חיפוש

שפיכה מהירה: לא רק אצל גברים

כשמדברים על שפיכה מהירה או שפיכה מוקדמת בדרך כלל מדברים על כך בהקשר הגברי – כלומר, כשגבר גומר תוך זמן קצר יחסית. מעטים יודעים כי שפיכה מוקדמת היא תופעה הקיימת גם בקרב נשים: מדובר בשפיכה המגיעה לפני ששני בני הזוג הספיקו להנות. השפיכה מתרחשת כאשר כמות גדולה של נוזל מגיעה לנקודת השופכה של האישה ואין לה יכולת לשלוט עליה. תחושה זו מרגישה קצת כמו אבדן שליטה בשתן והיא עלולה להיות מביכה ולא נעימה. החדשות הטובות הן שניתן לטפל בבעיה זו ולהימנע ממנה.

 

שפיכה מהירה אצל גברים ואצל נשים – מה ההבדל?

לעיתים השפיכה של האישה תהיה בכמות קטנה שיהיה קשה להבחין בה, אך לשפיכה ישנה השפעה על המשך החשק המיני של האישה: בדומה לגבר שהחשק המיני יורד לאחר השפיכה, כך גם אצל נשים. במקרה שהשפיכה מגיעה מוקדם ולפני שבני הזוג הגיעו לפורקן, היא עלולה לגרום לתסכול ובעיות.

ההבדל בין שפיכה מהירה אצל נשים לבין שפיכה מהירה אצל גברים הוא שאצל גברים קל יותר להבחין בתופעה. העובדה שקשה יותר להבחין בכך אצל נשים רק מקשה על הדבר – החשק המיני נעלם ובהתחלה לא מבינים מדוע. כשהשפיכה נעשית בכמות שכן מבחינים בה, אנחנו עלולים לחשוב שמדובר בבריחת שתן (דבר שלעיתים אכן קורה) וזה עלול ליצור מבוכה ואי נעימות.

 

שפיכה מהירה אצל נשים – האם ניתן לטפל?

התשובה היא חד משמעית כן. ישנן שיטות אימון מסוימות להגברת החשק המיני והארכת משך הזמן עד השפיכה, וכן תכשירים שונים להגברת החשק המיני. אלה שיטות האימון המוכרות:

אימונים לשלפוחית:

כל זרימת נוזל מהנרתיק קשורה גם לשלפוחית ולשליטה בה. ריכוז בשלפוחית המלאה תוך כדי יחסי המין רק יקשה על השליטה בה ויפגע בתפקוד, ולכן מומלץ לתרגל את סיבולת הגירוי שלכן בעבודה עצמית. כמו כן, מומלץ להשתין בטרם יחסי המין.

אימונים לרצפת האגן:

מומחים מסכימים כי שרירי רצפת אגן חזקים מסייעים לתפקוד מערכות ושליטה על השתן ועל השפיכה. מומלץ לבצע תרגילי בטן בהם אתן מכווצות את הסוגרים ואת הבטן התחתונה באמצעות סגירה הדרגתית של הסוגרים.

 

שפיכה מוקדמת אצל גברים – איך ניתן להתמודד?

בעיות של שפיכה מהירה ובעיות אי אונות אחרות בקרב גברים עלולות לפגוע בתחושת הסיפוק מיחסי המין ולהשפיע לרעה על הביטחון העצמי ומצב הרוח. למרבה השמחה, קיימים כיום תוספים ותכשירים רבים שמטרתם להתמודד עם בעיות אלו.

היום כבר אין צורך ללכת לרופא כדי לרכוש ויאגרה במרשם – ישנן תרופות ותוספים טבעיים רבים הפועלים באופן דומה לויאגרה ומסייעים להתמודד עם בעיות אין אונות שונות שניתן לקחת ללא מרשם. תחליפים אלו באים בצורות שונות: ג'ל, סוכריות, טבליות ועוד. תוכלו להזמין במחירים נוחים ובאופן דיסקרטי לחלוטין תחליפי ויאגרה עד דלת הבית שלכם ולהנות מביצועים משופרים במיטה.

 

 

שפיכה מוקדמת

באותו נושא
קנאביס רפואי חוקי
קנאביס רפואי חוקי?

קנאביס הוא צמח רב-תכליתי ששימש למטרות רפואיות במשך מאות שנים. הוא מכיל מרכיבים פעילים רבים, כולל THC וCBD – שיכולים להשפיע על הגוף בדרכים שונות.

קרא עוד »