חיפוש

סוגי אטרקציות אופנתיות לימי הולדת

במאה ה-21 ימי הולדת כבר ממש לא מסתכמים במשחקי חברה כמו חבילה עוברת וארנבת שחורה בשילוב עם חצאי פיתה עם חומוס ומיץ פטל. היום ימי הולדת חייבים לשלב אוכל טעים, עוגה מרהיבה, קישוטים מהממים וכמובן – אטרקציה שתפיל את כולם מהרגליים. אז בואו נבדוק כמה סוגי אטרקציות אופנתיות לימי הולדת, ככה שביום ההולדת הבא של הילד או הילדה שלכם יהיה לכם קל יותר לבחור מה מביניהן הכי מתאים לחגיגה הפרטית שלכם.

 

כמעט ואין משהו שלא קיים היום בשוק

כשמחפשים סוגי אטרקציות אופנתיות לימי הולדת בגוגל עולות כל כך הרבה תוצאות, עד שלפעמים נדמה שאי אפשר יותר לחדש שום דבר בתחום. מה אין שם? אמן חושים, קוסם, ליצן, מופע ג'אגלינג, פעילות בניית בתים משוקולד ובאמת ששום דבר לא חסר. כמובן שלכל אחת מהאטרקציות יש את התקופות החזקות שלה, ולמשל פעילות שמתבססת על הסרט פרוזן היתה רלוונטית כשאנה ואלזה רק פרצו לחיינו אך האטרקטיביות שלה הלכה ופחתה עם הזמן. אז בואו ונראה מספר סוגי אטרקציות אופנתיות לימי הולדת שתמיד יישארו באופנה.

 

סוגי אטרקציות אופנתיות לימי הולדת

פעילויות מדע הן אחת מהאטרקציות שלעולם לא מתיישנות. ילדים אוהבים ניסויים ומדע, וברגע שמגיע פרופסור שמושיב אותם במשך שעה וחצי מול ניסויים מגניבים כמו ערבוב חומרים שגורמים להתלקחות – יום ההולדת שלכם בטוח עומד להיות הכי מדליק באיזור.

 

חדרי בריחה

חדרי בריחה הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתוך סוגי אטרקציות אופנתיות לימי הולדת. כולם מתקבצים במקום אחד ומחפשים אחרי רמזים שיוכלו להוביל אותם למקום אחר, עד סוף הפעילות והיציאה מן החדר או החלל. הפעילות היא מדליקה, משלבת פעילות גופנית ומעוררת מחשבה, וכמובן, ואולי החשוב ביותר מבין הדברים – יוצרת שיתוף פעולה בין הילדים ועבודה מאומצת ומשותפת.

 

עמדות מולטימדיה

עמדות מולטימדיה ביום הולדת כמו עמדות של משחקי מציאות מדומה, עמדת אקס בוקס, עמדת ווי ועמדת סוני פלייסטיישן הם אחד מסוגי אטרקציות אופניות לימי הולדת שיכולים לקחת את חגיגת יום ההולדת למקום הכי מדליק שיש. הילדים נהנים ממשחקים משותפים בעולם משלהם, והילדים שמסביב מהווים קהל שמעודד את כל אחד מהצדדים המשתתפים במשחק, כך שבסופו של דבר מתקבל כאן כיף גדול לכולם.

 

אתגר הנינג'ה – לא רק בטלוויזיה

התכנית נינג'ה ישראל נכנסה אל חיינו באחת ושינתה את כל מושגי עולם הספורט. אנשים מתחילים לדמיין את עצמם מקפצים על מדרגות הסטפר, מטפסים במעלה סולם הסלמון ורצים בזריזות המוט המסתובב. אתגר הנינג'ה יכול לנחות גם בחגיגת יום ההולדת שלכם, עם כל המתקנים האהובים והמאתגרים.

 

מסיבת מירוץ מכוניות

מירוץ מכוניות הוא אחד הדברים המגניבים ביותר שילד יכול לחוות ביום הולדת. כל ילד מקבל רכב וביחד מנסים לסיים מסלול מכשולים בזמן הקצר ביותר, בהנאה רבה ועם מוזיקת רקע מדליקה. אז שיהיה במזל טוב!

 

בלונים ורקע יום הולדת

באותו נושא
בחירת קלף
אמן חושים לכל הגילאים

כאשר אנו עורכים אירוע אנו רוצים להבטיח כי האירוע יהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש. הדרך לעשות זאת היא להבטיח שהאורחים שלנו ייהנו באירוע. לא משנה

קרא עוד »