חיפוש

בריאות בחייי היום יום – מהי השפעת הזוגיות

זוגיות טובה לא רק גורמת לכם אושר, היא גם משפיעה לטובה על הבריאות. כשאתם רגועים, מוקפים באהבה וחום, הלחץ והמתח פוחתים, אתם מקבלים אוזן קשבת, כתף תומכת ובית חם שדואג לכם ובכך גם משתפרת הבריאות הנפשית והפיזית שלכם לאין ערוך. במרכז מבינים זוגיות תוכלו לקבל כלים משמעותיים לחיים כדי לזכות במערכת יחסים בריאה כפי שתמיד חלמתם.

 

מרכז מבינים זוגיות

אם גם אתם חולמים על בית חם, חיבוק של אהבה, מילים טובות והרבה תמיכה והבנה, אתם יכולים להכנס לאתר הבית של מרכז מבינים זוגיות בכתובת https://liorgur.com ולקבל כלים משמעותיים לחיים כיצד למצוא את האהבה שתמיד חיכיתם לה ולבנות מערכת יחסים בריאה, חזקה ושמתאימה לכם ולשפר משמעותית הן את הבריאות הנפשית והן את הבריאות הגופנית שלכם.

השפעת הקשר

השפעת הזוגיות על הבריאות

לזוגיות טובה השפעה מכרעת על הבריאות שלנו, כשאנחנו חיים עם בן זוג תומך ומקשיב אשר נמצא שם בשבילנו, החיים נראים לגמרי אחרת, ואפילו הבעיות הכי קשות שלנו כבר לא מטרידות אותנו כל כך. להלן מספר אספקטים של השפעת הזוגיות עלינו ועל בריאותנו:

  • בית תומך ומחבק – כשאנו זוכים לבן או בת זוג שמבינים אותנו, תומכים בנו ונמצאים שם בשבילנו, אנחנו רגועים יותר, יש לנו עם מי לחלוק את חוויות היומיום, לשתף את הרגשות והלבטים שלנו, לדבר על הקשיים שלנו, ולקבל מענה. בדרך זו אנו מפחיתים חרדות, משקיטים דאגות ויודעים שלא משנה מה יקרה בן או בת הזוג נמצאים שם בשבילנו.
  • יותר קל לסדר ולארגן – כשיש לכם בן או בת זוג שחולקים איתכם את אותו המרחב, יש לכם מכפיל כוח בעיצוב וארגון הבית ויש לכם מוטיבציה להפוך אותו לקן אוהבים יפיפיה אשר נעים לחזור אליו ולהיות בו. בית מסודר, אסתטי ונעים שנוצר בדיוק בשביל שניכם מרגיע את הנפש ומייצר תחושת נינוחות ובטחון עבורכם.
  • אוכלים ביחד – כשאנחנו חיים לבד, המחשבה על לבשל רק בשביל עצמנו לעיתים גורמת לנו לוותר ולהזמין משהו בטייקאווי, כמו כן, הבדידות גורמת לבעיות רגשיות שעלולה להביא לאכילת יתר של ממתקים ואוכל מהיר לא בריא. אך כשיש לנו בן זוג, נחמד יותר לבשל ביחד ארוחה מזינה ובריאה בשביל שניכם ולהמנע מהזנחה.
  • שמים לב כשאנחנו לא בטוב – בני הזוג שלנו יהיו הראשונים לראות שאנחנו לא כתמול שלשום ויעניקו לנו טיפול חם ואוהב במידה ונחלה, עד שנבריא ונתחזק, ויתחלקו איתנו במטלות השונות כדי שלא נתאמץ כשאנחנו לא מרגישים טוב.

 

למצוא את הזוגיות שתמיד רציתם

במרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור תוכלו למצוא כלים משמעותיים לחיים שיעזרו לכם למצוא את הזוגיות הנכונה שתמיד חלמתם עליה ואשר עשויה להשפיע לטובה גם על הבריאות שלכם.

השפעת הקשר

באותו נושא