חיפוש

כמה אמורה לעלות הלבנת שיניים?

אם אתם ממלאים בקפדנות אחרי ההוראות של רופא השיניים: מצחצחים שיניים כל בוקר וערב, שוטפים את הפה אחרי כל ארוחה, נמנעים מעישון, אבל עדיין לא מצליחים להגיע למראה שיניים לבנות, אתם ממש לא צריכים להתבאס.

תנו לנו לגלות לכם כאן סוד קטן: כל הכוכבים המפורסמים והשחקנים המוכרים שמחייכים חיוך של מיליון דולר, ממש לא הגיעו למצב הזה נטו מצחצוח שיניים והקפדה על תזונה מסוימת. גם אתם האנשים הפשוטים יכולים לסדר לעצמכם חיוך של מיליון דולר, והאמת שזה לא כזה מסובך. רוצים להבין איך עושים את זה בדיוק, וכמה זה עולה? הגעתם למקום הנכון.

 

מה החשיבות של שיניים לבנות ויפות?

כולנו יודעים שרושם ראשוני אי אפשר לתקן, ולכן חשוב מאוד כבר בפעם הראשונה שאנו פוגשים אדם מסוים, בטח אם הוא חשוב לעתיד שלנו – מראיין בעבודה חדשה לדוגמא, להותיר עליו את הרושם הטוב ביותר. הפה והשיניים הם אחד האיברים הכי בולטים בפנים שלנו, במיוחד כאשר אנו מנהלים שיחה עם מישהו.

אי אפשר להתעלם מהם, ולכן מראה שיניים חיוני ומטופח קריטי לרושם הראשוני שלנו. אדם שמציג חיוך מושלם כנראה יותיר רושם ראשוני טוב יותר מאדם שהפה שלו מלא בשיניים לא מטופחות, ויהיה הרבה פחות נעים לנהל שיחה ארוכה עם האדם השני.

שיניים יפות

איך מלבינים את השיניים?

כמו שכבר הסברנו לכם, אף אחד לא מגיע להלבנת שיניים ברמה כזו רק בזכות צחצוח שיניים קפדני פעמיים ביום. כיום ישנן ערכות שונות להלבנת שיניים ביתית שניתן לרכוש, ופשוט לבצע בעצמכם בבית, בלי רופא שיניים או איש מקצוע אחר. זוהי דרך נפלאה להשיג שיניים לבנות ויפות, אך חשוב מאוד להקפיד על כל ההוראות ולבצע אותן בקפדנות, למרות שאין לכם רופא שיניים מקצועי שמטפל בכם ומלווה אתכם.

 

כמה עולה הלבנת שיניים?

הגענו לשורה התחתונה שכנראה היא זו שהכי מעניינת אתכם, כמה עולה הלבנת שיניים? אין מחיר מסוים ואחיד. אפשר לומר שהמחיר הממוצע למשחה להלבנת שיניים הוא עשרות שקלים, ואילו המחיר לערכה ביתית להלבנת שיניים הוא מאות שקלים. הערכות קלות מאוד להשגה.

 

מה עושים אם זה לא עוזר

אם ניסיתם להלבין את השיניים שלכם באחת משיטות הטיפול הביתיות, ולא ממש הצלחתם, זה לא אומר שאתם צריכים להתייאש. ניתן לבצע כיום הלבנת שיניים במרפאות שיניים. הטיפול שמבוצע על ידי רופאי שיניים מקצועיים מבטיח לכם מראה שיניים לבן ויפה, ויסדר לכם חיוך של מיליון דולר.

 

סיכום

אין ספק ששיניים לבנות הן נכס אדיר לכל אחד מאיתנו. אז כמו שאמרנו, חשוב מאוד כמובן להקפיד על צחצוח שיניים והיגיינת פה, אבל בתכל'ס זה לא באמת מספיק. ניתן לרכוש ערכות שונות או משחות לטיפול ביתי, ואם זה לא עוזר אז להגיע לרופא שיניים. תאמינו לנו, זה שווה כל שקל!

הלבנת שיניים

באותו נושא