חיפוש

האם בשר הוא טוב או רע לבריאות

נושא התזונה הולך וצובר תאוצה מרגע לרגע, כאשר עוד ועוד אנשים מצטרפים למהפכת הבריאות והתזונה הנכונה. ככל שעובר הזמן ומוצעים לנו יותר סוגי מזון הכוללים גם תחליפים מעובדים, מאכלים תעשייתיים ועוד, כך הולכת וגוברת המודעות לאילו סוגי מזון מומלץ לאכול ואילו סוגי מזון עדיף שתשאירו מחוץ לבית שלכם. בכל הנוגע לבשר, מאז ומתמיד היתה נשאלת השאלה האם בשר הוא טוב או רע לבריאות, והרבה אנשים מתעסקים בשאלה הזו גם מטעמים אידיאולוגים אך גם מטעמים בריאותיים בלבד. אז כדי לענות עליה, יצאנו לחקור את הנושא קצת יותר לעומק וחזרנו עם כל התשובות שמעניינות אתכם. מוכנים? קדימה, בואו נתחיל!

 

בשר – לא רק טעים, אלא גם מזין

רוב האנשים בעולם אוכלים בשר ונהנים ממנו, בשל הטעמים הנהדרים שהוא יכול לספוח אליו. מרינדות, תבלינים או פשוט עישון במעשנה יכולים כל אלו להפוך את הבשר לנימוח, מתפרק וטעים ברמות כמעט לא הגיוניות. לצד הטעמים הנפלאים, הבשר מכיל כמה וכמה רכיבי תזונה חשובים שכל אחד מאיתנו זקוק להם. הבשר מכיל ברזל בכמות גדולה מאוד, חלבונים, מינרלים, וחומצת אלפא ליפואית, וכל אלו ידועים בתור חומרים חשובים מאוד לגוף שלנו.

 

דיאטת פלאו – לא סתם נוצרה דיאטה שמתבססת על בשר

קיימות לא מעט שיטות דיאטה בעולם שמשלבות בין אי אילו מאכלים למטרות כמו ירידה במשקל או איזון התזונה. אחת מהדיאטות היותר מפורסמות היום בעולם היא דיאטת הפלאו, שעל פיה המזונות שמומלץ לצרוך הם מאכלים מן החי. ירקות, פירות, גבינות עתירות שומן וכמובן בשר מרכיבים את הדיאטה הזו, שהפכה פופולרית מאוד בקרב אנשים רבים, ולא בכדי.

 

האם בשר הוא טוב או רע לבריאות? תשאלו את מפתחי השרירים

כל מי שאוהב לפתח את הגוף שלו בשרירים גדולים ויפים יודע שבשר היא הדרך הטובה ביותר בשבילו לעשות זאת. בגלל אותם ויטמינים ומינרלים שהוא מכיל, הופך הבשר למנה חשובה עבור ספורטאים ומפתחי גוף רבים. כמו כן, בכל הנוגע לחילוף חומרים – הבשר עושה עבודה פשוט מצוינת.

 

כמובן שלא מומלץ לצרוך יותר בשר מהכמות המומלצת

כמו שלכל דבר יש גבול, כך גם לאכילת בשר. בשר הוא טוב לבריאות מצד אחד, מצד שני במידה ותגזימו עם הכמויות שלו – הוא עלול, כמו כל דבר, להפוך למסוכן. בדיוק בגלל הסיבה הזו חשוב להיצמד לתפריטים מסודרים שישלבו את הבשר במינונים נכונים עבורכם, כך שגם תוכלו להנות מהסגולות שלו וגם לא להגזים איתו.

 

להנות מבשר בכל מקום!

צליית בשר היא עניין שמלווה הרבה פעמים בעשן וריחות, ולכן מטבחי חוץ הם הדרך הטובה ביותר עבורכם לקיים אירועי על האש ובשרים מבלי לעשות בלאגן בבית. הציבו מטבחי חוץ על הגג, בגינה או בחצר הבית ותוכלו להנות מארוחות מעולות. תהנו ושיהיה בתאבון!

בשר

באותו נושא