חיפוש

כמה זמן נהוג להזמין מראש מדרסים בהתאמה אישית?

כולנו מכירים את הרגעים האלה שבהם אנו נזכרים שהיינו צריכים לבצע הזמנה של פריט מסוים לפני זמן מה, אך דחינו אותה במשך כמה ימים, שבועות או חודשים. מצב שכזה יכול לבוא לידי ביטוי בהזמנות פשוטות שאינן נוגעות לפן הבריאותי.

אך כשמדובר בהזמנה של תרופות ועזרים רפואיים כמו מדרסים, יש צרוך בהזמנה מחושבת מראש. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מונעים מעצמכם סבל מיותר. הישארו אתנו ותגלו כמה זמן מראש עליכם להזמין מדרסים בהזמנה אישית.

 

מדרסים בהזמנה אישית – מה זה בכלל?

חשוב רגע להסביר מה הכוונה במדרסים בהזמנה אישית, רגע לפני שנפרט בפניכם את הזמן הנהוג לביצוע ההזמנה שלהם. שכן, יש 2 סוגי מדרסים שקיימים נכון להיום בשוק, וחשוב מאוד שתכירו בהבדלים בין השניים. הנה מידע אודות 2 הסוגים הללו:

  1. מדרסים מובנים
  2. מדרסים בהזמנה אישית

מדרסים מובנים הם כאלה שמחכים לכם על מדפי רשתות הפארם. בעוד מדרסים בהזמנה אישית מוכנים עבורכם בהתאם למבנה כף הרגל שלכם. ההמלצה היא כמובן לבחור במדרסים שמוכנים בהזמנה אישית, בגלל שאלו יכולים לספק לכם מקסימום נוחות בכף הרגל.

מדרסים

כמה זמן נהוג לבצע הזמנה של המדרסים מראש?

נהוג לבצע הזמנה של מדרסים בהתאמה אישית  לאחר שנה – שנה וחצי מההזמנה הקודמת. שכן, מדרסים נוטים לאבד את צורתם לאחר זמן רב של שימוש. כך שיש צורך בהתאמה מחודשת, שתאפשר לכם לקבל תמיכה מושלמת. ההמלצה היא לפנות אל מכון למדרסים לפחות שלושה שבועות ועד חודש כ – 11 חודשים מהרגע שבו ביצעתם את ההזמנה הקודמת. כלומר, שהמדרסים יהיו אצלכם ביד בדיוק לאחר שנה.

 

למה כדאי לבצע הזמנה מראש בפרק זמן שכזה?

חשוב מאוד לבצע את ההזמנה בפרק זמן שכזה, כדי לאפשר לכף הרגל שלכם לקבל את התמיכה המקסימלית. יש שלב מסוים שבו המדרסים כבר לא מספקים את התמיכה, בגלל שהם נשחקו. מצב כזה עשוי להוביל לכאבים בכפות הרגליים, הגב ואף הצוואר. כך שראוי להימנע מהזמנה ברגע האחרון.

 

בחירה במכון מדרסים מומלץ – הבחירה הנכונה לעמידה בזמנים

חשוב מאוד שתבחרו במכון מדרסים מוכר שיש עליו הרבה המלצות מצד הלקוחות שלו. שכן, כך, תוכלו לדעת שמדובר במכון שעומד בקריטריונים החשובים הבאים:

  • עמידה בזמנים
  • אספקת מדרסים איכותיים
  • מדידה נכונה
  • שירות טוב ומקצועי

אם אינכם מכירים מכון מדרסים מומלץ, כדאי שתערכו בירור ברחבי הרשת או תבררו עם מכרים שלכם. שכן, בחירה נכונה תאפשר לכם להרגיש טוב מכל הבחינות.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הגיע לסיומו וזו ההזדמנות שלנו לאחל לכם, קוראים יקרים, שתבצעו את ההזמנה של המדרסים בזמן המתאים מראש. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים שאתם שומרים על הבריאות שלכם ומפחיתים את הסיכוי שיופיע מכאובים וקשיים. להתראות במדריך הבא בו נציג בפניכם איך בוחרים מדרסים.

מדרסים בהתאמה אישית

באותו נושא
בית מחסה
הכל על בחירת דיור מוגן

ככל שאנשים מתבגרים, הצרכים שלהם עשויים להשתנות, והם עשויים לדרוש תמיכה וסיוע נוספים. מתקני דיור מוגן מספקים סביבה תומכת לקשישים הזקוקים לעזרה בפעילויות יומיומיות תוך

קרא עוד »