חיפוש

שלושה יתרונות באבחון מחלות בגלגל העין

סובלים מכאבי בטן או כאבי ראש? מרגישים חסרי אנרגיה או עייפים? מצב הרוח לא משהו ולא מצליחים למצוא טיפול קונבנציונלי שבאמת עוזר? הגיע הזמן לטפל בבעיה מן השורש באמצעות אבחון אירידולוגי. בקליניקה לאירידולוגיה רב מימדית של איריס גייר תוכלו לקבל את כל התשובות שתמיד חיפשתם, לזהות את מקור הבעיה ולטפל בה אחת ולתמיד. 

 

אירידיולוגיה ככלי אבחוני

כאשר אנחנו סובלים ממיחושים בגוף או מקשיים בנפש ולא מוצאים מענה קונבנציונאלי אנו מתחילים לחשוב שאולי הכל בראש שלנו ובעצם אין לנו בעיה אמיתית. אך שום דבר בגוף אינו קורה סתם כך, לכל דבר יש סיבה, וגילוי שורש הבעיה הוא שלב הכרחי להתאמת טיפול.

באמצעות אבחון אירידיולוגי, כלומר, אבחון מחלות בגלגל העין, ניתן לזהות מהו המקור לחולי ולקושי ולהתאים לו את הטיפול הנכון אשר סוף סוף יביא להקלה ואף להעלמות התסמינים.

אבחון מחלות

שלושה יתרונות באבחון מחלות בגלגל העין

לאירידיולוגיה יתרונות רבים, אך אלו הם שלוש היתרונות הבולטים והחשובים ביותר של הפרקטיקה המועילה של אבחון אירידולוגי:

  1. הבדיקה איננה פולשנית –  באמצעות בחינת גלגל העין ניתן לזהות גם בעיות פנימיות של כלי הדם, מערכת העיכול, הלב, הריאות ודרכי השתן מבלי לבצע כל פעולה פולשנית. לא תחושו בכל כאב או אי נוחות במהלך הבדיקה והיא אורכת זמן קצר.
  2. הבדיקה מזהה את מקור הבעיה – בדרך כלל כשאנחנו מתלוננים על כאבי בטן, כאבי ראש, חולשה, עייפות או השמנה, אם הרופא אינו מוצא מקור ויראלי או תסמינים של מחלה ידועה, בדרך כלל האבחנה שלו תהיה מעורפלת ולא ברורה אשר תותיר אתכם ללא טיפול בסופו של יום. באמצעות אבחון אירידולוגי תוכלו להבין מהיכן נובעים התסמינים ולטפל היישר במקור הבעיה.
  3. התאמת טיפול יעיל אשר יביא לתוצאות חיוביות –  לאחר זיהוי מקור הבעיה, תוכלו לפנות לטיפול באמצעות ניקוי רעלים ותזונה מאוזנת אשר יעזרו לגוף לתקן את עצמו ובכך להביא להקלה משמעותית בתסמינים ואף להעלמותם. כמו כן, זיהוי מחלות בשלב הראשוני שלהן יכול למנוע התדרדרות בהמשך.

 

הקליניקה לאירידולוגיה רב מימדית של איריס גייר

איריס גייר הינה מומחית בינלאומית לאירידיולוגיה ולמדה במוסדות הלימוד הנחשבים ביותר בעולם בתחום. בקליניקה ניתן לקבל אבחון מקצועי באמצעות אירידיולוגיה רב מימדית. אירידילוגיה רב מימדית מאפשרת תמונה מפורטת ומרובדת יותר של קשתית העין לאבחון מחלות תורשתיות, בדיקת תפקוד המערכות השונות בגוף ואפילו לזהות מחלות בהתהוותן בשלבים הראשונים. בדרך זו נוכל לעזור לגוף שלנו להגיע לאיזון באמצעות ניקוי רעלים ולמידה כיצד לאכול נכון ובריא יותר.

 

לסיכום

בקליניקה לאבחון אירידיולוגי רב מימדי תוכלו להבין סוף סוף מאין נובע הקושי והכאב ולהתאים את הטיפול ההולם ביותר שיביא את הגוף שלכם לאיזון ויקל מאד על התסמינים ואף יביא להעלמותם.

אבחון מחלות

באותו נושא