חיפוש

איך להתכונן לניתוח פלסטי מורכב

בעשרות שנים האחרונות ניתוחים פלסטיים הפכו להיות פופולריים יותר ויותר בעולם. התחום הפך להיות מבוקש יותר ויותר, לאחר שאנשים רבים הבינו שהם יכולים לשנות בעצמם את הדברים שהם פחות אוהבים בגוף שלהם וכך להרגיש יותר ביטחון ולהיות שלמים עם עצמם. ניתוחים פלסטיים נעשים לפי רצון המטופל בכדי לשנות בעצמו איבר המפריע לו, או בעקבות מחלה, תאונה או הליך אשר אותו אדם היה צריך לעבור. אז איך להתכונן לניתוח פלסטי מורכב?

ידע הוא כוח

חשוב להבין שניתוח פלסטי יכול להיות הליך מסובך, הדורש החלמה ארוכה לעיתים, והוא כולל הכנה מראש וידע והבנה על השינויים שהגוף שלכם עתיד לעבור וקבלת תמונה רחבה איך הגוף שלכם יראה בתוצאה הסופית.

בין אם אתם מעוניינים לעבור ניתוח אף, מתיחת פנים או שחזור שד, תצטרכו לגשת קודם כל למנתח פלסטי. חשוב שיהיה למתח שלכם ידע ומקצועיות, כדי שתוכלו לעבור את ההליך בצורה בטוחה ולקבל את התוצאות שאתם חולמים עליהם.

מנתח מוסמך

ראשית, מצאו מנתח מוסמך אשר מומחה בכירורגיה פלסטית ובעל תעודה של הסמכה באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ויש לו מומחיות מטעם המועצה המדעית של הסתדרות הרופאים בישראל, המשימה שלכם לוודא שהוא עומד בסטנדרטים האלה. משמעות של מנתח כירורגי, היא הכשרה אשר הוא עובר במשך לפחות כשש שנים והתמחות ספציפית של שנתיים או שלוש לכירורגיה פלסטית.

מנתח מקצוען ומיומן יכול להיות ההבדל בין תוצאה טובה ומתאימה לבין תוצאה שאינה תשביעה את רצונכם. אל תתפשרו על גופכם, אסתטיקו – אתר האסתטיקה של ישראל מעסיק רק את המנתחים הטובים ביותר בארץ.

הערכות לניתוח

ראשית, לכו לשיחת ייעוץ עם המנתח ועשו בדיקה לאזור שאותו תרצו לנתח. חשוב מאוד לשאול את כל השאלות שתרצו לדעת עוד בשלב הזה, כמו למשל מה תהיה התוצאה לפי דעתו, כמה זמן ייערך הניתוח, זמני החלמה ועוד.

לאחר מכן, תקבלו טפסי הסכמה מפורטים. לאחר הטופסידה, תשלחו לבצע בדיקות רפואיות לניתוח שלכם. לאחר קבלת תוצאות הבדיקות יהיה עוד מפגש עם המנתח שלכם, כך תוכלו ליישר קו לגביי שאלות והסברים שאולי התרגשתם מידי לשאול ושכחתם.

רצוי גם לבצע מפגש עם המרדים ולא לשכוח לציין רגישויות לתרופות, קשיים שחוויתם, הרגשה כללית לא טובה והיערכות, בעיקר אם יש לכם רקע רפואי כמו סוג דם שיכול להיות נדיר, קוצב לב ועוד.

לסיכום

כדי להתכונן בצורה הטובה ביותר לקראת ניתוח פלסטי, עליכם קודם להיערך נפשית, רגשית ופיזית בהתאם. חשוב לבחור במנתח פלסטי אשר עבר הכשרה מלאה לנתח, והוא נחשב מקצועי ומיומן בתחומו על מנת שתוכלו לקבל את התוצאות הטובות ביותר. חשוב לערוך שיחת הכרות עם המנתח ולשאול את כל השאלות שתרצו לדעת לפני הניתוח, כך תוכלו להתכונן אל יום הניתוח בצורה טובה יותר. חשוב לבצע בדיקות לפי דרישת המנתח, להודיע על רגישויות או מצבים מיוחדים ולמלא את הטפסים המתאימים.

ניתוח פלסטי

באותו נושא
טיפולי אסתטיקה מצילי חיים
6 טיפולי אסתטיקה מצילי חיים

בחברה המודרנית של ימינו, טיפולי אסתטיקה הפכו פופולריים יותר ויותר, כאשר אנשים שואפים לשפר את המראה הפיזי שלהם ולהחזיר לעצמם את הביטחון העצמי. החל מהליכים

קרא עוד »
טיפולי פיארפי
הכירו את טיפולי הפיארפי!

מחפשים פתרון חדשני להשתלת שיער או לטיפול בהתקרחות? ניסיתם טיפולים שונים ואתם לא מרוצים מהתוצאה? כדאי שתכירו את טיפול הפי אר פי – טיפול חדשני

קרא עוד »