חיפוש

הכירו את טיפולי הפיארפי!

מחפשים פתרון חדשני להשתלת שיער או לטיפול בהתקרחות? ניסיתם טיפולים שונים ואתם לא מרוצים מהתוצאה? כדאי שתכירו את טיפול הפי אר פי – טיפול חדשני התורם להתמודדות עם תופעת ההתקרחות. בניגוד לטיפולים אחרים, מדובר בפרוצדורה רפואית של ממש, שרק לרופא יש הסמכות לבצע אותו על המטופל. לא לכל אחד יתאים טיפול כזה,  ורק רופא יכול לקבוע את התאמת הטיפול למטופל. 

 

כיצד מתבצע הטיפול?

טיפול פי אר פי עושה שימוש בדם של המושתל כדי לעודד את צמיחת השיער. ראשית, יש לבצע סריקה ולאתר מקור חי המאפשר צמיחת שיער. לאחר מכן, יופרד מדם המטופל חומר המעודד צמיחת שיער, ובאמצעות זריקה יועבר החומר לגופו של המטופל כדי לעודד צמיחת שיער מחדש. הטיפול ניתן במשך שלוש פגישות, ועשויות להתקיים פגישות נוספות במידת הצורך. למידע נוסף על טיפולי פיארפי לחץ כאן

טיפולי פיארפי

למי הטיפול מתאים?

טיפול הפי אר פי מתאים לגברים ולנשים כאחד. יחד עם זאת, היות שמדובר בפרוצדורה רפואית, יש לערוך בדיקות דם מקדימות המלמדות על סוג הדם ועל העדר בעיות ייחודיות בדם המונעות השתלבות בטיפול. בנוסף, יש לאתר את מקור הנשירה אצל המטופל הספציפי, ולבחון האם אכן מדובר במועמד המתאים לטיפול.

 

האם ניתן לבצע את הטיפול בכל מצב של התקרחות?

הטיפול אינו מתאים לכל מצב של התקרחות. יש לבחון את השלב בו נמצאת ההתקרחות, האם קיימים תאים מתאימים הניתנים לחידוש. כלומר, עדיף לפנות לטיפול מיד עם הופעת ההתקרחות, ולא להמתין עד למצב של התקרחות מוחלטת, שאז הטיפול יהיה יעיל פחות. כדאי לפנות לייעוץ ראשוני ובחינת התאמה בטרם בחירה בטיפול אחר.

טיפולי פיארפי

האם ישנן תופעות לוואי של מהטיפול?

על פי רוב מדובר בטיפול אשר איננו כרוך בתופעות לוואי כלל. שהרי, נעשות בדיקות מקדימות לטיפול על ידי רופא. לעיתים, מטופלים מדווחים על תופעה של כאבי ראש בסמוך למועד הטיפול. בשורה התחתונה, מדובר בטיפול יעיל ובטוח ובמרבית המקרים, ואם אדם נמצא  מתאים לטיפול – לא צפויות תופעות לוואי כלשהן.

 

סיכום

מעוניינים בקו שיער מלא וחוששים משיטות שאינן מגובות במחקרים רפואיים? שיטת פי אר פי בהחלט טובה בשבילכם. באמצעות סדרת טיפולים קצרה, המותאמת לכם אישית, תוכלו לבצע השתלת שיער שמקורו בדמכם ממש. מדובר בפתרון המסייע לשיער לשוב ולצמוח מחדש.

ההתקרחות שלכם נמצאת בשלב מוקדם? מהרו ופנו עוד היום לייעוץ ובדיקת התאמה לטיפול כאמור. רק בשיטת פי אר פי הנעשית על ידי צוות רפואי מוסמך, תוכלו לדעת האם אתם מתאים לטיפול, ולהבטיח שתקבלו את הטיפול הטוב והבטוח ביותר לעצירת ההתקרחות וצמיחה מחודשת של השיער.

הטיפול נעשה באמצעות מכשור מתקדם ובטכנולוגיה חדשנית ומוכחת רפואית שניתן לסמוך עליה יותר מאשר שיטות טיפול מקבילות להתמודדות עם התקרחות. הטיפול לא מצריך תחזוקה שוטפת ולאחריו תיהנו משיער מלא.

טיפולי פיארפי

באותו נושא
טיפולי אסתטיקה מצילי חיים
6 טיפולי אסתטיקה מצילי חיים

בחברה המודרנית של ימינו, טיפולי אסתטיקה הפכו פופולריים יותר ויותר, כאשר אנשים שואפים לשפר את המראה הפיזי שלהם ולהחזיר לעצמם את הביטחון העצמי. החל מהליכים

קרא עוד »