חיפוש

האם גיינר רק מנפח ומגדיל מסת שריר או גם מחטב?

ספורטאים כמו גם מתאמנים חוששים מלקיחה של גיינר, וזאת בשל העובדה כי הוא עשוי לגרום לשרירים להתנפח. האם זה באמת נכון? המומחים של חברת אמינו שופ מסבירים.

גיינר – האם זה רק מנפח ומגדיל את מסת השריר?

בשנים האחרונות חלה עלייה בצריכה של גיינר כשר, זאת בשל העובדה כי מדובר בתוסף מזון אשר מאפשר להגדיל את נפח השריר. אולם, מתאמנים כמו גם ספורטאים אשר מנהלים אורחים חיים בריא המבוסס על דיאטה קפדנית חוששים מכך כי הגיינר ינפח באופן משמעותי את השריר, בכך יעניק להם מראה שמן ולא אטרקטיבי. יחד עם זאת, מסבירים המומחים של חברת אמינו שופ אשר מתמחה באספקה של תוספי תזונה לספורטאים ומתאמנים כי  "חשוב לזכור כי צריכה של גיינר בכמות מדויקת עשויה לעזור באופן משמעותי לפיתוח של מסת שריר, וזאת בשל העובדה כי כמות מדודה מהווה תחליף לארוחה שלמה, ומשום כך היא עשויה לעזור גם לחיטוב הגוף בניהול של אורח חיים בריא המבוסס על גיינר וכן תוספי מזון ייחודים אשר מותאמים לקצב האימון של המתאמן, גילו,משקלו, גובהו וכן פרמטרים נוספים".

זרוע

מהם היתרונות של שימוש בגיינר?

כאמור, שימוש בגיינר מאפשר לספורטאים וכן למתאמנים לפתח את מסת השריר, אולם מעבר לכך היתרון הבולט של צריכת גיינר הוא אספקת האנרגיה הגבוהה בעבור המתאמן. לרוב, גיינר יכיל כמות גדולה מאוד של פחמימות אשר יכולות להוות תחליף לארוחה מבלי לוותר על הויטמינים כדוגמת סידן, ברזל ופחמימה, כאשר לאנשים רזים במיוחד מדובר בדרך הטובה ביותר להתחטב כמו גם לבנות מסת שריר, אולם התאמה של גיינר וכן צריכה של כמות חייבת להתבצע באמצעות ליווי של דיאטנים מומחים אשר יבחנו את מצבו של המתאמן, כל זאת על מנת להעניק התאמה מושלמת אשר תוביל לגוף מושלם וחטוב מאי פעם.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות גיינר? המומחים של חברת אמינו שופ כאן לשרותכם

אם אתם חוששים מלקיחה של גיינר לאור עלייה במסת השריר, זכרו כי כמות מדויקת ומדודה עשויה לתרום באופן משמעותי לתחושה האישית, קבלת אנרגיה חיונית וכן בנייה של גוף חטוב ומרשים. צוות המומחים של חברת אמינו שופ ישמח לעמוד לשרותכם בכדי להעניק לכם מידע אודות גיינר וכן רכישה של גיינר איכותי הנמכר במחיר האטרקטיבי ביותר בישראל אשר מותאם לכל כיס.לביצוע רכישה של גיינר מהמותגים המובילים בעולם, היכנסו לאתר, בחרו את הגיינר המותאם לכם ולאחר מכן תוכלו לקבל באמצעות שליח את הגיינר עד הבית במשלוח חינם מעל ל 300 ₪. זכרו, על איכות לא מתפשרים ולכן בחירה בחברת אמינו שופ תבטיח כי תקבלו את הגוף החטוב עליו חלמתם. למה אתם מחכים?

על היעילות של CBD היכנסו לאתר: https://isracbd.com.

באותו נושא