חיפוש

בדיקת PCR לפני טיסה – הנה מה שאתם צריכים לדעת

למרות כל ההתרחשויות האחרונות עם המלחמה בין רוסיה לאוקראינה ולתרחישים השונים בממשלה, הקורונה עדין מראה את אותותיה ומשפיע על החיים שלנו. בין אם אתם מרגישים את הקורונה ובין אם לא, אתם תצטרכו לעשות בדיקת קורונה לפני שאתם טסים.

אז כדי שתטוסו בראש שקט ושלא תצטרכו לעכב את התוכניות שלכם בגלל עניינים לוגיסטיים. הינה כל מה שצריך לדעת על בדיקות קורונה בכללי ועל בדיקות PCR באופן פרטני.

 

למה זה עדיין רלוונטי

נכון, אנחנו כבר ממש חזרנו לשגרה ואין כמעט תחושה של מגפה בישראל, אבל חשוב לזכור שמדינות רבות עדיין סובלות ממקרים רבים של חולי קורונה ושל וריאנטים. החשש המרכזי של התפרצות מחודשת קשור בעיקר לייבוא של וריאנט חדש שאנחנו לא נכיר שיגרום להדבקה המונית מחודשת. בדיוק כמו שקרה עם הנגיף מההתחלה. לכן יש הקפדה מאוד שמורה על נמלי התעופה ועל היציאה מהארץ.

 

סוגי הבדיקות

ישנם כמה בדיקות שונות שאתם יכולים לבצע. המחיר שלהם משתנה בעיקר בגלל מהירות התגובה שאתם תקבלו אבל הוא גם משתנה בגלל הנוחות להגיע אליו. הינה הסוגים השונים של בדיקות PCR לפני הטיסה

 

בדיקת PCR רגילה

בדיקה שבהם אתם מגיעים להיבדק במרפאה ומקבלים את התשובות אחר 17 שעות הבדיקה הזו עולה 89 שקלים. הבדיקה הזו מתבצעת בקופה או במקום מיוחד

 

בדיקת PCR אקספרס

במצבים בהם אתם צריכים לקבל תשובה מהירה כדי לעלות למטוס או כדי להגיע לשדה התעופה בנוחות ובלי הרבה חששות, בדיקת אקספרס תגיע אליכם תוך 4 שעות בלבד. העלות של הבדיקה היא 149 שקלים. הבדיקה הזו גם היא מתבצעת בקופת החולים שלכם

 

בדיקת VIP

אם אתם רוצים למנוע את כאב הראש בנסיעה אל  קופת החולים, אתם יכולים גם לבצע בדיקת PCR בבית על ידי הזמנה של PCR VIP. עלות ההזמנה תקבע בהתאם לזמני ההגעה ובתיאום מראש

 

הנחיות של מדינות אחרות

בגלל השוני בכמות החולים ובכמות ההדברה במדינות שונות בעולם, מעבר לביצוע בדיקות קורנה שדה תעופה בארץ, חשוב מאוד שתוודאו מה מדיניות התמודדות עם הקורנה במדינה או במדינות שאליהן אתם עתידים לטוס.

שימו לב לזמנים שבהם הם מבקשים לעשות את הבדיקות, לכמות הבדיקות שצריך לעשות ולאופן הביצוע שלהם. חשוב לשים להם שההנחיות שאתם קוראים מעודכנות לתקופת הטיסה שלכם ומאושרות על ידי משרד הבריאות של אותה מדינה.

לסיכום חשוב מאוד שלפני שאתם נוסעים תדעו בדיוק מה ההתנהגות שמצופה ממכם בכל מה שקשור לקורונה גם בישראל וגם במדינות אליהן תטוסו ושתקפידו אחר ההנחיות האלו. גם נמשיך להישמע להנחיות ולעבוד בצורה אחראית ומוקפדת, נוכל להעיף את הקורונה לגמרי מחיינו בפרט ומהעולם בכלל. זה תלוי בכולנו ובמשמעת שלנו, טיסה נעימה!

בדיקת PCR

באותו נושא