חיפוש

למה מדרסים תורמים?

בעיות אורטופדיות הן לא דבר נדיר, ולמרבה הצער הן עלולות להשפיע לרעה על האיכות החיים שלנו. אחת הסיבות המרכזיות לבעיות הללו היא בעיה בכפות הרגליים, דבר שניתן לתיקון על ידי מדרסים. בניגוד למה שאולי אפשר לחשוב, מדרסים לא תורמים רק לשיפור מצב הרגליים, אלא יכולים להשפיע על הגוף כולו. אנחנו כאן כדי לספר לכם על התרומה שלהם לבריאותכם. 

 

מדרסים

מדרסים הם משטחים שמונחים תחת כפות הרגליים בתוך הנעליים. המדרסים עשויים מחומר קשיח למחצה, ונועדו לתקן עיוותים שונים בכפות הרגליים. בין אם מדובר על סטייה בקימור של קשת כף הרגל, עקמימות מסוימת או אפילו חוסר איזון בין שתי הרגליים, ברוב המקרים המדרסים הם המוצר שיתקן את הבעיה שלכם. אבל כדי שזה יקרה, חשוב לעשות מדרסים בהתאמה אישית.

מדרסים

התאמת מדרסים

התאמת המדרסים נעשית לכל כף רגל בפני עצמה, באמצעות דריכה על משטח שבו מוטבעת צורת כף הרגל שלכם. הצורה תעבור למעבדה מיוחדת, ובהתאם לצורך שלכם יונפקו עבורכם מדרסים. כדי שהמדרסים יוכלו לתקן את הבעיה, חשוב לעשות אותם רק לאחר בדיקה של רופא מומחה, שיסביר לכם בדיוק מה המדרסים אמורים לתקן. את ההשפעה של המדרסים תוכלו לראות בשלל היבטים.

השפעה על הגוף

ההשפעה של המדרסים היא קודם כל על ההליכה שלכם. ברגע שכפות הרגליים מונחות על הקרקע בצורה יציבה, ההליכה נעשית קלה יותר, כאבי הברכיים נמנעים, ופיזור הלחץ על הגוף נעשה בצורה נכונה. אם סבלתם מכאבים בגב, בברכיים, באגן ולפעמים אפילו בצוואר, תופתעו לגלות עד כמה המדרסים יכולים לשפר את המצב שלכם, ורק בשל העובדה שהם מייצבים את הגוף שלכם בתנועה.

 

פצעי לחץ

כאמור, כפות הרגליים שלנו מחזיקות על עצמן את המשקל של כל הגוף. באופן טבעי כפות הרגליים מיועדות לכך, אולם הבעיה מתחילה כאשר הלחץ עליהן לא מאוזן. פצעי לחץ עלולים לצוץ מהר במצב כזה, במיוחד אם עומדים או הולכים במשך שעות ארוכות. מלבד ההשפעה האורטופדית שלהם, המדרסים מונעים את הפצעים הללו.

 

צעד מונע

חשוב להבין שהסיבה לעשות מדרסים היא לא רק כאבים אורטופדיים. עבור מי שעסוקים באופן אינטנסיבי בפעילות ספורטיבית כמו ריצה, אופניים או הליכות ארוכות, מדרסים הם בגדר מוצר חובה. במקום להגיע למצב שבו האימונים שלכם גורמים לכאבים, המדרסים יוכלו למנוע את מלכתחילה. כמובן, מדרסים כאלו חשוב לעשות בהתאמה אישית, על פי המלצות של אנשי המקצוע מהתחום.

 

לסיכום

מדרסים הם מוצר שנכנס לתוך הנעליים ואמור לתקן את התנוחה של כפות הרגליים שלנו. כפות הרגליים הן הבסיס לכל הגוף, ואם הן לא מונחות על הקרקע בצורה הנכונה, מהר מאוד הכאבים מתפשטים לכל הגוף. המדרסים תורמים למניעת כאבי גב, מניעת פצעי לחץ, ושיפור מצב הברכיים והאגן. אז אם אתם סובלים מכאבים אורטופדיים, מדרסים הם התחנה הראשונה שכדאי לעבור בה.

למה מדרסים תורמים

באותו נושא