חיפוש

איך לבחור את הרופא המתאים להזרקות בוטוקס

בכל הקשור להזרקות בוטוקס, אין ספק שמדובר מצד אחד במשהו מרגש אך מצד שני גם מפחיד.

להזריק בפנים זה לא צחוק וחשוב שהרופא שעושה את ההזרקות ידע מה הוא עושה.

אז איך בוחרים את הרופא המתאים להזרקות בוטוקס?

כל המידע לפניכם.

 

בחירת רופא

לפני הכל, חשוב שתדעו שעל פי החוק הישראלי, כל רופא, בין אם זה רופא שיניים או בין אם זה רופא עיניים, רשאי לבצע טיפולי בוטוקס. אם זה ככה, אז למה לבחור רופא מומחה הזרקות בוטוקס? מכיוון וחשוב מאוד לבחור ברופא שמכיר את המבנה האנטומי של הפנים ויודע איפה כדאי ומומלץ להזריק לכל אחד בהתאם למבנה הפנים.

 

ניסיון

חשוב לבחור ברופא שלמד את כל נושא ההזרקות ובעל ניסיון לא קטן בתחום. מומלץ אחד כזה שעברו תחת ידו כבר כמה מטופלים.

 

אמינות

רופא טוב ומומחה יפרוס בפניכם את כל הסכנות והסיבוכים שיש בהזרקות ויספר לכם על תהליך ההחלמה (בין אם קל ובין אם קשה). במידה והגעתם לרופא שמספר לכם רק דברים חיוביים על ההזרקות ולא אמין בפניכם ומפרט את כל הסיכונים האפשריים, תהיו בטוחים שמומלץ להתרחק מהרופא הזה, שכן רופא מקצועי ומיומן לא יסתיר ממכם דברים שחשוב שתדעו.

 

המלצות

בדרך כלל מומלץ לבחור ברופא שראיתם את העבודות שלו בלייב על אנשים אחרים. היום כל אחד יכול לערוך ולסדר תמונה ככה שהתוצאות יראו מהמם אבל יותר חשוב לראות מישהו שכבר עבר את הטיפול אצל אותו רופא, לראות איך הוא נראה ולשמוע ממנו חוות דעת והמלצות.

 

יחסי אנוש

מומלץ לבחור ברופא נעים, נחמד ובעל יחסי אנוש. רופא שלא תפחדו לשאול אותו שאלות לגבי כל הטיפול וכל תהליך ההחלמה. בכל דבר חדש בחיים קיים פחד מלעשות אותו ולכן חשוב שתשאלו הכל וגם תרגישו בנוח לשאול את הרופא המזריק. אם הרופא הוא רופא מקצועי ומומחה הוא לא יחסוך מכם דבר. הכי חשוב שהוא יכין אתכם לטיפול ולתקופת ההחלמה גם מבחינה נפשית, הכוונה שמעבר ליחס לפנים שיתייחס גם לנפש המטופל.

 

תיאום ציפיות

חשוב שטרם הטיפול שבו והתייעצו עם הרופא המטפל לתיאום ציפיות. שימו לב שהוא לא מבטיח לכם הבטחות שווא ותוצאות לא הגיוניות – זאת אומרת שאם את אישה בת 50 שרוצה לחזור להיראות כמו בת 20 זה לא יקרה. הרופא המטפל צריך לדאוג לבריאות שלך, למראה הטבעי שלך ולמנוע כמה שיותר סיכונים. אם רופא מטפל מבטיח דברים לא הגיוניים, מומלץ לא להגיע אליו לטיפול. אם מדובר ברופא שיודע מה הוא עושה תהיו בטוחים שהוא לא יסכן אתכם.

 

רופא מתאים

לסיכום, חשוב לבחור רופא שעונה כל הדברים שנתנו כאן כדי להימנע מהפתעות לא נעימות ושייתן טיפול טוב ומוצלח.

בהצלחה!

 

מזרק

באותו נושא
טיפולי אסתטיקה מצילי חיים
6 טיפולי אסתטיקה מצילי חיים

בחברה המודרנית של ימינו, טיפולי אסתטיקה הפכו פופולריים יותר ויותר, כאשר אנשים שואפים לשפר את המראה הפיזי שלהם ולהחזיר לעצמם את הביטחון העצמי. החל מהליכים

קרא עוד »
טיפולי פיארפי
הכירו את טיפולי הפיארפי!

מחפשים פתרון חדשני להשתלת שיער או לטיפול בהתקרחות? ניסיתם טיפולים שונים ואתם לא מרוצים מהתוצאה? כדאי שתכירו את טיפול הפי אר פי – טיפול חדשני

קרא עוד »