חיפוש

יש ברשותי ספה, שטיח, ריפוד מלוכלך. האם ניתן לנקותו?

הרבה אנשים קונים חפצים כמו ספות ושטיחים כדי להעשיר את הבית בחפצי נוי שמשלבים גם נוחות וגם יופי. אנשים רבים נוהגים לתהות בשאלה – יש ברשותי ספה, שטיח, ריפוד מלוכלך. האם ניתן לנקותו? ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לענות עליה ביעילות. אז בואו נתחיל!

 

ממה שטיחים וספות עלולים להתלכלך?

לפני שנעזור לכם לענות על השאלה יש ברשותי ספה, שטיח, ריפוד מלוכלך. האם ניתן לנקותו? נבין ממה החפצים הללו עלולים להתלכלך.

אז בין אם יש לכם ילדים ובין אם אין לכם ילדים, בוודאי נתקלתם לא פעם בלכלוך שמופיע פתאום על הספה או השטיח. אם יש לכם ילדים, רוב הכתמים יופיעו בצורת שוקולד, בוץ, צבעי פנדה, צבעי גואש, מסטיקים, מיץ או צואה שזלגה מהחיתול ישר על הספה שלכם. אם אין לכם ילדים, הכתמים יכולים להופיע בצורת יין, שמן, קטשופ וחרדל, חלב, דיו, אודם, קפה ועוד.

כל הלכלוכים האלו משאירים כתמים מכוערים על הריהוט והחפצים, וכדאי לטפל בלכלוך ובכתמים כמה שיותר מהר על מנת להבטיח את היעלמותם ואת החזרת הריהוט למצב הקודם שלו – נקי ויפה.

 

יש ברשותי ספה, שטיח, ריפוד מלוכלך. האם ניתן לנקותו?

אז לשאלה יש ברשותי ספה, שטיח, ריפוד מלוכלך. האם ניתן לנקותו? יש תשובה מעודדת ומשמחת – בהחלט כן. כמובן שככל שתקדימו להתמודד עם הכתמים והלכלוך כך הסיכוי להעלים אותם גדל, אולם גם אם יש כתם שמסרב להיעלם כבר במשך זמן מה – אפשר להתמודד גם איתו.

אנחנו ממליצים בהתחלה לנסות את השיטות הרגילות – להשתמש במסיר כתמים, לשפשף בעוצמה סבירה את הכתם ולהספיג את הנוזלים. אם גם זה לא עזר, תצטרכו להיעזר בחברות ניקיון מקצועיות שיוכלו לעשות זאת עבורכם.

 

שואב אבק ושטיח

 

מה ההבדל ביני לבין חברות מקצועיות?

אז כל אחד מעדיף לעשות את הניקיון לבד ולחסוך כספים. אולם חשוב לדעת שחברות הניקיון הן מקצועיות ומתעסקות בהסרת לכלוכים וכתמים באופן יום יומי, כך שיש על מי לסמוך. בנוסף, יש בידי אותן חברות ניקיון את הציוד המתקדם ביותר כדי להתמודד עם הכתמים שלכם – הקלים מביניהם והקשים מביניהם כאחד.

 

איך הם עושים את זה?

אז את הסודות המקצועיים של ניקיון והסרת כתמים אנחנו נשאיר לאותן חברות ניקיון, אבל כדי לקבל עוד פרטים וגם למידע נוסף על ניקוי ספות לחץ כאן.

אז אם נתקלתם בכתמים על הרהיטים והחפצים שלכם, אתם מוזמנים להרים טלפון לחברת ניקיון שתוכל לסייע לכם להתמודד עם הלכלוכים באפקטיביות ותחזיר את הרהיטים שלכם למצבם הקודם.

 

יש לכם חברת ניקיון מומלצת בשבילי?

בהחלט כן! הכירו את חברת קלין טק. החברה מציעה מגוון שירותי ניקיון כמו ניקיון ספות, ניקיון שטיחים, ניקיון מזרנים ועוד ותשמח להגיע גם אליכם. צרו קשר עם החברה בטלפון 073-705-53-05.

באותו נושא