חיפוש

לא מצליחים לשמור על הלחות בעור? הגיע הזמן שתתקדמו למוצרים אורגניים!

שמירה על עור בריא, לח וזוהר זו משימה שכולנו היינו רוצים להצליח בה. למרבה הצער, רוב האנשים אינם מודעים לחשיבות השימוש במוצרי טיפוח אורגניים. לעתים קרובות, ומפאת חוסר הידע שלהם הם ישתמשו במוצרים המבוססים על כימיקלים שעושים יותר נזק מתועלת בטווח הארוך. 

עבור רבים מאיתנו, עור יבש ומתקלף יכולה להיות בעיה מתסכלת מאוד. למרות השימוש במגוון של תכשירי לחות ומוצרי טיפוח אחרים, חלק מאיתנו ממשיכים להיאבק בשמירה על עור בריא ולח. אם אתם מוצאים את עצמכם נאבקים בבעיה דומה, אולי הגיע הזמן לשקול לעבור למוצרי טיפוח אורגניים.

 

מוצרי טיפוח אורגניים אל מול מוצרי טיפוח מסורתיים

מוצרי טיפוח קונבנציונליים מכילים לרוב מגוון כימיקלים סינתטיים שעלולים להיות מזיקים לעור שלנו, במיוחד כשמדובר על עור הפנים. רבים מהכימיקלים הללו יכולים למנוע מהעור את השמנים הטבעיים שלו, מה שמוביל ליובש וגירוי. בנוסף, מוצרים סינתטיים עשויים להכיל מרכיבים המזיקים לסביבה ועשויים להיות בעלי השפעות שליליות בניסיוננו לשמור על הסביבה.

מוצרי טיפוח אורגניים, לעומת זאת, לרבות פילינג גוף איכותי ממוצרים טבעיים בלבד של מיכל סבון טבעי עשוי מחומרים טבעיים על בסיס צמחי. מוצרים אלה נקיים מכימיקלים מזיקים והם הרבה יותר עדינים לעור שלנו, ומדובר בתכונה חשובה כשמדובר בטיפוח עור הפנים הרגיש שלנו. הם פועלים על ידי הזנת העור בויטמינים, מינרלים וחומרים מזינים אחרים שעוזרים לשמור עליו בריא ולח לאורך כל ימות השנה.

עור מסורתי

מהם היתרונות שמוצרי טיפוח אורגנים מציעים?

אחד היתרונות העיקריים של שימוש במוצרי טיפוח אורגניים הוא שהם נקיים מחומרים סינתטיים ומרכיבים אחרים שעלולים לעורר גירוי ואדמומיות בעור. מוצרי טיפוח קונבנציונליים רבים מכילים רכיבים מלאכותיים שעלולים להיות מזיקים עור ואף עלולים לגרום לתגובות אלרגיות חריפות. מוצרים אורגניים, לעומת זאת, משתמשים בשמנים אתריים טבעיים ובמרכיבים צמחיים אחרים כדי לשמור על העור נעים  מבלי לגרום לגירוי.

מוצרי טיפוח אורגניים גם הרבה יותר טובים לסביבה, לרבות שמן עיסוי טבעי ממוצרים טבעיים ואורגניים. מוצרי טיפוח קונבנציונליים מכילים לרוב מרכיבים המזיקים לסביבה ועלולים לתרום לזיהום. מוצרים אורגניים, לעומת זאת, משתמשים במרכיבים טבעיים ומתכלים שהם הרבה יותר בטוחים לכדור הארץ.

בבחירת מוצרי טיפוח אורגניים, חשוב לחפש מוצרים בעלי הסמכה אורגנית. המשמעות היא שהם אומתו באופן ודאי כמכילים רק מרכיבים טבעיים על בסיס צמחי ויוצרו תוך שימוש בשיטות חקלאות ברות קיימא. בנוסף, חשוב לבחור מוצרים המתאימים לסוג העור שלנו. אם יש לכם עור יבש במיוחד, חפש מוצרים המכילים מרכיבי לחות כגון אלוורה, שמן קוקוס, חומצה היאלורונית או שמן חוחובה.

לסיכום, אם אתם נאבקים לשמור על לחות העור, אולי הגיע הזמן לשקול לעבור למוצרי טיפוח אורגניים. המוצרים האלה עדינים הרבה יותר עם העור והם נקיים מכימיקלים מזיקים שיכולים לתרום ליובש ולגירוי. על ידי בחירת מוצרים אורגניים ואימוץ הרגלי טיפוח בריאים, תוכלו להשיג עור בריא וזוהר שנראה ומרגיש נהדר.

עור

באותו נושא