חיפוש

למה כדאי לבחור מוצרי טיפוח עם מרכיבים טבעיים?

בשנים האחרונות, אנשים מתחילים להיות מודעים יותר ליתרונות המוכחים של מוצרים קוסמטיים ממרכיבים טבעיים, ולהשפעות המזיקות של שימוש במוצרים המכילים כימיקלים, הן על הגוף שלנו והן על הסביבה. אז מה הם היתרונות של מוצרי טיפוח ממרכיבים טבעיים, ולמה עדיף לנו לבחור בהם על פני מוצרי טיפוח רגילים? קראו כאן כדי לגלות.

 

 קוסמטיקה טבעית היא בריאה יותר לעור

מוצרים קוסמטיים שאינם ממקור טבעי יכולים להכיל חומרים רעילים כמו כימיקלים וחומרים משמרים אגרסיביים. חומרים אלו יכולים לחדור את שכבת העור ולהגיע למחזור הדם, לפגוע בבריאות ולגרום לתגובות אלרגיות ולגירויים בעור. במוצרים טבעיים הנמכרים בחנויות כמו פריחת השלווה בע"מ אין כימיקלים כאלה, ולכן הם בטוחים יותר לשימוש ביעילות וללא תופעות לוואי.

 

 קוסמטיקה טבעית אינה מכילה בישום מלאכותי

בקוסמטיקה שאינה עשויה ממרכיבים טבעיים, חומרי הריח נוצרים במעבדה כחיקוי לריחות טבעיים. למרות שחלק מן הריחות הללו נעימים מאוד, בישום מלאכותי עשוי לגרום לתגובות אלרגיות ולסיכונים בריאותיים נוספים, ויצרני הריח אינם מחויבים מבחינה חוקית לרשום על תווית המוצר את מרכיבי הריח. בקוסמטיקה טבעית, מקורות הריח מופקים מחומרים בריאים לגוף כמו שמנים אתריים ותמציות צמחים.

 

 שקיפות ואמון מול הצרכנים

כפי שאמרנו, חלק מהמרכיבים שנועדו לבישום מלאכותי בקוסמטיקה הסינטטית אינם מופיעים על תווית המוצר, ומה שכן מופיע, מורכב בעיקר מהמון רכיבים כימיים שלא מוכרים לקהל הרחב. לעומת זאת, מוצרי טיפוח טבעיים כוללים רשימות רכיבים קצרות שבהן מופיעים כלל הרכיבים. שקיפות זו בונה אמון בין המותג לצרכן, ומאפשרת לצרכנים לקבל החלטות מושכלות לגבי המוצרים שבהם הם משתמשים.

 

 קוסמטיקה טבעית ידידותית יותר לסביבה

הכימיקלים שנמצאים במוצרי הקוסמטיקה הסינתטיים הם לרוב מזיקים לסביבה. לא רק שמרכיביהם מופקים מתוצרי התעשיות המזהמות, כאשר הכימיקלים הללו נשטפים מגופנו, הם גם יכולים להגיע לגופי מים ולזהם אותם. לעומת זאת, מותגי הקוסמטיקה הטבעית משתמשים ברכיבים ידידותיים יותר לסביבה, וחלקם אף מציעים מוצרים באריזות מתכלות.

 

 הפחתת סימני הזדקנות

רבים ממוצרי הטיפוח התעשייתיים מכילים חומרים הגורמים לעור להתייבש, כמו אלכוהול. בהתחלה זה לא מורגש, אבל עם הגיל, העור מאבד את הלחות הטבעית שלו ואת היכולת להתחדש, כך שלשימוש בחומרים אלה יש השלכות עתידיות. שימוש במוצרים ממרכיבים טבעיים מזין את העור במרכיבים בריאים אשר יבטיחו שמירה על לחות וגמישות העור גם לטווח הארוך.

 

סיכום

העור שלנו הוא האיבר הכי גדול בגופנו, ולכן חשוב שנהיה טובים אליו ונזין אותו בחומרים הנכונים, עם מקסימום יעילות ומינימום תופעות לוואי. לכן, בדיוק כמו שמסתכלים על הרכיבים של מוצרי מזון לפני הרכישה, כך רצוי לעשות גם עם מוצרים קוסמטיים. בפעם הבאה שתרכשו מוצרי טיפוח, בחרו במוצרים המכילים מרכיבים טבעיים – זה יעשה טוב לכל אחת ואחד, וגם לאמא טבע.

מוצרים טבעיים

באותו נושא
טיפולי אסתטיקה מצילי חיים
6 טיפולי אסתטיקה מצילי חיים

בחברה המודרנית של ימינו, טיפולי אסתטיקה הפכו פופולריים יותר ויותר, כאשר אנשים שואפים לשפר את המראה הפיזי שלהם ולהחזיר לעצמם את הביטחון העצמי. החל מהליכים

קרא עוד »
טיפולי פיארפי
הכירו את טיפולי הפיארפי!

מחפשים פתרון חדשני להשתלת שיער או לטיפול בהתקרחות? ניסיתם טיפולים שונים ואתם לא מרוצים מהתוצאה? כדאי שתכירו את טיפול הפי אר פי – טיפול חדשני

קרא עוד »