חיפוש

איך נוכל להפוך את השיער לבריא יותר?

חלום השיער הארוך, המבריק והמסתדר בקלות זה חלום שמשותף לנשים בכל העולם. אך הדרך לאותו שיער שנראה נפלא, חייבת להתחיל משיער בריא – כי רק שיער בריא יכול להיות שיער ארוך, מבריק ומסתדר. אז איך אנחנו מצליחות להגיע לשיער בריא אתן שואלות? הנה, כמה טיפים חשובים ובריאים במיוחד. ועל הדרך גם טיפ קטן לשימוש במוצרי אולפלקס שידועים במגוון מוצרים ייעודיים מוצלחים במיוחד.

 

 הבריאות תמיד מתחילה מבפנים

נכון, מדובר באמירה הקלישאתית ביותר , אך מה נעשה – היא גם נכונה. ובטח ובטח שיש בה אמת בכל הנוגע לבריאות השיער שלנו. כל מחסור קטן בוויטמינים ומינרלים בתוך הגוף שלנו – מתבטא במראה החיצוני שלנו – בעיקר במראה השיער ומראה העור. השיער שלכן עייף, חסר ברק ופשוט מרגיש חסרת חיים לחלוטין? הגיע הזמן להתחיל לשים לב מה אתן אוכלות.

לא נתפזר פה ונתחיל להעביר הרצאה על סוגי המזון וההשפעה שלהם על השיער שלנו, אלא נאמר בקצרה – דגים דוגמת סלמון, אבוקדו, אגוזים ומים. שפע של מים. גם השיער וגם שאר איברי הגוף שלכן יגידו לכן תודה.

בְּרִיאוּת

מוצרי טיפוח נכונים

יש המון אנשים שבטוחים שאין זה באמת משנה באיזה שמפו נשתמש – ועדיף ללכת על הבחירה הזולה ביותר. תנו לנו לספר לכן, שלמרכיבי השמפו יש חשיבות וכמו שלא היינו מורחות על עצמנו וזלין במחשבה שמדובר בקרם הזנה מעולה לפנים, כך גם שמפו שלנו צריך להיות איכותי וטוב.

בנוסף, חשוב לזכור – שמפו מורחים בעיקר על הקרקפת ורק לפני השטיפה מפזרים על שאר השיער, בניגוד למרכך, שאותו מורחים על השיער ועל הקצוות, אבל נמנעים כמה שיותר ממגע עם הקרקפת.

 

 לאחר החפיפה

השיער שלנו הכי עדין ברגע שהוא רטוב. לכן, אנחנו נמנע כמה שניתן מלסרק אותו באגרסיביות, לשפשף אותו עם מגבת על מנת לייבש אותו ונשתמש בפן על חום נמוך ככל הניתן, והרחק מהשורשים שלו בזמן העיצוב שלו. אם אתן משתמשות במכשירים מחליקים או מסלסלים – לא כדאי לשכוח מתכשירי הגנה על השיער בזמן העיצוב – דבר שהוא קריטי למראה שיער בריא לאורך הזמן.

 

 שמנים, סרומים ושאר המוצרים הנלווים לשיער

בבחירת מוצרי טיפוח לשיער, חשוב לבחור את אלה המתאימים למצב השיער שלכן ולא לעשות את הבחירה על בסיס ריח או אריזה יפה. לדוגמא – שמן לשיער מתולתל יהיה במרקם כבד יותר מאשר סרום לשיער דק וחסר חיים – ואם לא נבחר נכון, נגיע למצב שבו השיער הדק שלנו מרגיש כבד ושומני, או שיער המתולתל שלנו לא מקבל את ההזנה שלה הוא זקוק.

 

 לסיכום

טיפול שיער דורש מאיתנו השקעת זמן והבנה מה הצרכים האישיים שלנו בכל הנוגע לטיפוח השיער, אבל התוצאה של שיער מבריק, בריא ונעים למגע – שווה את ההשקעה הנדרשת.

שיער בריא יותר

באותו נושא
בית מחסה
הכל על בחירת דיור מוגן

ככל שאנשים מתבגרים, הצרכים שלהם עשויים להשתנות, והם עשויים לדרוש תמיכה וסיוע נוספים. מתקני דיור מוגן מספקים סביבה תומכת לקשישים הזקוקים לעזרה בפעילויות יומיומיות תוך

קרא עוד »