חיפוש

המדריך המלא לבחירת פן מקצועי

משעשע להיזכר בימים בהן היינו צריכות ללכת למספרה על מנת לעצב את השיער עם פן, שכן היום כמעט בכל בית יש מייבש שיער שנועד לייבש את השיער במהירות ולהעניק לו מראה מעוצב.

בחירה של מייבש שיער היא לא עניין של מה בכך – יש לשקול בתוכה את סוג השיער (ארוך או קצר, עדין או עבה) ובנוסף, לדאוג שמייבש השיער יהיה נוח לשימוש ותפעול.

לפניכם מדריך מלא לבחירת מייבש השיער האידיאלי עבורכן.

 

מייבש שיער וגופי החימום השונים

כל מייבש שיער מחזיק בגוף חימום שונה. הסוגים הנפוצים הם גוף חימום יוני, וגוף חימום טורמלין. שני הסוגים יתאימו במיוחד עבור שיער עבה ומקורזל, שכן הם מסוגלים לייבש את השיער במהירות. חשוב לציין כי מייבש שיער טורמלין לרוב יהיה יקר יותר.

עבור בעלות השיער החלק והיבש, מומלץ לבחור במייבש שיער בעל גוף חימום קרמי \ גוף חימום העשוי פורצלן. מייבשי שיער מסוג זה מפזרים את החום בצורה אחידה, מה שמאפשר שליטה טובה יותר על ייבוש השיער.

באופן כללי, גוף חימום קרמי יתאים לכל סוגי השיער, גם לעבה שביניהם – ועל כן הוא מהווה את הבחירה הטובה והאיכותית ביותר.

 

בדיקת ההספק של גוף החימום

בכל מייבש שיער יש מאוורר המייצר זרם אוויר. בכדי שהאוויר יהיה חם, עליו לעבור בגוף חימום. חשוב לבדוק את ההספק של גוף החימום, ולבחור בכזה המתאים לסוג השיער שלנו.

ההספק נמדד בוואט (W) – וככל שהוא גבוה יותר, תהליך ייבוש השיער יהיה יעיל ומהיר יותר. עם זאת חשוב לדעת כי טמפרטורה גבוהה מדי יכולה להזיק לשיער, ומומלץ להימנע ממנה. בחרו במייבש שיער בעל הספק מינימאלי של 1,800 וואט, במידה והשיער הוא עבה או רגיל.

אם יש לכן שיער קצר ועדין, בחרו במייבש שיער עם הספק הקטן מ-1,800 וואט. במייבשי שיער מתקדמים, כמו פן גדעון 3700, יש אפשרות לעבור בין דרגות חום שונות – מה שהופך אותם למומלצים ביותר.

 

אביזרים נלווים למייבש השיער

מייבש השיער מגיע בדרך כלל במארז הכולל בתוכו גם פיה ודיפיוזר. מטרתה של הפיה היא לפלוט את האוויר החם אל תוך אזור מסוים, על פי בחירתנו.

הדיפיוזר נועד לעיצוב השיער והענקת נפח, והוא מתאים במיוחד עבור שיער מתולתל. אם קניתן מייבש שיער והוא הגיע ללא האביזרים הנ"ל, תמיד תוכלו לרכוש אותם בנפרד לאחר מכן.

 

לסיכום

הדבר החשוב ביותר בבחירת מייבש שיער הוא נוחות השימוש בו, שכן סביר להניח שתשתמשו בו לא מעט. בחרו במייבש שיער שיהיה נוח לאחיזה ותפעול, ובעל משקל קל יחסית. שימו לב גם לאורך הכבל החשמלי, ובחרו באחד ארוך מספיק עבורכן.

וכמו בכל דבר אחר – קבעו מראש תקציב אותו תהיו מוכנות להשקיע. לרוב מחירו של מייבש שיער נע בין 100 ₪ לאלף ויותר, תלוי בדגם.

פן לשיער

 

באותו נושא
טיפולי אסתטיקה מצילי חיים
6 טיפולי אסתטיקה מצילי חיים

בחברה המודרנית של ימינו, טיפולי אסתטיקה הפכו פופולריים יותר ויותר, כאשר אנשים שואפים לשפר את המראה הפיזי שלהם ולהחזיר לעצמם את הביטחון העצמי. החל מהליכים

קרא עוד »
טיפולי פיארפי
הכירו את טיפולי הפיארפי!

מחפשים פתרון חדשני להשתלת שיער או לטיפול בהתקרחות? ניסיתם טיפולים שונים ואתם לא מרוצים מהתוצאה? כדאי שתכירו את טיפול הפי אר פי – טיפול חדשני

קרא עוד »