חיפוש

אילו מוצרי יסוד כל קוסמטיקאית צריכה?

נשים רבות מתעניינות לאחרונה בתחום הקוסמטיקה ולא לצורך אישי, אלא לצורך מקצועי. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו להוציא סדרת מדריכים מקיפה שתאפשר לכל אחת לקבל את המידע החיוני עבורה, טרם הבחירה במקצוע המדובר. הפעם, במדריך ה – 4 במספר, יצאנו לבדוק מהם מוצרי היסוד שכל קוסמטיקאית צריכה. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים.

 

המוצר ה – 1 שכל קוסמטיקאית צריכה – מי פנים

אם ביקרתן בעבר אצל קוסמטיקאית, אתן וודאי יודעות כי מי פנים הן מוצר בסיסי במהלך טיפולי פנים. זה התכשיר הראשון שקוסמטיקאיות מעבירות על הפנים של המטופלות שלהן, כדי לנקות אותן מלכלוכים שהצטברו עם הזמן. מדובר בתכשיר שצריך להיות זמין בכל קליניקה. כך שאם אתן מתכננות לעבוד בתחום, כדאי שתכינו מראש מארז של מי פנים שיאפשר לכן להיות בטוחות שהתכשיר יהיה זמין לכן גם להמשך.

יַפָּאִית

המוצר ה – 2 שכל קוסמטיקאית צריכה – מסיכת לחות

נשים רבות מגיעות אל הקוסמטיקאיות שלהן עם עור יבש שצריך לחות ובכמויות גדולות. כדי שתוכלי להעניק לכל מטופלת את הלחות המקסימלית לעור שלה, את צריכה מסיכת לחות איכותית. חשוב לרכוש מסיכה מסוג זה אך ורק בחנויות שמשווקות מוצרים לקוסמטיקאית ברמה גבוהה. שכן, יש לבחור במסכה שתיספג בעור במהירות ושתתאים לגווני עור רבים. הרי זה ידוע כי מגיעות לקליניקות נשים עם סוגי עור מגוונים.

 

המוצר ה – 3 שכל קוסמטיקאית צריכה – סבון מוקצף

סבון מוקצף נחשב לתכשיר שנעשה בו שימוש בשלבים הראשונים של הטיפול. בדומה למי הפנים, גם הסבון המוקצף מאפשר להביא לניקיון. אם היית בטיפול פנים לאחרונה, את בטח מכירה את התחושה של הקצף הקליל על פני העור. אל תתני לתחושה הקלילה להטעות אותך, בגלל שמדובר בסבון שמאפשר להוציא לכלוכים קשים שנתקעו מתחת לשכבת העור החיצונית שלך.

יַפָּאִית

טיפ חשוב לבחירת מוצרי יסוד – לבחור לפי איכות ולא לפי העלות

קוסמטיקאיות איכותיות באמת בוחרות את מוצרי היסוד שלהן לפי האיכות שלהם ולא לפי העלות. שכן, כל אחת רוצה בסופו של דבר להעניק למטופלות שלה את הטיפול המקצועי והאיכותי ביותר. טיפול שכזה לא יכול להתקיים במצבים שבהם בוחרים במוצרים זולים. ראוי לציין כי בחירה במוצרים לפי העלות שלהם עשויה להוביל לבעיות עור.

שכן, זה ידוע שמוצרים שמחירם נמוך, גורמים לא פעם לפצעים בעור. שכן, לא תמיד נעשים מחקרים מקיפים אודותיהם שבודקים את ההשפעה שלהם על העור. אתן וודאי מבינות שההפך הוא הנכון בכל הנוגע למוצרים איכותיים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן לדעת איזה מוצרי יסוד כל קוסמטיקאית צריכה. כעת, יש לכן את הפרטים הדרושים, כך שעליכן רק לבחור את מוצרי היסוד האיכותיים ביותר. נאחל לכן, קוראות יקרות, שתבחרו נכון ותערכו טיפולים מקצועיים ואיכותיים למטופלות שלכן.

יַפָּאִית

באותו נושא
טיפולי אסתטיקה מצילי חיים
6 טיפולי אסתטיקה מצילי חיים

בחברה המודרנית של ימינו, טיפולי אסתטיקה הפכו פופולריים יותר ויותר, כאשר אנשים שואפים לשפר את המראה הפיזי שלהם ולהחזיר לעצמם את הביטחון העצמי. החל מהליכים

קרא עוד »
טיפולי פיארפי
הכירו את טיפולי הפיארפי!

מחפשים פתרון חדשני להשתלת שיער או לטיפול בהתקרחות? ניסיתם טיפולים שונים ואתם לא מרוצים מהתוצאה? כדאי שתכירו את טיפול הפי אר פי – טיפול חדשני

קרא עוד »