חיפוש

5 סיבות לענוד משקפי מולטיפוקל

אנשים רבים העונדים משקפיים סובלים מקוצרי ראייה לטווחים שונים, דבר המאלץ אותם להחזיק במספר זוגות משקפיים ולהחליף ביניהם בעת הצורך.

למרבה המזל, כבר שנים רבות קיימת טכנולוגיה הפותרת את בעיה זו – משקפי מולטיפוקל.

עם זאת, ישנם אנשים החוששים ממשקפי מולטיפוקל, בין היתר בעקבות מיתוסים חסרי בסיס.

במדריך הזה, ננפץ לכם את המיתוסים על משקפי מולטיפוקל ונציג לפניכם חמש סיבות עיקריות מדוע משקפי מולטיפוקל הן האפשרות המומלצת והטובה ביותר עבור אלו הסובלים מקוצר ראייה למרחקים שונים.

 

מה זה משקפי מולטיפוקל?

לאילו מכם שלא כל כך סגורים מה זה בכלל משקפי מולטיפוקל – הרשו לנו להבהיר לכם במה מדובר. הרכבת משקפיים באופן כללי נועדה לתקן את מוקד הראייה בטווח מסוים. כיוון שהעין שלנו מתנהגת בצורה מעט שונה כשאנו מתמקדים על עצמים רחוקים ועל עצמים קרובים, בעבר היה צורך להחזיק במספר זוגות משקפיים עם מוקדים שונים עבור יכולת התמקדות בעצמים קרובים או רחוקים. משקפי מולטיפוקל, למעשה מאפשרות יכולת התמקדות בעצמים מטווחים קרובים, בינוניים ורחוקים דרך עדשה אחת בלבד.

בכדי לאפשר זאת, עדשות המולטיפוקל מחולקות לשלושה אזורים, כשהחלק העליון של העדשה מיועד לטווח רחוק, החלק התחתון מיועד לטווח הקרוב ולקריאה והחלק המרכזי מהווה מעין מעבר בין שני הטווחים ומיועד לעצמים ממרחק בינוני.

 

מה הם היתרונות של משקפי מולטיפוקל?

בעקבות שילוב כל מוקדי הראיה בעדשה אחת, למשקפי מולטיפוקל יש מספר יתרונות ברורים ההופכים אותן לאידיאליות במיוחד עבור אנשים הסובלים מקוצר ראייה למספר טווחים. סיכמנו עבורכם את חמשת היתרונות הבולטים ביותר:

  • זוג אחד – מגוון שימושים: במקום שתצטרכו להחליף זוג משקפיים בכל פעם שאתם נוהגים ברכב שלכם, קוראים ספר, רואים טלוויזיה או עובדים על המחשב, ענידת משקפי מולטיפוקל תאפשר לכם לבצע את כל הפעילויות היומיומיות מבלי להחליף משקפיים אפילו פעם אחת! העדשות המיוחדות של משקפי המולטיפוקל מאפשרות מגוון רחב של שימושים עבור כמעט כל מטרה שהיא, וניתן אף לרכוש עדשות מתכהות ההופכות למשקפי שמש בסביבות מוארות במיוחד.
  • מחזיקות מעמד לאורך זמן: יתרון נגזר של החזקת זוג משקפיים אחד לכל מטרה הוא כמובן הורדת כמות הבלאי הנגרם לזוגות המשקפיים עקב הורדה וענידה מחדש מספר פעמים במהלך היום. כיוון שמשקפי מולטיפוקל לא יצריכו מכם להוריד את המשקפיים שלכם אפילו פעם אחת במהלך היום, העדשות והמסגרת יישארו במצב מצוין לאורך זמן רב הרבה יותר מזוגות משקפיים רגילים.
  • חיסכון כספי: מן הסתם, הצורך להחזיק במספר זוגות משקפיים מצריך הוצאה כספית גדולה יותר. עם משקפי מולטיפוקל, תוכלו לחסוך לא מעט שקלים על רכישת זוגות משקפיים שונים.
  • משקפיים ייעודיות לאורחי חיים שונים: ישנן משקפיים עם עדשות מולטיפוקל המותאמות עבור מגוון רחב של פעילויות, החל מעבודה ממושכת מול מסכי מחשב ועד לנהיגה בנסיעות ארוכות.
  • התאמת מסגרות: בניגוד למה שחושבים, כיום ניתן להתאים עדשות מולטיפוקל לכל מסגרת שתרצו, כך שמבחינה עיצובית אין שום דבר העוצר בעדכם.

 

אותיות

באותו נושא
רפואת שיניים, טיפולים.
3 טיפולי שיניים שלא הכרתם

טיפולי שיניים המוכרים לנו הם הטיפולים הרגילים הקונבנציונליים בהם מוכרים לנו חלק מהטיפולים. כאן בכתבה נסביר את מה שחשוב לדעת לפני בחירת טיפולי שיניים וניתן

קרא עוד »
שן מתפוררת
3 טיפולי שיניים שלא הכרתם

טיפולי שיניים המוכרים לנו הם הטיפולים הרגילים הקונבנציונליים בהם מוכרים לנו חלק מהטיפולים. כאן בכתבה נסביר את מה שחשוב לדעת לפני בחירת טיפולי שיניים וניתן

קרא עוד »
שתלים
מה חדש בתחום השתלות השיניים?

למרות השיפורים המשמעותיים בעולם רפואת השיניים, עדיין ישנם מי שסובלים מאובדן שיניים – בעיקר עקב עששת, מחלות חניכיים או פציעות. במשך שנים אפשרויות הטיפול היחידות

קרא עוד »