חיפוש

עליה בצריכה שירותי רפואה פרטית בישראל

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בצריכה של שירותי בריאות פרטית. מהן הסיבות? להלן כל הפרטים.

עלייה של עשרות אחוזים בצריכה של שירותי בריאות פרטיים

זה לא סוד כי מערכת הבריאות הציבורית נמצאת על סף קריסה, כאשר רבים טוענים כי היא כבר עתה קורסת. למעשה, אם בעבר האזרח יכול היה להסתפק  בביטוח בריאות ציבורי של המדינה, כיום מדובר בביטוח לא מספק אשר גורם לכך שהאזרח הפשוט לא מקבל את הטיפולים בזמן, גם לעיתים כאשר מדובר בבדיקות קריטיות. בנוסף, העומס אשר מוטל על בתי החולים גורם לעלייה ניכרת באחוז הזיהומים, כמו גם לאי נוחות רבה וזאת בשל העובדה אין מספיק מיטות אשפוז. לאור התנאים הירודים, רבים מאזרחי ישראל החליטו להרחיב את ביטוח הבריאות שלהם ולרכוש ביטוח בריאות פרטי, מה שהגדיל את הפניות בעבור קבלת טיפול במרכז רפואי פרטי.

רופא פרטי

שירותי רפואה פרטיים – שורה ארוכה של יתרונות

לאור המצוקה החריפה של הרפואה בישראל נפתחו בשנים האחרונות עשרות מרכזים פרטיים רפואיים אשר מעניקים אפשרות לקיצור תורים, ביצוע בדיקות וכן טיפולים שונים אשר כולם מתבצעים ע"י רופאים מומחים כמו גם אחיות וטכנאים. למעשה, מדובר בשירות רפואה שלא הכרנו אשר כולל מעטפת רפואית הולמת כמו גם שימוש בטכנולוגיות רפואיות מתקדמות ביותר אשר אינן מצויות ברפואה הציבורית, כאשר גם אם כן – התורים הם ארוכים ועלולים לקחת חודשיים ארוכים, גם כאשר מדובר במקרים דחופים מאוד. לכן, ניתן לראות כיצד הביקוש לקבלת טיפול רפואי מרכז רפואי פרטי עלה, הן בשל המהירות של הטיפול והן בשל היחס האישי המותאם לכם.

מרכז שירותי בריאות פרטי – תל אביב מדיקל סנטר

אם אתם מחפשים כעת את המרכז הפרטי הרפואי הטוב ביותר בישראל, אנו גאים להציג לכם את תל אביב מדיקל סנטר  אשר מהווה את חוד החנית בענף הרפואה הפרטית. המרכז, אשר מאז הקמתו זוכה לשבחים ממטופלים שומר על סטנדרטים רפואיים גבוהים מאוד אשר כוללים בין היתר צוות רפואי מיומן ומומחה במגוון רחב של תחומים, שימוש בציוד רפואי מתקדם וכן אווירת בוטיק אל מול חוף הים של תל אביב. במרכז הרפואי מדיקל סנטר תוכלו לקבל את הטיפול הרפואי הפרטי הטוב ביותר בישראל אשר כולל בדיקות מעבדה, מכון אולטרסאונד מהמתקדמים ביותר בישראל, בדיקות סקר וכן מחלקות לב, גניקולוגיה, אף אוזן גרון, אורולוגיה ועוד. חשוב לציין כי בעבור מטופלים אשר יש ברשותם ביטוח פרטי ניתן לקבל החזר, ועל כן מדובר בפעולה משתלמת ויעילה לבריאותכם ובריאות המשפחה. לפרטים נוספים אודות מגוון הטיפולים וכן הבדיקות אשר ניתנות במרכז הרפואי ניתן להיכנס לאתר הרשמי בכתובת https://tlvmed.co.il להשאיר פרטים ונציג מטעם המרכז ישוב אליכם בהקדם, כך שגם אתם תוכלו לקבל את הטיפול הפרטי הטוב ביותר.

באותו נושא