חיפוש

אסתטיקה נשית: טיפול לוורידים ברגליים

לא מעט נשים נמנעות מלחשוף את רגליהן, לנהל אורח חיים רגיל ולבצע פעילויות רגילות למדי בעקבות הופעת וורידים ונימים חשופים ברגליים. לא עוד! כיום יש לכן את האפשרות לבצע טיפול חדשני ויעיל, כזה שיסייע לכן להעלים את הוורידים ברגליים, שכה מפריעים לכן ומונעים מכן לנהל אורח חיים תקין ושוטף.

וורידים ונימים ברגליים

לא מעט נשים נחשפות לתופעת נימים וורידים ברגליים בגילאים מתקדמים. מדובר בתופעה שקורית ככל שהגוף מזדקן, ולמעשה הוורידים והנימים לאורכו ולרוחבו של הגוף בולטים בצורה כזו שפוגעת באסתטיקה הנשית. לא מעט נשים נמנעות מחשיפה של הרגליים, הידיים או חלקים אחרים, כאשר מתחילה להופיע התופעה הארורה. חשוב לציין, שגם נשים צעירות עשויות לפגוש את התופעה – בדרך כלל לאחר לידות קשות.

בעוד שבשנים עברו לא היו מה לעשות עם התופעה, כיום יש שיטת טיפול לוורידים ברגליים, כזו שמסייעת להעלים בצורה משמעותית את כמות הוורידים ברגליים. אם בחרתן לבצע את שיטה זו – המטפל יבחן את כפות הרגליים והרגליים שלכן, ויחפש את הוורידים שניתנים לטשטוש. שיטת טיפול לוורידים ברגליים אינה מסוכנת ואינה כרוכה בסיכון כלשהו של בריאות המטופל, ולכן חשוב מאוד להגיע רגועים לתהליך הטיפול.

כיצד שיטת הטיפול פועלת?

שיטת טיפול לוורידים ברגליים פועלת על ידי שימוש בלייזר ייחודי, שמאפשר להעלים את נימי הדם ברגליים. סיכויי ההצלחה בשיטת הטיפול הזו שואפים למאה אחוז: למעט כמה מקרים בודדים שבהם נרשמה הצלחה כמעט מושלמת, רוב המקרים הביאו למחיקה מוחלטת של הוורידים.
שיטת הטיפול הזו דורשת טיפול ממושך, והטיפול ייפרש על פני כמה מפגשים. חשוב לציין שישנה תקופה מנוחה והחלמה בין טיפול לטיפול – בדרך כלל כחודשיים מלאים. לאחר כל טיפול, תוכל לראות כל אחת ואחת מכן את הסממנים הראשונים להצלחת הטיפול.

הטיפול עצמו עשוי להיות מעט לא נעים, ולכן אנו ממליצים להשתמש במשחת אלחוש לאזור הרלוונטי. משחת האלחוש תסייע לכם להרגיע את העור באזור הרלוונטי, ותביא את סף הכאב להיות מינימאלי ככל שניתן. כל טיפול אורך בין 20 דקות ל-50 דקות מלאות (תלוי באזור הטיפול, סוג העור, מספר הטיפול ועוד). חשוב לציין כי לא קרה מקרה שבו לקוחה חזרה למרפאה ועדכנה כי הוורידים או הנימים שהוסרו, חזרו להופיע בגופה. שיטת הטיפול הזו מבטיחה הסרה מוחלטת של כל הוורידים המטופלים.

אז אם גם לכן נמאס משינוי שגרת היום יום שלכן, או שאתן רוצות להפסיק ולהתבייש ולחשוף את הרגליים בפומבי – אתן יכולות לשנות את זה כבר היום! שיטת טיפול לוורידים ברגליים שמאפשרת לכן לחזור ולהרגיש בטוחות במראה הרגליים שלכן! כל מה שעליכן לעשות הוא להיכנס לכתובת האתר, ולבצע את הטיפול החדשני. אז קדימה – למה אתן מחכות?

באותו נושא