חיפוש

איך לשמור על גריל הגז בריא לשימוש

הרבה פעמים אנחנו שומעים המלצות על כל מיני מכשירים, כלים או שיטות שהמומחים טוענים שהם בריאים לשימוש עבורנו. אנחנו קונים אותם הביתה, מנסים אותם ואכן מגלים שיש להם השפעות בריאותיות שטובות לנו: אנחנו מרגישים נמרצים יותר, נושמים טוב יותר ואפילו מרגישים יותר תחושות של רוגע.

אולם מה שקורה הוא שאחרי עשרה או עשרים שימושים, פתאום המכשירים הללו מאבדים מהאפקט שלהם, ואז מתחילה הבעיה האמיתית. במאמר הקרוב נבין איך לשמור על גריל הגז בריא לשימוש, כדי שלא תגיעו למצב שאתם כבר לא משתמשים בו פשוט כי הוא הפך לפחות בריא מסוגי גריל אחרים.

 

ניקיון – לא רק בבית

ניקיון היא מילת המפתח כאשר מדברים על שמירה על גריל הגז שלכם. זה נכון, מדובר כאן על מוצר שיש לו מערכת ניקוז נוזלים משל עצמו, הנוזלים, שנושאים איתם את הלכלוך והשומנים שנותרו אחרי הבישול, נאספים במקום מרוכז אחד שממנו תוכלו פשוט להשליך אותם, אבל מה עם כל היתר?

מערכת הניקיון שבאה "בילט אין" עם גריל הגז שרכשתם היא אמנם נהדרת, אבל היא ממש לא מספיקה. לא תוכלו כאן להקל ראש ולא לבצע גם ניקיון אינטנסיבי יותר בעצמכם, אבל אל תדאגו – לא מדובר כאן על ניקיון אובססיבי שתצטרכו לבצע אחת ליום, ממש לא.

 

תאמינו לנו – אתם מעדיפים את גריל הגז שלכם נקי

הניקיון הוא גורם משמעותי ומכריע בדרך לשמירה על גריל הגז שלכם בריא לשימוש. קיימים אביזרים משלימים שיכולים לדאוג לכך שגריל הגז שלכם יישאר מצוחצח ומבריק, כמו מברשת ייעודית לרשת של גריל הגז, תבניות ייעודיות להחלפה במערכת ניקוז הנוזלים ועוד, וחשוב להקפיד להשתמש בהם.

את הרשת שלכם כדאי לנקות בסוף כל שימוש, על מנת לוודא ששום חלקיק של אוכל לא נשאר על הרשת ומעביש, ואילו אחת לשלושה חודשים כדאי לנתק את הרשת מגריל הגז שלכם ולשטוף אותה עם מים וסבון. רק לאחר ייבוש מלא תוכלו להחזיר אותה למקום ולהמשיך להשתמש בה כשהיא נקייה ומצוחצחת.

 

ניקוי המבערים

גם ניקוי המבערים הוא צעד חשוב בשמירה גל גריל הגז שלכם בריא לשימוש, היות ועם השנים מצטברים עליהם שומנים שצריך להסיר.

את הפעולה הבאה תצטרכו לעשות אחת לשנה בערך, ובה תשלפו את המבערים ממקומם, התיזו עליהם מסיר שומנים ולאחר השהייה של כמה דקות, שטפו אותם בזרם מים חזק שיסיר מהם את כל החומר שהתזתם.

 

רוצים לרכוש את גריל הגז הבא שלכם?

גריל הגז הוא מוצר מהפכני שכיף ממש שיהיה לכם בבית. אירועי על האש ספונטניים עם חברים ואפילו ארוחה משפחתית טעימה ומזינה יכולים להיות קלים יותר מאי פעם עם גריל הגז שתבחרו, ואנחנו ממליצים לכם להציץ בקטלוגים שונים של גריל גז ולבחון את הדגמים הקיימים. תהנו ושיהיה בתאבון!

 

בשר עסיסי על גריל גז

באותו נושא