חיפוש

מה לא לעשות כשאתן מוציאות שחורים

הופעה של שחורים על הפנים זה דבר מעצבן – אין דרך אחרת לומר את זה.

יוצא בדרך כלל שהשחורים מפציעים להם דווקא במרכז הפנים ובמיוחד באף – באזורים הבולטים ביותר בפנים שלנו שדווקא על הנראות שלהם אנחנו רוצים להקפיד.

להופעתם של שחורים ישנה פגיעה משולשת: הם גם פוגמים במראה של עור הפנים שלנו, גם הופכים אותו לנעים פחות למגע ופוגעים במרקם שלו וגם הופכים אותו לשומני יותר.

כיום קיימות מספר שיטות פופולאריות להוצאת שחורים, אך לפני שבוחרים שיטה מועדפת חשוב להבין מאיזה שיטות להוצאת שחורים יש להימנע שכן הן יוצרות נזק.

 

למה שחורים מופיעים על הפנים?

שחורים נוטים לצמוח על עור הפנים שלנו, ובעיקר באזורים המרכזיים שלו ובראשם האף. צמיחתם מתרחשת כתוצאה מחוסר איזון  בהורמונים שלנו הגורמים לבלוטות החלב לייצר שומן עודף. שומן עודף זה מצטבר בנקבוביות הפנים שלנו – במרכז הפנים ועל האף, בדיוק במקומות שאנחנו רוצים שתהיה להם את הנראות הטובה ביותר.

 

מדוע חשוב מאוד להיזהר בעת הוצאת שחורים?

רבים טועים לחשוב כי הוצאת שחורים היא תהליך פשוט ללא סיכון ונזק פוטנציאלי, אך למעשה הוצאה לא זהירה של שחורים עלולה לגרום נזק לעור הפנים שלכם לעיתים באופן בלתי הפיך, וכן לסימנים וצלקות. סיכונים אלה נובעים מצורתו של ה"שחור": החלק שאנחנו רואים הוא רק חלק קטן מהשחור, אך למעשה רובו נמצא בעומק העור שלנו ובבסיס הנקבוביות. לכן הוצאה של שחורים חייבת להתחשב בכך, ולהבין שלא מדובר רק בהסרה של החלקיק הקטן שנמצא מעל פני השטח.

 

אז מה לא לעשות?

לפני שנגיע לדרכים המומלצות להוצאת שחורים, חשוב מאוד להבהיר ממה כדאי להימנע. נשים וגברים רבים מוציאים שחורים באמצעות לחץ חיצוני ידני על האף ועור הפנים: מחממים מעט את עור הפנים באמצעות מקלחת חמה או מטלית חמה על הפנים ולאחר מכן לוחצים על עור הפנים במקומות בהם צומחים שחורים במאמץ לתלוש ולהוציא אותם. כאמור, שיטה זו לא מתחשבת בעובדה שמרבית גופו של השחור נמצא מתחת לפני העור ועלולה ליצור נזק.

 

אז איך כן כדאי להוציא שחורים?

ישנן מספר שיטות נפוצות להוצאת שחורים, אך לדעתנו הדרך הבטוחה והאפקטיבית ביותר לעשות זאת היא באמצעות לחץ שלילי. אם אתם לא מבינות מה זה אומר, כדאי לכן להכיר את המכשיר להוצאת שחורים DUSK SHINE שפיתחה חברת DUSK. המכשיר הוא משאבת וואקום שיועדה להוצאת שחורים, ואופן השימוש בה הוא פשוט ביותר וחסר כאב:

  1. ראשית, יש להרטיב את הפנים באמצעות מטלית חמה למשך מספר דקות כדי לפתוח את נקבוביות העור. לחילופין ניתן לעשות זאת על ידי תכשיר מתאים.
  2. הניחו את ידכם על פיית היניקה של המשאבה והרגישו את עוצמת המכשיר וכוונו לעוצמה הרצויה. מומלץ מאוד להתחיל בעוצמה הנמוכה ביותר ולהגביר רק במידת הצורך.
  3. הזיזו את המכשיר על פניכם באזורים בהם צמחו שחורים, והימנעו מלהשאיר את המכשיר למשך זמן ממושך באותו המקום.
  4. לסיום, שטפו את העור במים קרים לסגירת הנקבוביות או לחילופין השתמשו בתכשיר המתאים לכך.

 

פנים של אישה

באותו נושא
טיפולי אסתטיקה מצילי חיים
6 טיפולי אסתטיקה מצילי חיים

בחברה המודרנית של ימינו, טיפולי אסתטיקה הפכו פופולריים יותר ויותר, כאשר אנשים שואפים לשפר את המראה הפיזי שלהם ולהחזיר לעצמם את הביטחון העצמי. החל מהליכים

קרא עוד »
טיפולי פיארפי
הכירו את טיפולי הפיארפי!

מחפשים פתרון חדשני להשתלת שיער או לטיפול בהתקרחות? ניסיתם טיפולים שונים ואתם לא מרוצים מהתוצאה? כדאי שתכירו את טיפול הפי אר פי – טיפול חדשני

קרא עוד »