חיפוש

על התקרחות השיער הגברי

לאחר התמוטטות האימפריה הרומית אירופה נחלקה למדינות רבות, אחת המדינות החזקות ביותר הייתה הממלכה הפרנקית שבה שלטו המלכים הפרנקיים.

למלכים אלו הייתה דרך לטפל בבוגדים ואנשים אשר ניסו להדיח אותם מהשלטון.

המלכים היו גוזזים למתחרים שלהם את השיער וזאת עקב ההנחה שלשיער הראש יש השפעה גדולה על האדם ועל איך שהחברה שלו תופסת אותה.

אז נכון היום בספר החוקים של מדינת ישראל אין עונש של גזיזת שיער אך עדיין אנשים רבים תופסים התקרחות כדבר נורא ואיום אשר אי אפשר להתעלם ממנו.

התקרחות היא דבר שיכול להתחיל כבר בגילאי העשרים והיא משפיעה מאוד על המראה שלנו.

לכן אנו חייבים לטפל בהתקרחות ועדיף לעשות זאת כמה שיותר מהר.

אם נטפל בהתקרחות נוכל להיות בטוחים כי אנו נראים יפה ויהיה לנו הרבה יותר קל למצוא בן או בת זוג או לעבוד במקום שאנו רוצים וזאת עקב הקשר בין התקרחות ובין ביטחון עצמי המשפיע על העבודה שלנו.

 

האם נשים מתקרחות גם כן?

עד עתה דיברנו על גברים אשר מתקרחים אך האמת היא שנשים רבות מתקרחות גם כן ואנו חייבים לטפל בבעיה זו. לנשים התקרחות זו בעיה לא קטנה ממש כפי שלגברים ואישה אשר תקריח לא תסבול רק מביטחון עצמי נמוך אלא גם תתקשה למצוא זוגיות בריאה וחיונית. פעמים רבות נשים מתחילות להתקרח ומעדיפות להתעלם מן הבעיה וזה חבל כי התקרחות לא נעלמת לשום מקום והיא רק הופכת לקיצונית יותר ויותר ככל שעובר הזמן עד אשר כל שיער הראש יורד וזו בעיה רצינית ביותר אשר אי אפשר להתעלם ממנה.

 

האם השתלת שיער מתאימה לנשים?

הפתרון הטוב ביותר גם לגברים וגם לנשים זה השתלת שיער. השתלת שיער תעלים את הקרחת ותחזיק מעמד למשך שנים רבות וכך תבטיח כי הקרחת תיעלם. כמובן שיש משמעות אדירה לשאלה איפה אנו עושים את ההשתלה וכיום זה ברור כי המקום הטוב ביותר לבצע בו השתלה זה בטורקיה. השתלת שיער בטורקיה זה הדבר החכם ביותר שאפשר לעשות וזאת עקב העובדה כי טורקיה היא מעצמה עולמית בכל הקשור להשתלות שיער. בגלל העובדה כי בטורקיה יש כל כך הרבה משתילי שיער אפשר לראות כי המחירים במדינה הם נמוכים מאוד ואיכות המשתילים היא גבוהה מאוד ולכן כל כך כדאי לבצע השתלה בטורקיה ולא במדינה אחרת.

 

מדוע השתלת שיער עדיפה על פני תוספות שיער

יש נשים המעדיפות לשים תוספות שיער על פני השתלת שיער וזו טעות חמורה. תוספת שיער תהיה טובה ליום אחד אולי יומיים ואילו השתלת שיער זה לזמן הרבה יותר ארוך. לא רק זאת אל שאפשר להבין כי תוספות שיער הן לא אמיתיות ואילו השתלת שיער נראית אמיתית לחלוטין וזה עוד יתרון שבגינו השתלה עדיפה על פני תוספת.

 

קרחת

באותו נושא
טיפולי אסתטיקה מצילי חיים
6 טיפולי אסתטיקה מצילי חיים

בחברה המודרנית של ימינו, טיפולי אסתטיקה הפכו פופולריים יותר ויותר, כאשר אנשים שואפים לשפר את המראה הפיזי שלהם ולהחזיר לעצמם את הביטחון העצמי. החל מהליכים

קרא עוד »
טיפולי פיארפי
הכירו את טיפולי הפיארפי!

מחפשים פתרון חדשני להשתלת שיער או לטיפול בהתקרחות? ניסיתם טיפולים שונים ואתם לא מרוצים מהתוצאה? כדאי שתכירו את טיפול הפי אר פי – טיפול חדשני

קרא עוד »