חיפוש

לא רק שאיבת שומן – הכירו את האלטרנטיבות

כולנו חולמים על גוף חטוב, ומפוסל היטב שיגרום לנו להיראות טוב יותר, צעיר יותר, וישדרג את הביטחון העצמי שלנו. הרצון הטבעי הזה מוביל אותנו לנסות להיפטר מעודפי שומן, שמהווים דבר פחות אסתטי. אחת השיטות הוותיקות והמוכרות להיפטר מעודפי שומן היא שאיבת שומן, שנחשבת לתהליך פשוט ויעיל. הבעיה היא, ואותה לא הרבה אנשים מכירים, ששאיבת שומן היא לא תהליך כל כך פשוט. אז מה לעשות, והאם יש אלטרנטיבות? המשיכו לקרוא כאן ותגלו.

 

מה זה בכלל שאיבת שומן

שאיבת שומן, או ליפוסקציה, היא ניתוח כירורגי שמטרתו היא צמצום היקפי הגוף, כאשר היא נעשית בעיקר באזורי הבטן, הירכיים, והישבן. לעתים ניתן לבצע שאיבת שומן גם באזורים אחרים בגוף. המטרה של שאיבת שומן היא להסיר מהגוף את השומן שאותו אי אפשר להוריד בעזרת הקפדה על תזונה נכונה ובריאה ואימוני כושר קבועים.

באופן עקרוני התהליך נחשב לפשוט יחסית, אך צריך לזכור שמדובר על ניתוח לכל דבר, כזה עם הרדמה, וחתכים בעור. לשאיבת שומן יכולות להיות תופעות לוואי כמו שטפי דם, אדמומיות בעור, נפיחות, או זיהום.

שאיבת שומן

האלטרנטיבה הראשונה – המסת שומן בטני

המסת שומן בטני היא דרך מעולה להתמודד עם השומן הבטני, שנחשב לאחד השומנים שהכי קשה להיפטר מהם. המסת שומן היא טכנולוגיה חדשנית ומקדמת שבה עושים שימוש במכשיר לייזר. מכשיר הלייזר הייעודי יודע כיצד לפרק את מצבורי השומן הבטני, כך שהשומן מתפרק לחלקיקים, נספג במערכת הדם, והגוף כבר דואג להוציא אותו החוצה באופן טבעי.

מדובר על טיפול פחות פולשני מאשר ניתוח לשאיבת שומן, וכרוכים בו גם הרבה פחות תופעות לוואי וסיכונים. זוהי פרקטיקה טיפולית מוכחת ויעילה, שלא דורשת מהאדם התאוששות או תקופת החלמה.

 

האלטרנטיבה השנייה – הקפאת שומן

הקפאת שומן היא שיטת טיפול נוספת שזוכה להצלחה בזמן האחרון, ויעילה מאוד ברובם המוחלט של האזורים בגוף. שיטת הטיפול הזו בעצם נשענת על תכונה טבעית של שומן – הרגישות הגבוהה שלו לשינויי טמפרטורות. כאשר נותנים מכת קור רצינית, תאי השומן בעצם מתים, והגוף דואג לסלק אותם באופן טבעי.

כמובן ששאר התאים בגוף שרגישים פחות לשינויי הטמפרטורות אינם נפגעים. בסוף הטיפול יכול להיות כאב קל, או חוסר תחושה, ובמקרה הצורך אפשר לקחת אקמול או משכך כאבים אחר. כבר אחרי שבועיים מתחילים לראות תוצאות, ואחרי חודש אפשר לראות את השינוי באופן ממשי ומלא.

 

סיכום

אין ספק שעודפי שומן הם אחת המחלות הקשות ביותר של האנושות במאה ה- 21. כולנו נאבקים בשומן ומצליחים לעשות את זה ברמה כזו או אחרת, אבל צריך לזכור שלא הכל ירד רק בעזרת ספורט ותזונה. יש שומן שלא יורד בלי התערבות, ואין שום בושה לטפל בו באופן רפואי. כאשר ישנן אלטרנטיבות טובות ובטוחות – אין מה להסס.

שאיבת שומן

באותו נושא