חיפוש

מה עדיף מוצץ או אצבע? כיצד לגמול ממוצץ או מציצת אצבע? מהו הגיל האידאלי לגמילה?

להיות הורים זה תמיד מאתגר ולא משנה בני כמה הילדים. עם זאת, אין ספק שכאשר הילד רק נולד, האתגר גדול פי כמה. האם עדיף לתת לו מוצץ כדי להירגע ולהירדם? או שמציצת אצבע טובה יותר? כל התשובות במאמר שלפניכם.

קבלו החלטה עקרונית והיו עקביים

בין אם אתם בוחרים להציע לילד שלכם מוצץ ובין אם אתם מאפשרים לו למצוץ אצבע, יש צורך להיות עקביים. כמו כן, מחקרים רבים שנעשו בתחום מוכיחים שתינוקות וילדים שמצצו אצבע לאורך שנים בסופו של דבר סבלו משניים שגדלו בצורה עמוקה יותר לעומת תינוקות וילדים שמצצו מוצץ. לכן, בסופו של דבר, התשובה היא שכן עדיף כמעט תמיד להשתמש במוצץ ולכן רצוי להציע זאת לתינוק כבר מגיל צעיר מאוד.

תינוק

בחירת רופא שיניים מתאים לילדים

אם אתם תוהים האם הילד שלכם כבר מספיק גדול כדי להיגמל מהמוצץ, כדאי שתדעו שאין כאן תשובה אחת נכונה באיזה גיל כדאי לעצור את העניין. זה תלוי בילד, בהתפתחות הרגשית שלו ובשאלה עד כמה הוא באמת עושה שימוש במוצץ בחיי היומיום. מה שבטוח זה שאם לילד יש כבר את כל שיני החלב, עכשיו זה הזמן לקחת אותו לרופא שיניים מומחה. אם יש לכם התלבטות לאיזו מרפאת שיניים באשקלון לקחת אותו, כמובן שאפשר להבין ללבכם, כי לא בכל מרפאת שיניים החוויה של הילד תהיה זהה. לכן אנחנו מציעים לכם לברר תחילה האם המרפאה שאליה אתם פונים מומחית בכל מה שקשור לטיפול בילדים, שכן לא כל רופא שיניים של מבוגרים יידע גם לטפל בילדים. בנוסף, האם מדובר על מרפאה שיש לגביה הרבה מאוד המלצות ברשת האינטרנט? רצוי לברר גם את הנתונים האלה כי המלצות שנכתבו על ידי הורים שכבר לקחו את הילדים למרפאה הן לרוב המלצות אמינות שניתן להסתמך עליהן.

האם טיפולי שיניים לילדים זה עניין יקר?

לא פשוט לענות על השאלה הזאת כי יש כמה גורמים שיכולים להשפיע על העלות. לדוגמא, לאיזו מרפאה אתם פונים? עד כמה הטיפול שהילד צריך לעבור מורכב? והאם יש צורך בהרדמה או במומחיות ספציפית אחרת כדי לבצע את הטיפול? שימו לב: ממש כפי שעל טיול טרקטורונים תשלמו מחירים שונים בכל חברה שעוסקת בתחום, כך אתם תראו שעל אותו טיפול שיניים לילד תוכלו לשלם סכומים שונים במרפאות שונות. תוהים מה זה אומר מבחינתכם? פשוט מאוד: שיש מקום להשוות מחירים. אומנם זה נכון שבעבר זה לא היה מאוד נהוג, אך היום השוואת מחירים בין כמה מרפאות שיניים זה משהו שניתן לעשות בקלות ובלי כל מאמץ. לכן אנחנו ממליצים לכם להשקיע בכך כמה דקות, כי מי אמר שחובה לשלם מחירים גבוהים אודות הטיפולים והביקורות השגרתיות שצריך לעשות לשיני הילדים?

באותו נושא
היריון ראשית
איך לישון עם כרית היריון

נשים רבות חוות קשיים בשינה במהלך תקופת ההיריון, שנגרמים מתחושה כללית של אי נוחות וכאבים במקומות שונים בגוף. כרית היריון יכולה להקל על הקשיים הללו

קרא עוד »