חיפוש

סובלים מדורבן? אל תתפשרו על מדרס רגיל

מדרסים הפכו להיות אחד הפתרונות הפופולריים ביותר לבעיות אורטופדיות.

לא משנה האם מדובר בשברי מאמץ, כאבי גב, כאבי ברכיים, דורבן או כל בעיה אחרת.

מדרסים מגלים יעילות רבה בהקלה על כאבים ולעיתים מצליחים להעלים את הבעיה בצורה מוחלטת.

עם זאת, לא כל מדרס מתאים ויכול לפתור כל בעיה.

אם אתם סובלים מבעיה אורטופדית ספציפית, חשוב שתתאימו את המדרס לבעיה המסוימת ממנה אתם סובלים כדי להפוך את המדרס לאופטימלי.

בצורה הזאת גוברים הסיכויים שהמדרס יעזור לכם בהקלה על הכאב.

ההתאמה של המדרס צריכה להיעשות בעזרת טכנולוגיה מתקדמת כדי לקבל תוצאה אופטימלית.

דורבן הינה בעיה שכיחה מאוד באוכלוסייה, והיא מלווה בכאב עז באזור העקב.

מדרסים לדורבן הנם פתרון שכיח אך חשוב לציין שיש להפריד ביניהם ובין מדרסים רגילים.

כך תדעו כיצד להבחין במדרס ייחודי לדורבן, ומה אתם צריכים לדעת לפני שאתם עושים אותו.

 

מהו דורבן?

השאלה הראשונה היא מהו דורבן, אותו כאב שרבים כל כך סובלים ממנו. דורבן הינו כאב אותו חשים באזור האחורי של כף הרגל ליד העקב. הסיבה לכאב הזה היא כנראה פגיעה מסוימת ברקמות המחברות את העקב לחלק הקדמי של כף הרגל.

השכיחות של דורבן בקרב האוכלוסייה היא גבוהה מאוד, והדבר נכון עוד יותר לגבי האוכלוסייה בין גיל 40 ל60. אז אם אתם סובלים מדורבן אתם יכולים להיות רגועים, אתם לא לבד.

 

מה מייחד מדרסים שמיועדים לטיפול בדורבן?

  1. טיפול נכון בעקב – לאור העובדה שהכאב של הדורבן מורגש בעיקר באזור העקב, ישנה חשיבות גדולה לחומר ממנו מורכב המדרס באזור העקב. חשוב שהחומר באזור העקב יהיה רק ככל הניתן כדי להקל על הכאב המורגש באזור הזה. עם זאת, החומר גם צירך להיות בעל קשיחות מסוימת כדי מנוע צניחה של העקב לגובה לא רצוי.
  2. פיזור עומסים – המדרס צריך להפחית את העומס מהעקב ולהעביר אותו לחלקים האחרים בכף הרגל. מדרס שלא מעביר את העומס מהעקב לא יוכל להקל על הכאבים של הדורבן. מנגד, העברה נכונה של העומס מהעקב תגרום להקלה מיידית בכאב ואף תוכל להביא להחלמה מהדורבן.
  3. תמיכה – המדרס צריך לתת תמיכה לחלקים האחרים ברגל לאור העובדה שהוא מעמיס עליהם יותר מהרגיל. החלוקה הלא שוויונית של העומס צריכה לבוא יחד עם תמיכה מסיבית לחלקים שעליהם מוטל עומס כבד יותר.

 

איך משיגים מדרס עם הדרישות הללו?

לאור המורכבות שיש בעשיית מדרס שמועיל לטיפול בדורבן, חשוב לעשות אותו במכון המומחה בעשיית מדרסים לדורבן שבו תוכלו לבצע התאמה באופן אישי למדרס שלכם. שימוש במדרס שלא מותאם לכם באופן אישי עלול שלא להקל על הבעיה ובמקרים מסוימים אף להחמיר אותה. אתם יכולים לפנות למקום כמו מדרסים תל אביב שישמחו לעמוד לרשותכם עד לקבלה של המדרס הטוב ביותר עבורכם.

 

משקולות ונעליים

באותו נושא