חיפוש

איך לבחור רופא? טיפים שימושיים

כל אישה היא שונה מהאחרת וצרכיה ייחודיים. לכן, לפני ניתוח הגדלת חזה, כדאי לבחור ברופא המתאים שיענה על צרכייך באופן המדויק ביותר. בימינו הטכנולוגיים, ישנן שיטות מעולות לבצע ניתוחים אלו מבלי להשאיר צלקות משמעותיות בגופך.

נשים רבות סובלות מדימוי עצמי נמוך, וזאת לפעמים בעקבות פגמים חיצוניים בגוף. אין מה לעשות, אף אחד מאיתנו לא מושלם. לכן, אנשים רבים פונים אל רופאים בכדי לתקן אי-אלו פגמים אשר עשויים להשפיע על ביטחונם העצמי. הגוף הנשי, בשונה מהגוף הגברי, עובר תהליכים פיזיולוגיים מסוימים המשפיעים על השדיים ועל ההיקפים של הגוף. אם בעקבות לידות והריונות או בגלל שינויים הורמונליים שונים, לעיתים יש צורך לעצב מחדש את שדי האישה.

מטופלת

מי הוא רופא מומלץ להגדלת חזה?

כשעולה הצורך שלך לעבור ניתוח הגדלת חזה אצל רופא מומלץ, מומלץ מאוד שתבצעי את "סקר השוק" הנכון. מה זה אומר? במילים אחרות, כדאי שתקבלי מספר המלצות על מספר רופאים שונים, מה שיאפשר לך לבצע בחירה מושכלת ונכונה.

קבלי המלצות מחברותייך וממכרייך, היכנסי לפורומים באינטרנט ובדקי מי הרופא המומלץ ביותר עבורך. אז איך לבחור רופא עבור הגדלת חזה? בשתי מילים: תיק עבודות. כשתשבי בפגישת הייעוץ אצל הרופא, תוכלי כמובן להתבונן בתיק העבודות שלו, אך לא רק. אנחנו חיים בעידן משוכלל-טכנולוגית ולכן, כדאי תמיד להשקיע זמן ולהתבונן ארוכות בהדמיות המוקרנות על מסכי המחשב.

הדמיה של התוצאות המשוערות | הגדלה והרמה

לאחר שתשבי מספר דקות בכדי להתבונן בהדמיות על מסך המחשב, תוכלי לקבל מושג הרבה יותר טוב לגבי התוצאות העתידיות. בנקודה זו, חשוב להדגיש כי התוצאות העתידיות המוקרנות על המסך במרפאה, הינן תוצאות משוערות ואינן משקפות בהכרח את התוצאה הסופית של הגדלת חזה או הרמת חזה.

ניתוח הגדלת חזה חייב להתבצע על ידי רופא מומלץ בלבד, כי בגוף שלך לא משחקים. רופא מומלץ להרמת חזה או הגדלת חזה, תמיד יגיד לך שיש צורך לשמור על פרופורציות נכונות. אין ספק, ישנן נשים המעוניינות לבצע הגדלות חזה משמעותיות יותר מנשים אחרות, וגם זה בסדר גמור. באופן כללי, ישנם גם רופאים אשר לא יהיו מוכנים לבצע הגדלת חזה לא פרופורציונלית לגוף המטופלת.

רופאים מומלצים עבור הגדלת חזה

מעבר להגדלה של חזה והרמתו, לפעמים גם עולה הצורך של המטופלת לתקן אי-סימטריה בשדיה. אי סימטריה בשדיים הינו מצב שעשוי להפריע מאוד לנשים, וניתן לבצע תיקונים מסוגים אלו גם כן. בכדי לוודא שאת בוחרת רופא מומלץ עבור הגדלת חזה או הרמה, אל תחסכי בכל שאלה או תהייה שצצה בראשך.

שבי בפגישת הייעוץ עם הרופא, העמיקי והתענייני בשיטות השונות, בסוגי השתלים, מה כוללת בדיקה לפני ניתוח הגדלה חזה ועוד. בשורה התחתונה? אל תתפשרי על טיב הטיפולים שאת מקבלת! בחרי רופא מומלץ להגדלת חזה בלבד!

באותו נושא