חיפוש

צריכים MRI דחוף? יש לנו פתרון

הגעתם לרופא המטפל שלכם עם כאבים, או שהוא מזהה אצלכם משהו שדורש אבחון מעמיק יותר? הוא המליץ לכם ושלח אתכם לעשות בדיקה של MRI. אתם נמצאים כבר זמן מה בהמתנה לבדיקה והלחץ מתחיל לפעול עליכם. יש לכך פתרון שיעזור לכם לבצע את הבדיקה בצורה מהירה יותר. רוצים לדעת מהו? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

למה יש בדיקת MRI

בדיקת MRI היא חשובה, כי היא נועדה בעיקר לאבחן איברים פנימיים וכלי דם שלא ניתן לאבחן תמיד בעוד דרכים. הבדיקה נעשת באמצעות מכשיר שיש לו שדה מגנטי וגלי רדיו אשר קולטים את האיברים בצורה כזו טובה שיכולים לשדר את מה שקורה בפנים לבחוץ, באמצעות תמונות, לעיתים אפילו תלת- מימדיות.

הרופא המטפל יכול לקחת את התמונות הללו וממש לאבחן את האיברים שלכם ובכך לדעת מהי שיטת הטיפול הנכונה, האם בכלל יש במה לטפל, ומה קורה בתוך הגוף שלכם בצורה הכי ברורה וחדה, לעומת בדיקות אחרות שיש.

למה בכלל לעשות MRI?

קודם כל חשוב לציין שזהו לא ייעוץ רפואי, ובאופן כללי צריך לקבל מרשם של רופא והפנייה שלו לבצע את הבדיקה מסוג זה. במצבים מסוימים של כאבים שונים, או זיהוי ואבחון ראשוני של הרופא הוא ממליץ לעשות בדיקה של MRI בכדי להבין את הדברים לעומק. זה יכול להיות אפילו בכדי לבדוק מה מצבו של העובר בבטן של אישה הרה. אך יש מצבים בהם אתם צריכים לבצע בדיקת mri דחוף וכאן יכולה להיות בעיה.

 

בדיקת MRI בקופה פרטית

כמו בעוד נושאים שונים בתחום של רפואה וטיפול רפואי, גם בבדיקה של MRI יכולים להיות תורים מאד ארוכים של קופות החולים ותאלצו להמתין זמן רב עד שתקבלו תור כזה. לכן, יש פתרון של חברות פרטיות המספקות בדיקות MRI, בכך תוכלו לחסוך את הזמן היקר שלכם וכן, לטפל בעצמכם כמה שיותר מהר.

חשוב לבדוק את המקומות היטב ואף להתייעץ עם רופא מטפל אם תוכלו בכדי לקבל המלצות. כמו כן, יש לקחת בחשבון שבקופת חולים ציבורית הבדיקה היא ללא עלות כמובן, אך במכון פרטי היא ברוב המקרים כנראה תעלה לכם כסף. בדקו כמובן את הניסיון של המקום, האם יש להם רישיון, האם הם מוכרים ומקצועיים בשוק, איזה המלצות יש למקום עצמו ואם אתם מכירים אדם שטופל אצלם זה טוב.

 

בסיכומו של דבר

בדיקה של MRI  חשובה במקרים מסוימים כאשר הרופא המטפל שלכם מפנה אתכם לעשות אותה. ישנם מצבים שוני בהם זה יכול לקרות חלקם חשובים וחלקם אף דחופים. במצב בוא תם צריכים לבצע בדיקה כזו באופן דחוף ואין תורים, או שאתם נאלצים להמתין זמן רב לתור, תוכלו לשקול אופציה של בדיקה במכון פרטי, כך תחסכו זמן ובעיקר תוכלו לטפל בכל מה שאתם צריכים בהקדם האפשרי.

חדר רפואי

 

באותו נושא