חיפוש

משקיעים במה שחשוב – כך תטפחו את מערכת היחסים

כולנו יודעים, גם האנשים הכי עסוקים בעולם, שבסופו של דבר מה שהכי חשוב בחיים זו הזוגיות והמשפחה. אבל מה לעשות, כולנו בני אדם שעובדים קשה ונשחקים, ולפעמים יש לנו גם ויכוחים וקונפליקטים בתוך מערכת היחסים הזוגית. לכן חשוב מאוד להקפיד לטפח ולשפר את מערכת היחסים הזוגית שלכם כל הזמן, ולא לחשוב שזה משהו שלא צריך להשקיע בו מעבר למינימום ההכרחי.

אגב, לא מעט מחקרים בתחום של אושר ואיכות חיים זיהו את החשיבות של מערכות יחסים טובות ומשמעותיות לתחושות של אושר, סיפוק, וגם לאריכות ימים. אז איך מטפחים את מערכת היחסים בצורה טובה? בדיוק בשביל זה הכנו לכם כא מדריך קצר שיתן לכם כמה רעיונות מעולים.

 

תמיד לבחור ב'כן'

כאשר אנו חיים בזוגיות, מטבע הדברים יש לנו לא מעט פעמים שבהם אנו לא ממש מרוצים מהפרטנר או מהפרטנרית שלנו. אחרי תקופה של זוגיות יש לנו מעין ערימה קטנה בראש של כל הנקודות הללו, שבהן הפרטנר שלנו לא עשה מה שחשבנו שהוא צריך לעשות, פגע בנו, לא היה מספיק קשוב, וכו'.

בלי לשים לב, ערימת המקרים הללו מניעה ומכתיבה את ההחלטות שלנו, ואנו מגיעים למצב של מדרון חלקלק שיגרום בסופו של דבר לפיצוץ. חשוב מאוד שתבחרו תמיד בכן ובצד החיובי של הדברים, אם אתם מהססים האם לשטוף כלים לדוגמא, אל תגידו אני לא שוטף כמו שהיא לא שטפה, אלא תגידו אני כן שוטף כדי שהמרחב שלנו יהיה נעים יותר.

מערכת יחסים

דייט קבוע

גם אם זה נראה לכם מצחיק או מיותר, הקפידו לקבוע לעצמכם שפעם בשבוע או פעם בשבועיים, אתם יוצאים לדייט עם בן או עם בת הזוג שלכם. דייט לא חייב להיות יציאה לבית קפה או למסעדה, הוא צריך להיות זמן משותף של שניכם, רק של שניכם, בלי פלאפונים והסחות אחרות. זה יכול להיות הליכה משותפת בפארק, או סרט מול הטלוויזיה בסלון.

 

קיום יחסים

אין ספק שקיום יחסים מגדיל את האינטימיות בין בני הזוג, משפר את הזוגיות, ומשמר את המשיכה ההדדית. הפסקה בקיום היחסים מנבאת לא פעם את תחילתו של תהליך שנגמר בפרידה. חשוב להתמודד גם עם מורכבויות בקיום היחסים, וישנם כיום שלל פתרונות. אחד מהם לדוגמא הוא my shemen השמן שלי, שמן סיכה טבעי לגמרי.

מערכת יחסים

 

לא לכבס בחוץ את הכביסה המלוכלכת

גם אם אתם מאוד כועסים ופגועים מההתנהלות של בן או בת הזוג שלכם, שמרו את זה לעצמכם ונסו לפתור מולו או מולה את הסיטואציה. ברגע שאתם מספרים לאחרים על החיים האישיים שלכם המידע מתחיל לרוץ, להתנפח, ולקבל פרשנויות אחרות. דבר  כזה יכול לפרק זוגיות תוך זמן קצר.

 

סיכום

אין ספק ששמירה וטיפוח של הזוגיות יהפכו את החיים שלכם ליפים הרבה יותר. בהצלחה!

מערכת יחסים

באותו נושא
בית מחסה
הכל על בחירת דיור מוגן

ככל שאנשים מתבגרים, הצרכים שלהם עשויים להשתנות, והם עשויים לדרוש תמיכה וסיוע נוספים. מתקני דיור מוגן מספקים סביבה תומכת לקשישים הזקוקים לעזרה בפעילויות יומיומיות תוך

קרא עוד »