חיפוש

ההבדל בין אבחון MOXO לאבחון ADHD

לאחרונה אתם מקבלים לא מעט תלונות מבית הספר על כך שהילד לא מרוכז? הוא לא מצליח בלימודים ונדמה שהוא סובל מקשיים שונים? אם כך, אין ספק שעכשיו זה הרגע הנכון לעשות לו אבחון, שכן אבחונים שונים יכולים לשפוך אור על המציאות ולסייע לנו להחליט מה עושים בנידון.

עיפרון וילדה

איזה אבחון כדאי לעשות לילד?

אם חשבתם לרגע שבעידן שבו אנחנו חיים יהיה רק אבחון אחד להפרעות כמו ADHD והפרעות קשב וריכוז אחרות, אתם כמובן טועים. אם יש משהו ברור בעידן השפע שלנו, זה שבכל תחום יש היום אפשרויות רבות, מה שכמובן חיובי, אך גם עלול להיות מבלבל. לגבי התחום הספציפי של האבחונים השונים שמטרתם לזהות בעיות קשב וריכוז, אנחנו רואים שלא כל אבחון יוכל להיות מספיק יעיל ומדויק. לכן, אם חשוב לכם לעשות לילד אבחון כמה שיותר רציני, מקצועי וטוב, אין בכלל ספק שהאופציה של אבחון MOXO זו הבחירה הנכונה. האבחון הזה ידוע ומוצלח לא רק בישראל, אלא גם בהרבה מאוד מקומות אחרים בעולם, אז למה שלא תנסו את זה גם אתם? ההיגיון אומר שאם כבר לוקחים את הילד לאבחון, הרי שכדאי יהיה לבחור עבורו באפשרות הכי טובה שיש ואין ספק שאבחון מוקסו זו הדרך הנכונה.

אבחונים עושים רק במקומות המורשים לכך

עד לפני מספר שנים תחום האבחונים הללו היה מעט פרוץ, כלומר, היו הרבה מכונים בכל עיר שבהם ניתן היה לעשות סוגים שונים של בדיקות ואבחונים לבעיות קשב וריכוז. עם זאת, כאשר מדברים על אבחון יעיל ומקצועי כמו אבחון MOXO, ניתן לראות שרק מי שמורשה בכך יוכל לעשות זאת. עם זאת, אפשר גם לראות שיש היום לא מעט מכונים מורשים לביצוע האבחון ולא בכולם היחס שהילד שלכם יקבל יהיה מספיק מקצועי ואדיב. חשוב להבין שכאשר עושים לילד אבחון למעשה יודעים לדרך ארוכה, שכן אחרי האבחון מגיע שלב התוצאות וגם השלב שבו נרצה לסייע לילד עם פתרון לבעיה. לכן יש לבחור מקום שבו אנשי המקצוע רציניים, מקצועיים ובעלי גישה נכונה לילדים.

לעשות אבחון ולשלם עליו סכום סביר

הייתם קונים היום ארונות הזזה לבית בלי להשוות מחירים? בלי להבין מה המחיר הממוצע של ארון כזה בשוק? התשובה היא כמובן לא, כי כולנו צרכנים נבונים. זה בדיוק אותו הדבר גם לגבי אבחונים שונים שהילד יוכל לעבור, כי מה פתאום שתבחרו במכון שבו המחירים הם הגבוהים ביותר? והאם אתם מאמינים שכך תוצאות האבחון יהיו נעימות או מדויקות יותר? התשובה היא לא. לכן, אם אתם יכולים להתקשר לכמה מקומות שונים שבהם הילד יוכל לעבור את האבחון הנדרש ולראות כמה זה עולה, זה בהחלט מומלץ, כי חבל לשלם ביוקר על אבחון מהסוג הזה.

באותו נושא