חיפוש

מישהו במשפחה מעשן? הכירו 4 טיפים להפחתת ריח סיגריות

החיים לצד אדם שמעשן עשויים להיות מורכבים, בעיקר בעקבות הריח החזק שנותר על הבגדים והגוף לאחר העישון. סבלנו מתרחיש זה לאורך השנים ולאחרונה החלטנו שהגיע הזמן לסיים עם הסאגה. לכן, יצרנו קשר עם מיטב המוחות שהכירו לנו עשרות טיפים ששינו את חייהם. בדקנו את מרביתם וגילינו את הארבעה שהתגלו כטובים  ביותר. הישארו כאן ותגלו מהם.

 

תטפטפו שמנים אתריים

השימוש בשמנים אתריים ידוע כמפיץ ריח טוב ברחבי הבית. מדובר בפתרון יעיל שיצריך הכנה מוקדמת. שכן, תצטרכו לחמם תחילה סיר עם 3 כוסות מים ולאחר מכן, להוסיף אליו 3 – 4 טיפות של שמן. חשוב שתבדקו תחילה שהריח של השמן האתרי הנבחר מתאים לכם, משום שיש שמנים שידועים כבעלי ריחות דומיננטיים שעשויים לגרום לבחילה ואי נוחות. נציג את הרשימה של השמנים האתריים המומלצים, רגע לפני שנציג בפניכם את האפשרות השנייה:

  • שמן לבנדר
  • שמן אקליפטוס
  • שמן אשכוליות

 

לעשן

 

תרססו ספריי מנטרל ריחות

השיחות שערכנו עם מומחים בתחום, גילו לנו שיש מגוון רחב של מוצרים שפותחו כדי לספק פתרונות לריח סיגריות שנתפס לא פעם בבגדים, בספות ובכל מיני מקומות ברחבי הבית. נציין שגילינו שהדרך הטובה ביותר לנטרול הריחות היא תוך שימוש בספריי מנטרל ריחות. כדאי שתדעו שניתן להשיג אותו בחנויות שמספקות מוצרי עישון שונים, כך שתוכלו לערוך חיפוש מהיר ברשת ולבחור את גודל המוצר המתאים לכם ביותר.

 

תכבסו את הבגדים עם מרכך כביסה מרוכז

סביר להניח שיש בידיכם מרכך כביסה מרוכז שמפיץ ניחוח חזק בבגדים שיוצאים ממכונת הכביסה. אם כך, זו ההזדמנות להשתמש בו בתדירות גבוהה יותר. זה הרי ידוע שריח הסיגריות נדבק בקלות לבגדים ולמצעים, כך שצריך לכבס אותם באופן יום יומי עם חומר בעל ריח עוצמתי שיעלים את הריח הרע.

לטפטף שמנים אתריים

 

תשתמשו באוורור

כדאי להשאיר את חלונות הבית פתוחים למשך כמה דקות ולתת לאוויר לעשות את שלו. שכן, הכניסה והיציאה של האוויר מהבית מעלימה חלק ניכר מהריחות החזקים. לצד זאת, כדאי להפעיל מזגנים ומאווררים שיסייעו בהפצת הריחות לפתחי היציאה. שימו לב, יש לנו טיפ חשוב עבור מי שמסיבה כלשהי נמנעים מלהשתמש במאווררים בשעות היום – ניתן לפתוח את חלונות הבית ולהדליק את המאווררים בשעות שבהם בני הבית ישנים. כך ניתן יהיה ליהנות מאוויר חדש ונקי בעת ההשכמה.

 

מילים אחרונות לסיום

עישון מצד אחד מבני המשפחה עשוי להיות עניין מורכב שמוביל לא פעם לוויכוחים. שכן, הריח של הסיגריות נדבק במקומות שונים ברחבי הבית ומעיק על שאר הדיירים. מדריך זה הציג בפניכם את הטיפים שיאפשרו להרחיק את הריח הרע במהירות. כעת ברור לכם מה תצטרכו לעשות, כדי שתוכלו ליהנות מבית נטול ריחות רעים. נאחל שתיישמו את הטיפים המתאימים עבורכם ביותר ושלא תדעו עוד ריח רע.

השתמש באוורור

באותו נושא
בית מחסה
הכל על בחירת דיור מוגן

ככל שאנשים מתבגרים, הצרכים שלהם עשויים להשתנות, והם עשויים לדרוש תמיכה וסיוע נוספים. מתקני דיור מוגן מספקים סביבה תומכת לקשישים הזקוקים לעזרה בפעילויות יומיומיות תוך

קרא עוד »
אלימות מגדרית
מהי אלימות מגדרית?

אנחנו חיים בעולם שהיינו שמחים לתפוס כנאור, מתקדם, ושוויוני, אך לצערנו הרב – זה לא תמיד המקרה. פגיעות ואלימות על בסיס מגדרי קורות מדי ביומו,

קרא עוד »