה אתם רוצים וליצור יותר ביטחון במרחב כשתנסו דבר כזה או אחר. אינטימיות מקורה באמון – בעצמכם ובפרטנר שלכם.

בריאות נפשית

 

באותו נושא